Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som liker blekk!


Coco
 Share

Recommended Posts

Æsj, tatoveringa blei mye dyrere enn jeg hadde sett for meg. :(

Så må avvente litt rett og slett. Ser litt på andre ting jeg kan ta da, som ikke blir like dyrt for vil egentlig ha en tatovering nå :P Haha.

Men 5000 har jeg rett og slett ikke råd til på rappen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er jeg ferdig og fysj det var vondt på slutten. Tårene bare rant og heldigvis kom min snille stedatter til unnsetting og fant frem bedøvels spray til meg. Det tok ca 4 timer og nå er jeg sliten git

Herreeeeeeee! Har glemt å poste den her! Sorry! JEG ELSKER DEN! Verdt turen, pengene, ventinga, alt! Verdens flotteste folk på studioet, og verdens fineste tatovering!

Da er jeg offisielt ferdig med sleeven! Her er bilde tatt rett etter hun var ferdig, og som dere ser så tatoverte hun ved underarmen min  Er grisefornøyd!   Edit: allons-y er skrevet i @ingv

Posted Images

Er atopiker og tildels kryss allergiker på røde matvarer som paprika/røde epler som forsterker eksam/allergi.

Har knallrød tattis på meste parten av min venstre side, ingen reaksjon overhode og tatoværen mente at det var ikke noe problem lengre med de nye fargene som produseres.

Nei ikke alle reagerer. Men noen får livstruende reaksjoner.

Så jeg for min del tar ikke den risikoen som det innebærer. Jeg får livstruende reaksjoner på en del allergener. Ikke bare eksem.

Og jeg syns tatovører som tør å være bastante om slikt tar en tjangs på kundens vegne…..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst på en tatovering av en sjiraff (blanding av realistisk og kariaktur) på innsiden av ankelen.. Har spurt ene broren min om han kan tegne noen forslag.. Vet ikke om jeg kommer til å ta det, samboer liker ikke tatoveringer, men jeg velger jo selv. Vanskelig valg å ta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med søsteren min for å ta tatovering i dag og endte opp med å fikse på min :P har ventet i et år på å få fikset på den, og nå er jeg endelig helt fornøyd! :D

Før:

post-11744-0-18709000-1371103939_thumb.j

Etter:

post-11744-0-40725900-1371104096.jpg

Var ikke helt lett å få tatt et ordentlig bilde så tidlig og før frokost, men mellomrommet mellom a og i er fikset, og f'em gjort finere, samt bokstavene tyggere generelt. Også rettet han litt på "outlinen" til sommerfuglen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Guest Ulla-Britt

Jeg har hatt lyst på sleeves på begge arma ganske så lenge. Men så er jeg redd det blir litt sånn løkkalesbehipstersk. Samtidig er jeg så lite løkkalesbehipstersk (men voksen) nok til å gjøre som jeg vil og ønsker at jeg burde selvfølgelig ikke bry meg om det er verken det ene eller det andre.

Samtidig syntes jeg både kinategn og piggtråd rundt armen var dritfint da det var på moten i hine hårde dager, men nå er jeg glad jeg ikke kastet meg på den bølgen. Tenk om jeg sitter der og angrer om ti år med armene fulle av farger? For sleeves har jo unektelig blitt en greie, og greier går over, og hvorfor skulle jeg ikke se på dette på samme måte om ti år?

Men uansett så har jeg fregner. Mest på armene, faktisk, men også på skuldre og i ansiktet. Blir det ikke litt rotete med prikker her og tattoveringer der? Litt smør på flesk, på en måte?

Alt en skal gruble på og bekymre seg over. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett så har jeg fregner. Mest på armene, faktisk, men også på skuldre og i ansiktet. Blir det ikke litt rotete med prikker her og tattoveringer der? Litt smør på flesk, på en måte?

Alt en skal gruble på og bekymre seg over. :icon_redface:

Det går fint å tatovere over fregner, er føflekker de hopper over :) Jeg har tatovering over fregnene på skuldra bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig har jeg én tatovering. Det er etternavnet mitt, på innsiden av venstre arm, litt nedenfor selve håndleddet. Syntes ikke det var særlig vondt å ta den, og jeg har veldig lyst på fler :) Denne betyr utrolig mye for meg, og jeg elsker den. Vennligst ignorer det faktum at armen min ser ut som en tømmerstokk på bildet, det er tatt i en litt teit vinkel :D Det er visst også litt spesielt at teksten er vendt denne veien, har fått høre at det ikke er så vanlig – men for meg er det mest logisk siden det er jeg som skal se på den og jeg har den for min egen del, ikke andres :)

418020_10200092433344237_1865970889_n.jp

Jeg lurer på om jeg skal "bygge på" denne med to små fugler med sort fyll. En for mamma og en for pappa, enten under, ved siden av eller over skriften. Når jeg får barn skal enten datoer eller første registrerte hjerteslag tatoveres under skriften, tenker jeg. Eventuelt en til fugl for hvert barn :)

Jeg skal også ha en ugle et eller annet sted. Har dog ikke blitt enig med meg selv hvordan denne uglen skal se ut (kun outline, sort fyll eller med detaljer), og funderer fremdeles på plassering. Tenker innsiden av høyre underarm, rett under "albueknekken". Men er skeptisk til hvordan det vil harmonere med slik venstrearmen blir seende ut.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fine tattoveringer dere har! Jeg har egentlig litt lyst på en, men den måtte isåfall vært superbetyningsfull så det ikke var sjans for å angre i etterkant. Og jeg har ikke funnet på noe superbetyningsfult enda :P Jeg har lyst på en sånn drømmefanger med fjær som henger under, men ja, bare fordi den er fin, ikke fordi den betyr noe..

Så det blir nok ingen her med det første ;) Men gøy å se hva andre har da, krysser fingrene for at samboer tar snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, blir helt dårlig av denne tråden! :P Har selv lyst på tatovering, og håper jeg får tatt det snart, er bare penger som hindrer meg litt nå, siden jeg er student og har dyr. Også må jeg kanskje finne ut av hvilken jeg skal starte med, da jeg har noen planer :rolleyes: Dessuten er jeg fryktelig opptatt av at det skal bety noe spesielt, også er jeg en perfeksjonist i tillegg. Uff, vil ha nååå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cooltattoos på Instagram har en del kule tattoveringer fra forskjellige tattovører. http://instagram.com/cooltattoos

Eller Tattoo Fans på Facebook. Må ikke glemme Best tattoo artists around the world som også er på facebook.

https://www.facebook.com/pages/Tattoo-Fans/234677586580275

https://www.facebook.com/pages/Best-tattoo-artists-around-the-world/108732302544871

Har ørten sider til tattovører jeg mer enn gjerne skulle hatt en tattis fra, men du ville jo ha tips til tattovering, ikke tattovør. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til sider med inspirasjon til tatovering?

Om ei uke får jeg en bra lønning og nå skal jeg ha meg en tatovering! Og vil gjerne se litt mer, så jeg er sikker på at jeg vil ha det jeg tar! :P

Pinterest! De har en egen kategori for tatoveringer eller du kan søke på forskjellige ting :) og det er MYE bra der! :D

-----------------------------------------------------------

Selv har jeg bare en liten tatovering, "Gratitude", på venstre underarm, rett ved der man tar blodprøve ;) den har en veldig stor betydning for meg og jeg er veldig fornøyd med den :) men nå har jeg lenge pønsket på ny tatovering, og det er så mye jeg vil ha og jeg vet ikke hvor jeg skal plassere alt sammen :P har veldig lyst på en stor en på øverste del av låret, eller kanskje half-sleeve.. Men er usikker på hva jeg vil.. Vil gjerne ha en tatovering som jeg kan velge å vise fram når jeg vil :)

Men går det å tattovere over føflekker? Ikke sånne svære som stikker ut, men sånne i huden som nesten er som fregner? :) Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene på leiren har tattovert seg en del i det siste. Lagt ut bilder på FB, men er jo ikke nærheten av hvordan det er å se i RL. Og fy søren så "sulten" jeg ble på noen nye tattiser altså! :D Han hadde en del farger (bl.a. rødt og gult), og det var søren meg stilig!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...