Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten dose sonevalper

Marthe

Recommended Posts

Sukk, cattledogbaby er jo nesten sukkersykefremkallende! Jeg har ikke sett de på den alderen før, men denne var skrekkelig søt - også ble Russel så veldig mye mer valpete sammen med Action og Nik, de har mer voksenpreget fått.

Men ser ut som om de hadde mye moro! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer litt bilder av Russell 3 mnd (eier "Taz"), Nik 5 mnd (eiere "Caranthir" og "2ne") og Action 4 mnd.

IMG_1999.jpg

:lol: :lol: :lol:

Hvorfor MÅ belgervalper (og voksne) alltid se mest mulig teite ut når de leker?

Det er ingen andre raser som ser fullt så idiotiske ut. Rart man må elske de? :wub:

Og Russel ja, blanding av isbjørn og hund stemte godt, man får bare lyst til å kosemose han. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer litt bilder av Russell 3 mnd (eier "Taz"), Nik 5 mnd (eiere "Caranthir" og "2ne") og Action 4 mnd.

IMG_1908.jpg

Her er han trøtt. :P

Russell er ikke 3 mnd engang på de bildene. :P Han hadde akkurat blitt 12 uker.

Men fiiine bilder av nydelige valper (inkl min egen :whistle: ) :ahappy:

Fiiine! Russel er SÅ søt! Så bedårende også DEN benmassen da (Null ide på hvordan rasen ser ut som valper :lol: )

Takk, han er en kraftig gutt. :ahappy:

Herreguuuuuuuud, så søte! :wub:

TAZ! GI MEG RUSSELL NÅ! Han er jo blanding av hund og isbjøøøøørn! :wub:

Takk takk. :D:ahappy:

Jeg har hørt sølvrev, isbjørn og sel om han. :blink:

Sukk, cattledogbaby er jo nesten sukkersykefremkallende! Jeg har ikke sett de på den alderen før, men denne var skrekkelig søt - også ble Russel så veldig mye mer valpete sammen med Action og Nik, de har mer voksenpreget fått.

Men ser ut som om de hadde mye moro! :lol:

:ahappy:

Han er ikke gamle karen på de bildene og er enda ikke 3 mnd gammel, om ett par dager da.

Russell var ikke bare valpete i utseende når han møtte Action, men også i bevegelsene. Klønete og treig i forhold til elegante og langbeinte Action.

Action var så snill med han. :wub:

:lol: :lol: :lol:

Hvorfor MÅ belgervalper (og voksne) alltid se mest mulig teite ut når de leker?

Det er ingen andre raser som ser fullt så idiotiske ut. Rart man må elske de? :wub:

Og Russel ja, blanding av isbjørn og hund stemte godt, man får bare lyst til å kosemose han. :wub:

Jeg skal legge ut ett bilde av Kiwi, så kan du se at det ikke bare er belgere som kan se teite ut når de leker. :lol:

Men søte belgerene ja. :ahappy:

Ble forelsket i Action. :wub:

Belgere! :D Kan ikke noe for at jeg bare elsker de jeg.. MÅ bare ha en sånn en en gang i fremtida! Og så Russel da! Så søt og kompakt i forhold :wub:

:ahappy:

ååååh! Gi meg en cattledogvalp! :wub:

:ahappy::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Brumm i hundeformat! :wub:

:wub::ahappy:

Tusen takk for fine kommentarer :D

Beklager at jeg tok litt feil på alderen Taz :icon_redface:

Det gjør da ingenting. :ahappy:

Men han er 3 mnd nå da. :ahappy:

Herlige bilder,skjønne småtter med lille Russel som ekstra :wub: :wub: :wub:

Russell som ekstra. :wub::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
    • Labrador Golden  Toller?  Det jeg gjorde når e skulle velge rase var å møte opp på treninger/konkurranse jeg synes var spennende og snakke med eiere og observere rasene e likte. Da får en bedre feeling for hvordan rasene er, hvis man møter flere individ av samme rasen. Mitt forslag -lykke til!  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...