Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som liker blekk!


Coco
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er jeg ferdig og fysj det var vondt på slutten. Tårene bare rant og heldigvis kom min snille stedatter til unnsetting og fant frem bedøvels spray til meg. Det tok ca 4 timer og nå er jeg sliten git

Herreeeeeeee! Har glemt å poste den her! Sorry! JEG ELSKER DEN! Verdt turen, pengene, ventinga, alt! Verdens flotteste folk på studioet, og verdens fineste tatovering!

Da er jeg offisielt ferdig med sleeven! Her er bilde tatt rett etter hun var ferdig, og som dere ser så tatoverte hun ved underarmen min  Er grisefornøyd!   Edit: allons-y er skrevet i @ingv

Posted Images

Jeg er litt nysgjerrig; hva har dere betalt for tattisene deres? Kan evt sendes på PM om noen kan si, men ikke vil skrive det offentlig :-)

Poteavtrykket m/hund inni (ca 15x10 cm): 3700

Rosen(5x5 cm): 500

Kaffekoppen (ca 2,5x3 cm): 500

Stjernene og sitatet (ca 10x5 cm): 1500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt nysgjerrig; hva har dere betalt for tattisene deres? Kan evt sendes på PM om noen kan si, men ikke vil skrive det offentlig :-)

For halfsleeven min har jeg betalt mellom 8000-9000.

Den på ryggen (er bilde noen siden bak), 3500 tror jeg, men den fikk jeg en del billigere fordi tatovøren hadde sakt feil pris til meg i utgangspunktet og hun ville ikke gå opp i full pris da.

Begge er tatt av jannicke på lets buzz, hun er uten tvil blant de beste i landet på "sitt felt". Jeg er så fornøyd med mine fra henne at jeg vet ikke om jeg kommer til å tørre å la en annen tatovere meg :P

Har en annen tatovering som nå er en del av sleeven, laget av en annen men på samme tatoveringsstudio, og kvalitetsforskjellen er enorm, selv om janniche har rettet det en del opp og "integrert den" i sleeven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt nysgjerrig; hva har dere betalt for tattisene deres? Kan evt sendes på PM om noen kan si, men ikke vil skrive det offentlig :-)

For min av Eveline langs siden betalte jeg 3000kr, veldig rimelig etter min mening. Men ikke noe å si på jobben for det om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et fint portrett, Margrete, mye finere enn de andre :)

Oi, det var billig, Siri! Betalte 2000 for min lille for 10 år siden, den er kanskje 10-15 cm lang og 5 cm høy eller noe.

Tror hun var litt i overkant av snill, men så drar jeg jo tilbake dit hver gang da :P Men hun tar vel egentlig 1200kr timen, og min tok 3.5timer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringen min er mer sår i dag enn den har vært tidligere. Torsdag = AU!! Fredag = solbrent følelse. I dag derimot så kjennes det ut som om jeg ikke holdt meg unna sola som gjorde meg solbrent i går og har dratt på meg en forbrenning... Den føles varm og stram. Er det normalt? Kjenner jeg blir litt drama i hodet nå...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringen min er mer sår i dag enn den har vært tidligere. Torsdag = AU! Fredag = solbrent følelse. I dag derimot så kjennes det ut som om jeg ikke holdt meg unna sola som gjorde meg solbrent i går og har dratt på meg en forbrenning... Den føles varm og stram. Er det normalt? Kjenner jeg blir litt drama i hodet nå...

jupp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringen min er mer sår i dag enn den har vært tidligere. Torsdag = AU!! Fredag = solbrent følelse. I dag derimot så kjennes det ut som om jeg ikke holdt meg unna sola som gjorde meg solbrent i går og har dratt på meg en forbrenning... Den føles varm og stram. Er det normalt? Kjenner jeg blir litt drama i hodet nå...

Helt vanlig! Da jeg begynte å lure på om det kanskje var vondere enn selve tatoveringa. Men går plutselig over :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst på tattis! Men hva.... har lyst på en flyvende undulat, men vil ikke starte med den (i samme stil som de klassiske svale-tattoveringene). vil ha noe lite først tror jeg. Men er så vanskelig å finne ut av hva. Kunne kanskje tenkt meg begynnelsen på Stephen King sine Dark Tower bøker, da jeg virkelig elsker dem (setningen i signaturen min), men på en måte synes jeg det er litt corny med engelsk skrift... men blir jo noe annet når det er hentet fra en bok kanskje. Også i sånn gammel skrivemaskin-stil, tror det kunne vært kult. Men vet ikke hvor.

Tenker kanskje noe sånt?

enhanced-buzz-10629-1368022270-3.jpg

edit: ikke bare jeg som har tenkt tanken nei :P men den der var jo stygg og alt for stor.

tumblr_mki04345Qj1rc7g2io1_1280.jpg

Også liker jeg godt utdraget som er her, men den var heller ikke noe fin.

tumblr_mjw4bjztoP1r1c5xvo1_500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...