Gå til innhold
Hundesonen.no

Tråden for tegning


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Denne tråden har jeg ikke sett før! Jeg liker også å tegne!!  Nå er det riktignok en liten stund siden sist, nærmer seg vel snart året for siste tegningen.. Tidsklemma. Men skal snart sette igang igje

Tegnegleden er for meg utrolig givende. Ekstra mye når andre gleder seg over tegnearbeidet mitt. Jeg er så heldig å få tegne mange forskjellige motiv på bestilling, men det jeg liker absolutt best å t

Denne tråden er jo dau! Her er en tegning jeg tegna til broshan, som drømmer om vorsteh Referansebilde fra vom og hundemat:

Posted Images

Bra Camilla :)

Ville neste gang fokusert på å få inn mer farger i bunnstadiet og bygge opp mer gradvis. De helt tynne, skarpe strøkene vil som regel være helt på toppen og med mimdre hunden er korthåret så ser man ikke alltid alle.

Vi flytter i morra så ingen oppdatering fra meg på et par dager dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... ELLERS holder jeg på med hundene til noen her inne på sonen ^^

5837735538_a8e4a41ceb_b.jpg

(et utklipp av tegningen, den er ikke ferdig)

Oi, hvilke hunder er dette? Syntes sheltien liknet veldig på Timmi :D

Må bare si at dere er kjempeflinke alle sammen! Utrolig tøft at det kan bli så naturtro.

Selv tegner jeg bare med blyant og papir, men har veldig lyst på tegnebrett! Om noen har en link til et bra og billig brett blir jeg veldig glad :)

Slenger med to av mine tegniner, vil gjerne ha kritikk!

malerier013_2.jpg

IMG_3243_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv tegner jeg bare med blyant og papir, men har veldig lyst på tegnebrett! Om noen har en link til et bra og billig brett blir jeg veldig glad :)

Slenger med to av mine tegniner, vil gjerne ha kritikk!

malerier013_2.jpg

IMG_3243_2.jpg

Syntes sheltien var litt spiss i snuta, men flott pels og veldig bra ører (det synes jeg er vanskelig!).

Reinsdyret var bare fantastisk flott!

Om noen vil ha enda en utfordring, så har jeg hatt veldig lyst til å få dette bildet av Amira tegnet (uten meg selv). Liker så godt uttrykket hennes der, og hadde vært moro å se om noen kan gjenskape det!

_MG_2439.jpg

https://picasaweb.google.com/101453181226885707590/WorldChampionshipInObedience#5629283551036647058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten idè som jeg håper dere vil være med på ;) Ser at det er mange meget dyktige tegnere her :D Vil noen av dere ta på dere "jobben" med å tegne en tegning av Cane til Carina? Ideen bare ramlet inn i hode mitt når jeg kikket på sidene her og så alle de flotte tegningene! ;) Syntes det hadde vært en superduper gave til henne :D Hva syntes dere?

Finner masse bilder i hennes blogg (se www.thargelion.com), lettere å finne bare bilder hvis dere benytter dere av kategoriene hun har på høyre side ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...