Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som liker blekk!


Coco
 Share

Recommended Posts

Nei, jeg tenkte det litt selv og. Tror den slipper litt unna, håper jeg!

Tror det avhenger veldig av huden din generelt jeg, men man må nok regne med at tatoveringer i området hvor huden strekkes vil bli påvirket av det, så får man heller ta det som en positiv overraskelse hvis den blir som før etter fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er jeg ferdig og fysj det var vondt på slutten. Tårene bare rant og heldigvis kom min snille stedatter til unnsetting og fant frem bedøvels spray til meg. Det tok ca 4 timer og nå er jeg sliten git

Herreeeeeeee! Har glemt å poste den her! Sorry! JEG ELSKER DEN! Verdt turen, pengene, ventinga, alt! Verdens flotteste folk på studioet, og verdens fineste tatovering!

Da er jeg offisielt ferdig med sleeven! Her er bilde tatt rett etter hun var ferdig, og som dere ser så tatoverte hun ved underarmen min  Er grisefornøyd!   Edit: allons-y er skrevet i @ingv

Posted Images

Nei, jeg tenkte det litt selv og. Tror den slipper litt unna, håper jeg!

Konen til min fetter har en rett ved navelen, vært igjennom 2 graviditeter og den er så og si like fin fremdeles :) Ser ikke før man går heeelt oppi at den er litt ruglete på kantene.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Her er noen av mine:

Bilde.jpg

Alice i eventyrland, Gwen Stefani style. En Hello Kitty som jeg en dag skal rette litt på, er ikke helt fornøyd. Og Gee og Haw, høyre og venstre.

Har også en stjerne på hofta (som er utrolig stygg, tatt i Polen i 10 klasse, dummeste ever) og to rosa sløyfer bak på leggene, rekk under knærne :twitch:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææææ! På tirsdag får jeg meg coverup av den stygge lille tingen på hofta! :frantics: Bilder kommer!

Skal ta cover på tirsdag, den jeg har er kullsvart, og jeg skal få en fin blomst over den :) Jeg trodde jeg måtte ha noe helt svart over, men det var visst ikke noe problem!

Har jo glemt å legge ut bilde! Er superfornøyd :D

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Jeg har funnet en kjempe fin tatto idé! Jeg bare vet ikke helt alle detaljene, kanskje noen her har tips?

På Valentines dagen la Twilight fanpage folkene på facebook ut dette bildet:

11341_10151351877020674_1688116749_n.jpg

Jeg visste ikke med en gang at dette var symbolet på evigheten, jeg bare tenkte at det var noe slikt i og med at tegnet på en måte fortsetter og fortsetter. Jeg syntes dette hadde vært kult, bare ved å bytte ut Bella og Edward med noen andre ord. Jeg tenkte litt mer over det, og kom tilslutt på at det måtte jo være symbolet på evigheten, så da ble google min hjelper. Da fant jeg plutselig ut at dette var en veldig vanlig tatovering men det spiller ingen rolle for meg, det viktigste er at jeg er fornøyd med den. Men så er det da, hva skal stå der istedenfor Bella og Edward? Maks to ord. Hvordan skal den være laget? Her er litt bildeideer.

back-neck-infinity-symbol-tattoo.jpg

Man kan også pynte den opp litt.

Infinity%20Symbol%20Tattoo_13.jpg

Infinity-Symbol-Tattoo-Design-2011.jpg

Jeg syns hvitt blekk er kjempe stilig, denne var ikke så fin, men det illustrerer hvordan akkurat den tatoveringen blir med hvitt blekk.

tumblr_ltwogsRaFL1qah0luo1_500.jpg

Et annet eksempel på bruk av hvitt blekk

tumblr_m1yl9rtZzp1qer9xbo1_500.jpg

Det skal være en tattooconvention i Bergen i Mai. Om jeg har muligheten tenkte jeg å dra dit å se, og kanskje få en tattovør til å tegne den på meg så jeg får se sånn ca hvordan den vil bli seendes ut :) Noen som har forslag til plassering? Jeg syns bak på skulderbladet er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet en kjempe fin tatto idé! Jeg bare vet ikke helt alle detaljene, kanskje noen her har tips?

På Valentines dagen la Twilight fanpage folkene på facebook ut dette bildet:

11341_10151351877020674_1688116749_n.jpg

Jeg visste ikke med en gang at dette var symbolet på evigheten, jeg bare tenkte at det var noe slikt i og med at tegnet på en måte fortsetter og fortsetter. Jeg syntes dette hadde vært kult, bare ved å bytte ut Bella og Edward med noen andre ord. Jeg tenkte litt mer over det, og kom tilslutt på at det måtte jo være symbolet på evigheten, så da ble google min hjelper. Da fant jeg plutselig ut at dette var en veldig vanlig tatovering men det spiller ingen rolle for meg, det viktigste er at jeg er fornøyd med den. Men så er det da, hva skal stå der istedenfor Bella og Edward? Maks to ord. Hvordan skal den være laget? Her er litt bildeideer.

Jeg syns hvitt blekk er kjempe stilig, denne var ikke så fin, men det illustrerer hvordan akkurat den tatoveringen blir med hvitt blekk.

tumblr_ltwogsRaFL1qah0luo1_500.jpg

Bare sånn at du vet, så er denne hvite tatovering sannsynligvis avbildet rett etter tatovering, det røde er dermed grunnet at huden er litt mørbanka. Jeg har selv hvitt blekk på min tatovering av Tinka for å gjøre sterkere kontrast på pelsfargen hennes. Man må virkelig kikke litt nærme på den for å se at det faktisk er hvitt. Skal forsøke å ta bilde med telefonen og poste her :)

Ellers syntes jeg ideen var kjempekul!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn at du vet, så er denne hvite tatovering sannsynligvis avbildet rett etter tatovering, det røde er dermed grunnet at huden er litt mørbanka. Jeg har selv hvitt blekk på min tatovering av Tinka for å gjøre sterkere kontrast på pelsfargen hennes. Man må virkelig kikke litt nærme på den for å se at det faktisk er hvitt. Skal forsøke å ta bilde med telefonen og poste her :)

Ellers syntes jeg ideen var kjempekul!

Ja, jeg tenkte kanskje selv den var tatt bilde av rett etterpå, for den var veldig rødprikkete. Jeg fant en som så litt finere ut :)

Her er noen eksempler på litt mye tekst, men veldig fine tekster eller fine løsninger på hvordan gjøre det pent med lang tekst :) Dere kan godt komme med eksempler/ideer med litt lengre tekst enn bare to ord også.

Words_tattoo_294.jpg

tumblr_mbt5qhHDXF1rv7j5uo1_500.png

IMG-20120714-WA0000-002.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at teksten er noe du må komme med selv, for det er jo din tatovering og den må mene noe for deg :) Eller, jeg mener ihvertfall at man må mene det som skal stå på kroppen sin. Når man velger å tatovere skrift på kroppen synes jeg det burde være en tekst som betyr noe spesielt, noe du brenner for, et sitat som har fulgt deg lenge osv.

Finn en tekst, så kanskje vi kan hjelpe deg med andre ideer :D

Jeg gleder meg til jeg har råd til å ta en half sleeve, da har jeg noen ting jeg vil skal være med som er viktige for meg, og resten skal få være opp til den som gjør jobben :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at teksten er noe du må komme med selv, for det er jo din tatovering og den må mene noe for deg :) Eller, jeg mener ihvertfall at man må mene det som skal stå på kroppen sin. Når man velger å tatovere skrift på kroppen synes jeg det burde være en tekst som betyr noe spesielt, noe du brenner for, et sitat som har fulgt deg lenge osv.

Finn en tekst, så kanskje vi kan hjelpe deg med andre ideer :D

Jeg gleder meg til jeg har råd til å ta en half sleeve, da har jeg noen ting jeg vil skal være med som er viktige for meg, og resten skal få være opp til den som gjør jobben :D

Ja, det er jeg enig i :) Jeg kommer jo aldri til å gå for noe som jeg selv ikke mener eller ikke liker. Men jeg syns alltid det hjelper å se hva andre tenker eller kanskje dere finner noen bilder f.eks som jeg selv ikke har funnet, og det kan hjelpe meg med å forme min egen idé om du skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...