Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor gammel er du?


simira
 Share

Alder  

186 stemmer

  1. 1. Hvor gammel er du?

    • Under 20
      21
    • 20-25
      80
    • 25-30
      49
    • 30-35
      19
    • 35-40
      7
    • Over 40
      10


Recommended Posts

Jeg bare lurer... en poll er altså for å slippe at hver enkelt poster så en må sammenstille informasjonen selv. Er folk så redde for å bli feilplassert i sin "aldersgruppe" at de bare må poste den spesifike alderen i tillegg? :lol:

Skulle gjort pollen åpen, ser jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

seriøst ja, det skal jeg love deg! Jeg elsker livet og alt det har å by på! Og selv om jeg ikke har reist verden rundt, selv om jeg ikke har opplevd ting andre mener man må oppleve, så er livet mitt

smårips!

Fysisk blir jeg yngre og yngre tror jeg, for har startet opp med trening igjen og sunnere vaner. Årene bare renner av

Jeg bare lurer... en poll er altså for å slippe at hver enkelt poster så en må sammenstille informasjonen selv. Er folk så redde for å bli feilplassert i sin "aldersgruppe" at de bare må poste den spesifike alderen i tillegg? :lol:

Skulle gjort pollen åpen, ser jeg...

Du skulle hatt ett alternativ for hver alder. Det er jo meeeeeega forskjell på å være 35 og 40 liksom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig tråden hadde vært hvis det kun gikK an å stemme.. Det som er morsomt er jo å se hvor gamle hvilke medlemmer er, synes jeg i alle fall. Det kan jo ikke en poll fremstille. Hva en anonym gjennomsnittsalder på sonen er kan umulig være så innmari interessant, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer... en poll er altså for å slippe at hver enkelt poster så en må sammenstille informasjonen selv. Er folk så redde for å bli feilplassert i sin "aldersgruppe" at de bare må poste den spesifike alderen i tillegg? :lol:

Skulle gjort pollen åpen, ser jeg...

Åpen poll hadde gjort at folk ikke gidder å stemme (sikkert en del av de som ikke vil skrive i tråden hvor gamle de er).

Og det hadde jo hvert utrolig kjedelig å ha en tråd som man kun skulle stemme i. Når ble det galt å svare i en tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpen poll hadde gjort at folk ikke gidder å stemme (sikkert en del av de som ikke vil skrive i tråden hvor gamle de er).

Og det hadde jo hvert utrolig kjedelig å ha en tråd som man kun skulle stemme i. Når ble det galt å svare i en tråd?

Galt er det ikke, jeg bare undrer meg. For meg er en poll en avkrysning, og that's it. Med mindre tråden handler om noe utover valgalternativene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galt er det ikke, jeg bare undrer meg. For meg er en poll en avkrysning, og that's it. Med mindre tråden handler om noe utover valgalternativene.

Jammen den handler jo utover valgalernativene! Alternativet mitt er jo 30-35 år, og jeg er ikke 30-35 år, men et bestemt år i den 5 års intervallen der (nemlig Hobbitenes mynghetsalder!). Ergo alternativet "jeg er myndig om jeg hadde vært en hobbit" er ikke i dine alternativer!

(Det er typisk sonen å kverulere kanskje? :lol: )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...