Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som liker blekk!


Coco
 Share

Recommended Posts

Ble sittende i stolen 2 timer, ikke så ille som forventet, men fargelegging på sår hud var ikke mye godt :P
Har bare ett kjapt mobilbilde tatt hos tattovøren, hun som tok bildet fikk ikke med hele, å den ser rar ut her pga måten hun har tatt på (oppefra og ned) - kommer bedre bilde senere.

971885_4980279948900_1057132947_n.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er jeg ferdig og fysj det var vondt på slutten. Tårene bare rant og heldigvis kom min snille stedatter til unnsetting og fant frem bedøvels spray til meg. Det tok ca 4 timer og nå er jeg sliten git

Herreeeeeeee! Har glemt å poste den her! Sorry! JEG ELSKER DEN! Verdt turen, pengene, ventinga, alt! Verdens flotteste folk på studioet, og verdens fineste tatovering!

Da er jeg offisielt ferdig med sleeven! Her er bilde tatt rett etter hun var ferdig, og som dere ser så tatoverte hun ved underarmen min  Er grisefornøyd!   Edit: allons-y er skrevet i @ingv

Posted Images

  • 3 weeks later...

Har sååå lyst å tatovere noe til ære for Laika! Men aner ikke hva, også er jeg redd for å angre senere. Skulle ønske jeg tok poteavtrykk av henne, for det er det jeg aller helst ville hatt... Har tenkt på portrett av henne, men tør ikke helt det, er redd det blir for ulikt eller mislykket. Noen som evt. har noen forslag? Det blir uansett ikke før om et par år, når jeg har fått spart opp en del penger, så kan jo være jeg har ombestemt meg til da!

Vil ha med navn og dato (født-død)

Edit: Usikker på plassering også! Har alltid tenkt at jeg vil ha portrett av henne på overarmen, men det har falt litt bort pga overnevnte grunner. Har i tillegg mye fregner på armene, og føler det kanskje vil "ødelegge" tatoveringen?

Lurer på om det kanskje kunne vært fint med et enkelt standard potetrykk (ikke Laika sitt, da), med navn og dato... Kanskje på undersiden av armen (vet ikke hva det heter der :P )?

Edit2: http://www.google.no/search?hl=no&site=imghp&tbm=isch&source=hp&q=tattoo+dog+paw&oq=tattoo+dog+&gs_l=img.1.1.0i24l2.1846.6685.0.8420.11.8.0.3.3.0.113.769.6j2.8.0...0.0...1ac.1.16.img.xbC13lihq7o&biw=768&bih=928&sei=Xey0UbjeM7H54QTfsYHwBQ#biv=i%7C43%3Bd%7CaqZ7ap70A5ONqM%3A denne var knallfin synes jeg... Noe sånt med navn kanskje, også på underarmen ;) Lyst på tatovering nå, jeg :P Noen som kan tenke seg ca pris på noe sånt? Og er det veldig vondt å ta på underarmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tatovere meg, en kort setning. Noen tips om hvem jeg bør gjøre det hos? (Østlandet, kollektivavstand fra Oslo). Jeg vil jo fortsatt at den skal være så fin det bare går an. :)

Og jeg anbefaler Therese på Pink Ink. Skader ikke at hun er hundemenneske også :)

Hun har tatovert Tinka som jeg har på armen, Eveline på siden og S-19 på håndleddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje litt teit, men jeg føler at det å be noen som kan lage sånne helt sensasjonelle ting som du fikk, Margrete, ikke vil være interessert i å skrible en liten setning på meg, liksom. :P Therese på PinkInk har mange eksempler på skriftarbeid, så jeg vil ikke føle meg SÅ teit om jeg tar kontakt der... Er jeg teit nå?

Edit: Nå har jeg spurt. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje litt teit, men jeg føler at det å be noen som kan lage sånne helt sensasjonelle ting som du fikk, Margrete, ikke vil være interessert i å skrible en liten setning på meg, liksom. :P Therese på PinkInk har mange eksempler på skriftarbeid, så jeg vil ikke føle meg SÅ teit om jeg tar kontakt der... Er jeg teit nå?

Edit: Nå har jeg spurt. :)

Hun har tattovert tre av mine og er råååflink. Og hun er også supertrivelig, så du trenger ikke føle deg dum. Du er i gode hender med henne. Hun har tattovert noe skriftgreier for broren min og det ble bra. :)

EDIT: Denne er blant annet min:

189088_10151155409148101_1590353461_n.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig og fysj det var vondt på slutten. Tårene bare rant og heldigvis kom min snille stedatter til unnsetting og fant frem bedøvels spray til meg. Det tok ca 4 timer og nå er jeg sliten gitt, men utrolig fornøyd! Hadde aldri trodd det skulle bli så bra!

Tatoveringenmin_zps99f82872.jpg

Dette er den peneste jeg har sett av tatoveringer noen gang! :)

Skulle gjerne hatt en av mine voffser, men siden jeg er multiallergiker (og fargestoffene i tatoveringer er kjent for å forverre allergier hos enkelte som meg), så tør jeg ikke…. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt en av mine voffser, men siden jeg er multiallergiker (og fargestoffene i tatoveringer er kjent for å forverre allergier hos enkelte som meg), så tør jeg ikke. :hmm:

Er det virkelig sånn? :( Det gjelder vel svartfargen også da... :hmm: Da tør ikke jeg heller, mtp at jeg for første gang i mitt liv er "normalt" allergisk, og ikke har nevneverdige symptomer når jeg bruker piller.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje litt teit, men jeg føler at det å be noen som kan lage sånne helt sensasjonelle ting som du fikk, Margrete, ikke vil være interessert i å skrible en liten setning på meg, liksom. :P Therese på PinkInk har mange eksempler på skriftarbeid, så jeg vil ikke føle meg SÅ teit om jeg tar kontakt der... Er jeg teit nå?

Edit: Nå har jeg spurt. :)

Ja du er teit hihi, tror en av de andre er geniale på skrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig sånn? :( Det gjelder vel svartfargen også da... :hmm: Da tør ikke jeg heller, mtp at jeg for første gang i mitt liv er "normalt" allergisk, og ikke har nevneverdige symptomer når jeg bruker piller.

Det er jeg også (ett ublidt møte med voks når jeg skulle vokse øynebrynene mine for noen år siden endte på akutten på sykehus), men tattoveringer går fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig sånn? :( Det gjelder vel svartfargen også da... :hmm: Da tør ikke jeg heller, mtp at jeg for første gang i mitt liv er "normalt" allergisk, og ikke har nevneverdige symptomer når jeg bruker piller.

Enkelte har fått tildels livstruende reaksjoner på spesielt rødfargene som brukes.

Og tatovering betyr jo at man putter fargestoffer inn i huden med en påfølgende betennelses-reaksjon rundt, og økt risiko for allergisk reaksjon oppi dette.

Det betyr ikke at alle som er allergiske reagerer på det. Men for min del tar jeg ikke tjangsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Er atopiker og tildels kryss allergiker på røde matvarer som paprika/røde epler som forsterker eksam/allergi.

Har knallrød tattis på meste parten av min venstre side, ingen reaksjon overhode og tatoværen mente at det var ikke noe problem lengre med de nye fargene som produseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sååååå lyst på en til tatovering. Så har bestemt meg for at hvis jeg har like lyst om en mnd så tar jeg en i bursdagsgave til meg selv :D

Har like lyst på en nå, så da tar jeg turen ned til byen i morgen med noen tegninger og ser om gutta kan lage noe fint til meg!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...