Marthe Skrevet 17. August 2011 Rapporter Skrevet 17. August 2011 Her kommer litt bilder av Russell 3 mnd (eier "Taz"), Nik 5 mnd (eiere "Caranthir" og "2ne") og Action 4 mnd.
Synnikken Skrevet 17. August 2011 Rapporter Skrevet 17. August 2011 Fiiine! Russel er SÅ søt! Så bedårende også DEN benmassen da (Null ide på hvordan rasen ser ut som valper ) Også Nik som begynner å bli ungdom og Action da Langbeinte nydelige elegante saken
Monica123 Skrevet 17. August 2011 Rapporter Skrevet 17. August 2011 Herlige bilder Marthe ser ut som de stor koser seg alle 3
SoppenCamilla Skrevet 17. August 2011 Rapporter Skrevet 17. August 2011 Herreguuuuuuuud, så søte! TAZ! GI MEG RUSSELL NÅ! Han er jo blanding av hund og isbjøøøøørn! :wub: :wub: :wub:
Mardina Skrevet 17. August 2011 Rapporter Skrevet 17. August 2011 Flotte bilder og herlige hunder....
KayKs Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 Kjempe fine bilder Så søøte de er når de leker sammen
SFX Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 Sukk, cattledogbaby er jo nesten sukkersykefremkallende! Jeg har ikke sett de på den alderen før, men denne var skrekkelig søt - også ble Russel så veldig mye mer valpete sammen med Action og Nik, de har mer voksenpreget fått. Men ser ut som om de hadde mye moro!
Mud Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 Her kommer litt bilder av Russell 3 mnd (eier "Taz"), Nik 5 mnd (eiere "Caranthir" og "2ne") og Action 4 mnd. :lol: Hvorfor MÅ belgervalper (og voksne) alltid se mest mulig teite ut når de leker? Det er ingen andre raser som ser fullt så idiotiske ut. Rart man må elske de? Og Russel ja, blanding av isbjørn og hund stemte godt, man får bare lyst til å kosemose han.
Debbie Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 Herlige bilder, og så skumle skumle tennebisser de har
pippin Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 Belgere! Kan ikke noe for at jeg bare elsker de jeg.. MÅ bare ha en sånn en en gang i fremtida! Og så Russel da! Så søt og kompakt i forhold
Angilja Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 Herlighet så utrolig søte det er mulig å være! *titte ned på mine tre skranglete unghunder og ønsker meg søte små valper igjen*
Djervekvinnen Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 Kjempeherlig! En fin mix av skjønne valper
PsychoLynx Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 ååååh! Gi meg en cattledogvalp!!
Sunlily Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 Oooh! Så nydelige! Gleder meg bare mer og mer til små valpelabber tasser rundt omkring på gulvet her og
Taz Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 Her kommer litt bilder av Russell 3 mnd (eier "Taz"), Nik 5 mnd (eiere "Caranthir" og "2ne") og Action 4 mnd. Her er han trøtt. Russell er ikke 3 mnd engang på de bildene. Han hadde akkurat blitt 12 uker. Men fiiine bilder av nydelige valper (inkl min egen ) Fiiine! Russel er SÅ søt! Så bedårende også DEN benmassen da (Null ide på hvordan rasen ser ut som valper ) Takk, han er en kraftig gutt. Herreguuuuuuuud, så søte! TAZ! GI MEG RUSSELL NÅ! Han er jo blanding av hund og isbjøøøøørn! Takk takk. Jeg har hørt sølvrev, isbjørn og sel om han. Sukk, cattledogbaby er jo nesten sukkersykefremkallende! Jeg har ikke sett de på den alderen før, men denne var skrekkelig søt - også ble Russel så veldig mye mer valpete sammen med Action og Nik, de har mer voksenpreget fått. Men ser ut som om de hadde mye moro! Han er ikke gamle karen på de bildene og er enda ikke 3 mnd gammel, om ett par dager da. Russell var ikke bare valpete i utseende når han møtte Action, men også i bevegelsene. Klønete og treig i forhold til elegante og langbeinte Action. Action var så snill med han. :lol: Hvorfor MÅ belgervalper (og voksne) alltid se mest mulig teite ut når de leker? Det er ingen andre raser som ser fullt så idiotiske ut. Rart man må elske de? Og Russel ja, blanding av isbjørn og hund stemte godt, man får bare lyst til å kosemose han. Jeg skal legge ut ett bilde av Kiwi, så kan du se at det ikke bare er belgere som kan se teite ut når de leker. Men søte belgerene ja. Ble forelsket i Action. Belgere! Kan ikke noe for at jeg bare elsker de jeg.. MÅ bare ha en sånn en en gang i fremtida! Og så Russel da! Så søt og kompakt i forhold ååååh! Gi meg en cattledogvalp!
Pingo Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 Aaaa, hjertet mitt har ikke godt av sånn cattledogspam Så nydelig! Hvor er han fra?
idaemiliee Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 Herlig bilder! Og så fiine vofser!
Marthe Skrevet 22. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. August 2011 Tusen takk for fine kommentarer Beklager at jeg tok litt feil på alderen Taz
Toril Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Herlige bilder,skjønne småtter med lille Russel som ekstra :wub:
Taz Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Ole Brumm i hundeformat! Tusen takk for fine kommentarer Beklager at jeg tok litt feil på alderen Taz Det gjør da ingenting. Men han er 3 mnd nå da. Herlige bilder,skjønne småtter med lille Russel som ekstra :wub: Russell som ekstra.
Vimsan Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Nominn sååå söta alla 3 *får inte valpabstineser av å se på*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar