Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som liker blekk!


Coco
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er jeg ferdig og fysj det var vondt på slutten. Tårene bare rant og heldigvis kom min snille stedatter til unnsetting og fant frem bedøvels spray til meg. Det tok ca 4 timer og nå er jeg sliten git

Herreeeeeeee! Har glemt å poste den her! Sorry! JEG ELSKER DEN! Verdt turen, pengene, ventinga, alt! Verdens flotteste folk på studioet, og verdens fineste tatovering!

Da er jeg offisielt ferdig med sleeven! Her er bilde tatt rett etter hun var ferdig, og som dere ser så tatoverte hun ved underarmen min  Er grisefornøyd!   Edit: allons-y er skrevet i @ingv

Posted Images

:icon_redface:

hva er galt med den? :hmm:

Jeg har skrift rundt foten som ett kjede, og på ett par av ordene er fonten blitt helt feil :no: Sommerfuglen jeg har på fotbladet er ikke symmetrisk litt engang. Sommerfuglen er jo i og for seg ikke no problem å rette opp, men jeg håpet å aldri trenge å bli tatovert der igjen :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrift rundt foten som ett kjede, og på ett par av ordene er fonten blitt helt feil :no: Sommerfuglen jeg har på fotbladet er ikke symmetrisk litt engang. Sommerfuglen er jo i og for seg ikke no problem å rette opp, men jeg håpet å aldri trenge å bli tatovert der igjen :icon_redface:

man har jo ikke serlig mye igjen for og klage.. kanskje pengene da, men det hjelper vell lite om man må sitte med en dårlig tattovering resten av livet.. det er så viktig og gjøre grundig research før man velger tattovør. Og ikke bare gå etter om de er flinke eller ikke, men aller helst velg den som er best på den stilen man vil ha.

Hadde jeg vært deg hadde jeg forsøkt og få pengene tilbake også oppsøkt en bedre tattovør for en oppussing eller cover up.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg begynner å bli litt tattoosyk igjen, har egentlig lyst på full sleev på ene armen det jeg har tegneserie tattoo av Tinka.

Kunne vel tenke meg Tetris på overarmen, men tja vet ikke helt hvor sprøtt det blir med en hel hundearm. Ta den helt ut å bygge ut med tennisballer og slikt imellom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8aa3449e04e65f0ae1581a63577adf08.jpg

Jeg har litt lyst på noe som dette.. Men føler meg litt nerd om jeg tar en slik tattoo :icon_redface:

Ta det du har lyst på og drit i hva andre mener! Et tips er og se hvordan det der ser ut når det ikke er på nærbilde, jeg har en feeling av at det kanskje ikke ser like bra ut. Skulle jeg hatt skrift der ville jeg enten hatt litt større/kraftigere bokstaver og/eller mer skrift, så det ikke blir for puslette og ender opp med og se ut som et sår eller en flekk på avstand. Noe litt mer tydelig rett og slett.
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det du har lyst på og drit i hva andre mener! Et tips er og se hvordan det der ser ut når det ikke er på nærbilde, jeg har en feeling av at det kanskje ikke ser like bra ut. Skulle jeg hatt skrift der ville jeg enten hatt litt større/kraftigere bokstaver og/eller mer skrift, så det ikke blir for puslette og ender opp med og se ut som et sår eller en flekk på avstand. Noe litt mer tydelig rett og slett.

Har sett på flere kragebeinstattoveringer, og ser helt klart at det er mye finere med større bokstaver når det står så lite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fine tattiser her inne! Er håpløs svak for dem selv og har helsleeve på høyre arm :)

Her er deler av den, resten av armen er en stor blomst, skygger og noen stjerner :) Her fremdeles litt plass på innsiden oppe, noen som har noen gode ideer? :D

post-12529-0-27439900-1383060379_thumb.j

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått min andre tatovering. Denne gangen gikk jeg for en pusekatt som jeg fant på google :P Tenkte at siden jeg har en shiba på skulderen så burde katten få sin plass krøllet sammen ved foten min.

post-10329-0-35239000-1383573451_thumb.j

Tok den på tatto-shappa på groundfloor i bygget jeg bor i (they just happen to be awesome!). Likte spesielt at hun ba meg stikke innom etter to uker slik at hun eventuelt kunne fylle på med svartfarge om hun ikke følte seg helt fornøyd. Føler det er litt trygt for meg at de viser at de legger stolthet i arbeidet sitt.

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8aa3449e04e65f0ae1581a63577adf08.jpg

Jeg har litt lyst på noe som dette.. Men føler meg litt nerd om jeg tar en slik tattoo :icon_redface:

Å herregud jeg syns den skriften der var helt nydelig! :wub:

Tattosyk! Men jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil ha eller ikke.. Jeg føler vi uten tattovering er en sjelden rase nå om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåååår jeg ikke bruker nevneverdig mye penger på julegaver i år, da er det helt innafor å kjøpe tatovering som gave til seg selv, jaaa?

Har så mange planer at jeg har vansker for å finne ut hva jeg skal ta først :lol: Neida, jeg er ganske sikker på hvilken av planene som er next, bare litt usikker på hvordan den skal se ut 100%.. MEN JEG GLEDER MEG :frantics: Og fy f i h så vondt den kommer til å gjøre!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåååår jeg ikke bruker nevneverdig mye penger på julegaver i år, da er det helt innafor å kjøpe tatovering som gave til seg selv, jaaa?

Har så mange planer at jeg har vansker for å finne ut hva jeg skal ta først :lol: Neida, jeg er ganske sikker på hvilken av planene som er next, bare litt usikker på hvordan den skal se ut 100%.. MEN JEG GLEDER MEG :frantics: Og fy f i h så vondt den kommer til å gjøre!

Helt enig med Freddiee!

Men fortell fortell, ihvertfall så mye du vil! Hvor, hva?

Jeg må innse at hus og kostnader relatert til hus blir første pri femover.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig lurt ut å gi tatovering som gave til seg selv :D

Helt enig med Freddiee!

Men fortell fortell, ihvertfall så mye du vil! Hvor, hva?

Jeg må innse at hus og kostnader relatert til hus blir første pri femover.

Hurra!

Hva: En mandala på ca 15x15cm, meeen jeg er fortsatt litt usikker på design da. Er jo så sinnssvakt med detaljer! Såå jeg skal ha med noen forslag til detaljer jeg vil ha på, også skal min kjære tatovør få komme med litt innspill :)

Hvor: Enten innsiden av albuen, hofta eller mellomgulv/under brystene *krympe seg av smerte bare av tanken*

Jeg har så lav smerteterskel når det gjelder tatovering at det nesten er flaut, tror det blir mange pauser, ja :lol:

Æsj, det er så kjedelig å måtte være fornuftig :( Men du er flink som er det, da!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!

Hva: En mandala på ca 15x15cm, meeen jeg er fortsatt litt usikker på design da. Er jo så sinnssvakt med detaljer! Såå jeg skal ha med noen forslag til detaljer jeg vil ha på, også skal min kjære tatovør få komme med litt innspill :)

Hvor: Enten innsiden av albuen, hofta eller mellomgulv/under brystene *krympe seg av smerte bare av tanken*

Jeg har så lav smerteterskel når det gjelder tatovering at det nesten er flaut, tror det blir mange pauser, ja :lol:

Æsj, det er så kjedelig å måtte være fornuftig :( Men du er flink som er det, da!

Hofte/ribben er ikke behagelig nei, har en som strekker seg fra bukselinjen til BH-linjen og den siste halvtimen var horribel. Men det beste var å holde ut mest mulig til å begynne med for da går det veldig greit, verre mot slutten.

Særlig siden min startet med masse linjer, så fylle med skygge og helt tilslutt fylle farge over skyggene, da var det så ømt i linjene atte.

Men så er det skikkelig verdt det helt tilslutt da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ta en ny snart.. Jeg er usikker på plassering. Overarm eller underarm :P Hmmm

Syns den jeg tok på ryggen var rett og slett helt grusom. Hadde faktisk ikke gjort det igjen. Grusom fra første strek... :cry: Den på armen var ikke noe stress, selv om jeg satt dobbelt så lenge (7-8 timer) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hofte/ribben er ikke behagelig nei, har en som strekker seg fra bukselinjen til BH-linjen og den siste halvtimen var horribel. Men det beste var å holde ut mest mulig til å begynne med for da går det veldig greit, verre mot slutten.

Særlig siden min startet med masse linjer, så fylle med skygge og helt tilslutt fylle farge over skyggene, da var det så ømt i linjene atte.

Men så er det skikkelig verdt det helt tilslutt da! :D

Huff jaaa, min blir jo masse linjer, masse skygger og farger oppå der igjen :cry: Og veldig konsentrert :cry: Må bare gjenta og gjenta inni meg selv at det er verdt det :lol:

Men jeg er så utrolig usikker på hvor den skal være. Syns det er finest på innsiden av albuen eller under brystene. Må ta en større en hvis jeg skal ha på hoften for at det skal bli fint, og jeg vet ikke om jeg vil ha den såå stor. Så det er minst sannsynlig at den havner der. Men de to andre plasseringene står det i grunn likt mellom.

Edit: Tatovøren "min" er passe lett på hånden, da. Uten at det går utover kvaliteten. Om jeg skulle tatt hos han som jeg tok rosen og kaffekoppen hos hadde jeg nok dødd, for han er så hardhendt at jeg holdt på daue selv om de er små :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hofte/ribben er ikke behagelig nei, har en som strekker seg fra bukselinjen til BH-linjen og den siste halvtimen var horribel. Men det beste var å holde ut mest mulig til å begynne med for da går det veldig greit, verre mot slutten.

Særlig siden min startet med masse linjer, så fylle med skygge og helt tilslutt fylle farge over skyggene, da var det så ømt i linjene atte.

Men så er det skikkelig verdt det helt tilslutt da! :D

Æææ, har planer om å tattovere meg igjen og jeg har veldig lyst på ribbena.

Blir det ikke sånn veldig beinvondt på en måte? Siden det er super tynn hud der, om du skjønte hva jeg mente? :P

Har jo på håndleddet der det er ganske tynt, men føler det er litt annerledes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke sånn veldig beinvondt på en måte? Siden det er super tynn hud der, om du skjønte hva jeg mente? :P

Har jo på håndleddet der det er ganske tynt, men føler det er litt annerledes..

Jeg har jo over på ryggen, over ryggraden, og har veldig tynn og beinete rygg. For meg var det selve huden som var vond/verst, ikke det at maskinen slo mot beinet...

Men dette med smerte, og hvor det er mest vond, er så individuelt. Jeg har veldig ømfintlig hud på ryggen, så for meg er nok dette det vondeste stedet. Andre syns ikke ryggen var spesielt ille, men syns gjerne det vondeste de har tatt er på innsiden av armen, der huden er tynn. For meg var ikke dette noe ille. Det er altså ikke noe fasitsvar på hvor det er vondest (selv om det selvsagt er steder som går igjen da). :P

Jeg ville helt klart valgt plasseringen du syns er finest, uavhengig av hva som gjør mest vondt. Kommer til å angre om du velger vekk et "vondt" sted. Om du skjønner hva jeg mener :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo over på ryggen, over ryggraden, og har veldig tynn og beinete rygg. For meg var det selve huden som var vond/verst, ikke det at maskinen slo mot beinet...

Men dette med smerte, og hvor det er mest vond, er så individuelt. Jeg har veldig ømfintlig hud på ryggen, så for meg er nok dette det vondeste stedet. Andre syns ikke ryggen var spesielt ille, men syns gjerne det vondeste de har tatt er på innsiden av armen, der huden er tynn. For meg var ikke dette noe ille. Det er altså ikke noe fasitsvar på hvor det er vondest (selv om det selvsagt er steder som går igjen da). :P

Jeg ville helt klart valgt plasseringen du syns er finest, uavhengig av hva som gjør mest vondt. Kommer til å angre om du velger vekk et "vondt" sted. Om du skjønner hva jeg mener :P

Takk for svar!

Jeg vet vel ikke før jeg prøver og jeg har jo egentlig bestemt meg for ribbeina, så jeg får gå for det :)

Ser bare for meg nåla som hakker mot ribbeina.. Haha!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Jeg vet vel ikke før jeg prøver og jeg har jo egentlig bestemt meg for ribbeina, så jeg får gå for det :)

Ser bare for meg nåla som hakker mot ribbeina.. Haha!

Gjør det :) Kommer til å angre om du tar "nest beste" plassering :)

Uansett er det bare en gang, så om du tenker det er uutholdelig der og da, så er det jo snart over uansett :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...