Carina Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Hohoho, belgervalper er SÅ rare når de leker. Men fryktelig søte også da. Kjempekule bilder, Marthe.
Aya Skrevet 23. August 2011 Rapporter Skrevet 23. August 2011 Herlige bilder! Langbente og nyyydelige belgervalper, og lille kosemosesnute Russel
LilleZara Skrevet 24. August 2011 Rapporter Skrevet 24. August 2011 Hallooooo,Russel må få sin egen tråd på "min hund"!! Som skal oppdateres hver dag,med masse nye bilder
Taz Skrevet 24. August 2011 Rapporter Skrevet 24. August 2011 Jeg har tenkt på å lage tråd til han, men hver gang jeg har lagd en tråd om mine hunder her så blir de syke. Jeg begynner å bli overtroisk her jeg sitter. Jeg er bare litt treig, en tråd kommer snart, så snart jeg får tatt noen nye bilder. Gøy at du liker Russell
LilleZara Skrevet 24. August 2011 Rapporter Skrevet 24. August 2011 Jeg har tenkt på å lage tråd til han, men hver gang jeg har lagd en tråd om mine hunder her så blir de syke. Jeg begynner å bli overtroisk her jeg sitter. Jeg er bare litt treig, en tråd kommer snart, så snart jeg får tatt noen nye bilder. Gøy at du liker Russell Russel er og forblir frisk,så det er ikke noe problem! Åh,han ser bare såå sjarmerende ut! Ser forresten at du holder til i Rogaland. Langt fra Sandnes eller? Kanskje vi treffer på dere en gang
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar