Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som liker blekk!


Coco
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er jeg ferdig og fysj det var vondt på slutten. Tårene bare rant og heldigvis kom min snille stedatter til unnsetting og fant frem bedøvels spray til meg. Det tok ca 4 timer og nå er jeg sliten git

Herreeeeeeee! Har glemt å poste den her! Sorry! JEG ELSKER DEN! Verdt turen, pengene, ventinga, alt! Verdens flotteste folk på studioet, og verdens fineste tatovering!

Da er jeg offisielt ferdig med sleeven! Her er bilde tatt rett etter hun var ferdig, og som dere ser så tatoverte hun ved underarmen min  Er grisefornøyd!   Edit: allons-y er skrevet i @ingv

Posted Images

Jeg har forresten time den 29.mars, da blir det Eveline nedover siden (fra BH-kant til buksekant) med innslag av bondemønster! Gleder meg masse og spent på hvordan tatovør former det :)

Stoler på henne da, hun har jo klart å gjøre om Tinka til tegneseriefigur!

EDIT:

Det var en skikkelig kul ide Synn! Og det kler deg jo bare utmerket :)

Endret av Siri Eveline
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til er det greit å sjekke opp om ideer. Hadde planer om å tatovere et symbol fra en av mine favorittbøker, men fant så ut at dette brukes av mennesker som har en mening jeg ikke helt støtter. Og siden planen var underarmen, så er jeg veldig glad for at jeg fant det ut før jeg tatoverte meg. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Jeg skal ha to stk(foreløpig iaf)

1. mellom tommel og pekefinger en plas. en lite hjerte

2. også skal jeg ha "truth", "hope" eller "faith" tattovert inn på undersiden av håndleddet.

Hehe, skylder på at dette var i 08 :P

Jeg har en tatovering på håndleddet foreløpig. Teksten "Never give up" med en blå stjerne over. Ikke verdens mest fancy tattis, men den betyr veldig mye for meg. Etter en mindre bra periode av livet mitt har stjerna blitt et symbol på selvtillit, og at jeg er like verdifull som alle andre.

Har også lyst på brystkreftsløyfa med vinger på, også teksten "hope" under. Får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skylder på at dette var i 08 :P

Jeg har en tatovering på håndleddet foreløpig. Teksten "Never give up" med en blå stjerne over. Ikke verdens mest fancy tattis, men den betyr veldig mye for meg. Etter en mindre bra periode av livet mitt har stjerna blitt et symbol på selvtillit, og at jeg er like verdifull som alle andre.

Har også lyst på brystkreftsløyfa med vinger på, også teksten "hope" under. Får se hva det blir til :)

Haha, jeg har faith på håndleddet. Kanskje ikke verdens mest orginale, men det betyr mye for meg :)

(Den skal fikses på da jeg ikke er 100% fornøyd:p)

post-11744-0-88201500-1361362703_thumb.j

Jeg har også en på korsryggen, som jeg elsker. Vet det er feil skrevet, så det trenger dere ikke fortelle meg xD menne.. Ja.. :P

post-11744-0-49078600-1361362817.jpg

Jeg skal ha to til, en på andre håndleddet og en i nakken ^^

Edit: mellomrom er en fin ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har faith på håndleddet. Kanskje ikke verdens mest orginale, men det betyr mye for meg :)

(Den skal fikses på da jeg ikke er 100% fornøyd:p)

attachicon.gifimage.jpg

Jeg har også en på korsryggen, som jeg elsker. Vet det er feil skrevet, så det trenger dere ikke fortelle meg xD menne.. Ja.. :P

attachicon.gifimage.jpg

Jeg skal ha to til, en på andre håndleddet og en i nakken ^^

Edit: mellomrom er en fin ting :P

Mange som sier Mia Familia da! Syntes det var kult jeg :) Da blir den litt original ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som sier Mia Familia da! Syntes det var kult jeg :) Da blir den litt original ;)
Ja, man sier jo mia familia, men det skrives mia famiglia :P men er egentlig glad det er skrivefeil xD syntes det ser finere ut uten g'en. Og det har jo akkurat samme betydning, så blei blanding av spansk og italiensk! :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man sier jo mia familia, men det skrives mia famiglia :P men er egentlig glad det er skrivefeil xD syntes det ser finere ut uten g'en. Og det har jo akkurat samme betydning, så blei blanding av spansk og italiensk! :P

Aha! Trodde det skulle vært på spanske jeg da, og at de bare hadde slengt på A'en istedenfor bare mi. Men enig at det faktisk ser finere ut enn en G.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har motivet mitt klart, eneste jeg mangler nå er å finne en som er aktuell nok til at han får stikke nåler i meg, og som kan hjelpe meg med siste finpuss for å få den til å passe rundt underarma mi.

64128_10151514861415734_1394893646_n.jpg

Alt på tatoveringen har en personlig betydning for meg, hvordan mitt liv har vært, hvordan det er nå og hvordan det vil bli i framtiden. :)

Jeg har faktisk skrevet et word-dokument på 8 sider som forklarer hvorfor, hva, når og hvem :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har faith på håndleddet. Kanskje ikke verdens mest orginale, men det betyr mye for meg :)

(Den skal fikses på da jeg ikke er 100% fornøyd:p)image.jpg

Edit: mellomrom er en fin ting :P

Hvorfor er det så mange som tar tattisen opp ned på armen? :P

For min del er det fordi tatoveringen er der for meg og ingen andre. Men jeg har vel en grense midt på underarmen. Er det over det punktet kan den godt være riktig vei for andre, men rundt håndleddet vil jeg ha de min vei.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det har blitt nevnt tildligere i tråden, men ser en del har tanker rundt taovering og eksem.

Jeg har ganske mange(eller store) tatoveringer, og eksem. Sist jeg var til hudlege, så fikk jeg beskjed fra han at det gikk helt fint, men at jeg burde holde meg unna rødt pigment (typisk at jeg nettopp hadde tatt det). Han sa at de aller fleste allergiskre reaksjonene hans pasienter har hatt pga tatovering, har vært tatoveringer med rødt pigment (og så viste han meg masse bilder).

Jeg har sånn elveblest eksem blant annet, og jeg merker at tatoveringene hovner lett opp, spesielt der det har blitt tatovert hardt/harde streker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det fordi tatoveringen er der for meg og ingen andre. Men jeg har vel en grense midt på underarmen. Er det over det punktet kan den godt være riktig vei for andre, men rundt håndleddet vil jeg ha de min vei.

Helt enig med dette :P Egentlig var min tegnet til å være andre veien, men så ombestemte jeg meg.. Noe som gjør at jeg må fikse litt på den nå, fordi han måtte flytte a'en pga føflekken.. Han tenkte visst ikke på å flytte de andre bokstavene x)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...