Red Merle Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Mexican style pizza i fra Pizzabakeren... Syndens dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Omelett med kalkunskinke, rødløk og litt ost.. Vi tager hva vi haver-middag. Riktig så godt var det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Pannekaker med blåbærsyltetøy...mannen lager bare verdens beste pannekaker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Palak paneer, naan, ris og raita. Var på den nye indiske shappa på Mortensrud her sammen med ei venninne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 makkisstuing i dag, verdens minst avanserte middag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Fått dilla på lys lapskaus fra stabburet:) Ellers har det gått i chips og cola,og masse is!! Sånn er det å være syk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Pasta, kylling, forno pasta saus og ost :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Shushi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Wok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Løvstek med pommes frites, grønnsaksblanding og bernaise. og så dævver man på sofaen etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Hjortegryte. Små-putret leeenge, med juleøl, honning, løk, kantareller og litt bønner oppi tilslutt. Serveres med potetmos:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Ekkel middag! Men kanskje fordi jeg hadde litt migrene og var kvalm og at det egentlig bare var teit å spise... men var iallefall nesten-taco! Med nachochips istedenfor tacoskjell. Blir ikke det samme altså... og siden jeg smeltet ihjel brødristeren min i går da jeg dekket den med aluminiumsfolie for å varme nachosene ble de kalde i dag... prøvde å varme dem i stekepannen uten videre suksess. Men nå er jeg faktisk vaksinert for taco på en god stund, for nå assosierer jeg det bare med kvalme og hodepine Smart! Tror nok jeg skal på havregrøt-kjøret resten av semesteret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Fiskesuppe med torsk og purreløk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Jeg lagde hjemmelaget moussaka. Herregud. Nam. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Makaroni med smeltet smør - og et kokt egg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Oksestek med sopp, gulrot, brokkoli og poteter. Veldig godt, lager seg stort sett selv og hvis man tar lite kjøtt og mye grønnsaker så blir det rimelig sunt også, og ikke så himla dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Hirse, bokhvete og havregrøt! Nam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Resten av matpakka mi. Tidenes triste bursdagsmiddag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Tacosuppe ala. Grete Roede. DEN var god, den! Anbefales på det sterkeste http://www.greteroede.no/1681530.o2.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Ytrefilet av storfe, pommes, bearnaise, stekt løk og mais til (livretten til samboer). Biff serveres bare ved spesielle anledninger her, og i dag var det bursdag, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Kjøttkaker i brun saus, med poteter, makaroni og kokte gulrøtter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 kyllinglår, ris, saus og brokkoli. Julebrus til dessert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Restemiddag som blir til fiskesuppe. Skal på jobb i ettermiddag, så jeg må jammenmeg raske på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Kjøttkaker i brun saus, med poteter og ertestuing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Denne her, laks krydra med karri og kajennepepper, og "asiatisk ris", altså ris med chili, hvitløk, ingefær, lime og strimlet kål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts