LindaM Skrevet 16. Mars 2011 Rapporter Skrevet 16. Mars 2011 Har et lite spørsmål: Følger pila med når man drar pennen over brettet, uten å direkte røre det? Skal bestille brettet mitt i kveld, tenker jeg Siter
pippin Skrevet 16. Mars 2011 Rapporter Skrevet 16. Mars 2011 Har et lite spørsmål: Følger pila med når man drar pennen over brettet, uten å direkte røre det? Skal bestille brettet mitt i kveld, tenker jeg Hehe.. Ja det gjør den.. hadde vært upraktisk å trykke på alt på skrivebordet osv når man flyttet pila xD Tegnebrettet kan brukes som en mus. Noen centimeter over brettet så får den med seg at pennen er i nærheten, og da beveger musa seg. Siter
LindaM Skrevet 16. Mars 2011 Rapporter Skrevet 16. Mars 2011 Så flott Hehe, ja.. Tenkte det ville gjøre ting veldig mye vanskeligere om det ikke hadde fungert sånn Men så bra da! Da gleder jeg meg til å få det i posten! Siter
armagnac Skrevet 16. Mars 2011 Rapporter Skrevet 16. Mars 2011 Tegnet noen GD'er her om dagen Largo Nora (greier ikke tegne folk ) Siter
LindaM Skrevet 19. Mars 2011 Rapporter Skrevet 19. Mars 2011 Weho! Jeg elsker tegnebrettet mitt Så her kommer en liten "work in progress" fra meg... Har ikke begynt på pels eller noen skikkelige detaljer ennå, men følte jeg trengte en liten pause, sånn at jeg ikke skulle bli for lei Er egentlig ganske fornøyd (sålangt, hvertfall), sånn siden det er første gang jeg noen gang har rørt et tegnebrett - men nå bor det en svær perfeksjonist i meg, så jeg blir vel egentlig aldri fornøyd uansett.. Tips eller kritikk blir gledelig tatt i mot.. Siter
TollerValp Skrevet 19. Mars 2011 Rapporter Skrevet 19. Mars 2011 Den katten kommer til å bli fin Hadde tegnebrett før, men det funket ikke lenger, fikk igjen pengene og kjøpte noe annet. Jeg angrer når jeg ser alt det her. Jeg fikk aldri til noe så fint da... Hvordan gjør dere det? Vet dere om noen bra toturials ? Siter
LilleZara Skrevet 9. April 2011 Rapporter Skrevet 9. April 2011 Har tegnet Zara fra et da hun var 5uker,og min samboer holder henne. Jeg er ikke kjempefornøyd,men jeg gidder ikke tegne mer nå (Øynene er helt sorte fordi hun ser nedover,og man ser øyenvippene over øyet på en måte,men jeg fikk ikke det til,så da ble det bare sånn) Kom gjerne med tips til hvordan jeg kan bli bedre! Siter
ipadda Skrevet 13. April 2011 Rapporter Skrevet 13. April 2011 Startet på en ny tegning idag, jukser å klipper litt: Siter
Mirai Skrevet 21. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2011 Holder på med en elg for moro skyld, har egentlig kommet lenger men har ikke tatt printscreen av det enda. Tenker at den blir ferdig i morgen, er ikke noen stor tegning: EdiT: her er siste versjon: Siter
armagnac Skrevet 21. April 2011 Rapporter Skrevet 21. April 2011 Stilig elg Gleder meg til å se sluttresultatet Siter
Mirai Skrevet 12. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2011 Ingen som tegner lenger? TEste om det gaar an aa linke fra Facebooksiden min, kan dere se denne? Siter
Whoopsis Skrevet 12. Mai 2011 Rapporter Skrevet 12. Mai 2011 Er så utrolig gøy å se gjennom det dere tegner! Tenk så gøy å kunne få til sånt Siter
pippin Skrevet 12. Mai 2011 Rapporter Skrevet 12. Mai 2011 Kjempekult IW Får sett nesehornet ja Jeg har ikke tegnet på leeeeenge jeg.. Hatt så mye annet å drive med.. eller ikke..? Kanskje jeg bare er lat.. Men vet ikke om jeg la ut denne sist? Ihvertfall den siste tegninga jeg laga.. Nesten ferdig tror jeg.. Er no småpirk igjen, men tror aldri jeg kommer til å gjøre den helt ferdig.. Siter
Pingvinen Skrevet 12. Mai 2011 Rapporter Skrevet 12. Mai 2011 Dritkult! Fra musikkvidoen til I Was Born This Way jo! Siter
SaraS Skrevet 12. Mai 2011 Rapporter Skrevet 12. Mai 2011 Har tegnet Zara fra et da hun var 5uker,og min samboer holder henne. Jeg er ikke kjempefornøyd,men jeg gidder ikke tegne mer nå (Øynene er helt sorte fordi hun ser nedover,og man ser øyenvippene over øyet på en måte,men jeg fikk ikke det til,så da ble det bare sånn) Kom gjerne med tips til hvordan jeg kan bli bedre! Du er skikkelig dyktig da! Tegnebrett virker det som alle behersker, men på frihånd ser man talentet altså. Siter
ipadda Skrevet 12. Mai 2011 Rapporter Skrevet 12. Mai 2011 Du er skikkelig dyktig da! Tegnebrett virker det som alle behersker, men på frihånd ser man talentet altså. Har du prøvd tegnebrett selv? Syns det var litt slemt å si sånt i en tråd stappfull av tegninger som har tatt mange timer Siter
pippin Skrevet 12. Mai 2011 Rapporter Skrevet 12. Mai 2011 Dritkult! Fra musikkvidoen til I Was Born This Way jo! Ja Ble helt hekta på den sangen og hørte BARE på den mens jeg tegna omtrent.. Så da ble jeg inspirert og jeg digger akkurat de scenene der Siter
Mirai Skrevet 13. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2011 Ja, alle kan jo bare plukke opp et tegnebrett og lage en bra tegning............... Her er en av de aller forste tegningene jeg laget, kjempefin liksom Siter
Pingvinen Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Skrevet 13. Mai 2011 Har du prøvd tegnebrett selv? Syns det var litt slemt å si sånt i en tråd stappfull av tegninger som har tatt mange timer Må si meg enig i det altså Siter
Cams Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Skrevet 13. Mai 2011 Tegnebrett er egentlig på mange måter vanskeligere, syns jeg. Uansett hva slags medium man bruker under tegning - ser det bra ut, så er det pga hardt arbeid. Siter
LilleZara Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Skrevet 13. Mai 2011 Du er skikkelig dyktig da! Tegnebrett virker det som alle behersker, men på frihånd ser man talentet altså. Takk snille du! Siter
ipadda Skrevet 18. Mai 2011 Rapporter Skrevet 18. Mai 2011 Nydelig, IW! Du er skikkelig dyktig, jeg blir like imponert hver gang du legger ut nye tegninger, altså! Siter
Recommended Posts