Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som liker blekk!


Coco
 Share

Recommended Posts

Utrolig mye stillig :) Kunne tenkt meg et portrett av hunden min. På leggen kanskje? Noen som vet hva prisen blir, sånn ca.?

Har litt "problem-hud", den hovner opp hvis jeg skraper meg på noe, eller klør meg.. Spesielt på ryggen.. Noen andre med sånne problemer? Tror nok drømmen om stor tatovering på ryggen går i vasken på grunn av det kanskje.

Du har kanskje samme problem som meg? Det kalles dermografi (http://en.wikipedia.org/wiki/Dermatographic_urticaria). Jeg har stort sett vokst det av meg, men jeg var redd for at det kom til å bli et problem da jeg skulle tatovere meg, men det ble det ikke, heldigvis.

Prisen avhenger av forskjellige faktorer, blant annet hvor stor den er, hvor vanskelig den er, hvor dyktig tatovøren er og hvor i verden du gjør det. Spesielt hvis du ønsker deg et portrett er det viktigere å tenke kvalitet og det koster gjerne. Det beste er å høre med tatovørene selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er jeg ferdig og fysj det var vondt på slutten. Tårene bare rant og heldigvis kom min snille stedatter til unnsetting og fant frem bedøvels spray til meg. Det tok ca 4 timer og nå er jeg sliten git

Herreeeeeeee! Har glemt å poste den her! Sorry! JEG ELSKER DEN! Verdt turen, pengene, ventinga, alt! Verdens flotteste folk på studioet, og verdens fineste tatovering!

Da er jeg offisielt ferdig med sleeven! Her er bilde tatt rett etter hun var ferdig, og som dere ser så tatoverte hun ved underarmen min  Er grisefornøyd!   Edit: allons-y er skrevet i @ingv

Posted Images

Duh, Bjørn og Sally-Ann er veldig fan av steampunk, og dødsgode på å tegne begge to. Check it out:

https://www.facebook...ps/symbolicink/

https://fbcdn-sphoto...450529863_n.jpg

Edit: La til bilde og jeg... :)

Jaa, håper-håper-håper jeg får dratt en tur til de til sommeren/høsten! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en jeg da, blir nok flere. må bare komme over sjokket først. gjorde helt sinnsykt j*vlig vondt. Jeg hulka ikke, men det trilla faktisk to stille tårer ned kinnet mitt, å jeg har egentlig ganske bra smerteterskel! :P

Er passelig fornøyd, men skulle ha fylt på fargen rundt, den har falma litt, enda jeg var kjempe flink til å smøre inn med krem og ikke ta av rur! På bildene er den svarte streken mye mer markert og rarere enn den ser ut som til vanlig, selve hesten er ganske så fin, håpløst med mobilkamera å :P

201220111410.jpg

201220111409.jpg

201220111408.jpg

201220111407.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Må bare bumpe tråden litt. Sitter i telefonen med tattovør nå og avtaler ting og tang, usikker på om det blir hodebilde eller hele kroppen på Kumerten, kommer litt an på hvor stort jeg skal ha den, men nå har jeg forhåpentligvis snart en shiba på skulderen! *dør litt på seg* Er en del jeg er usikker på siden jeg ikke har gjort dette før, f.eks om jeg skal gå for farge eller gråtoner.

Her er bildet jeg har planer om (minus sele og bånd da):

tumblr_lokc54K5Nw1qiipzjo1_500-1.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare bumpe tråden litt. Sitter i telefonen med tattovør nå og avtaler ting og tang, usikker på om det blir hodebilde eller hele kroppen på Kumerten, kommer litt an på hvor stort jeg skal ha den, men nå har jeg forhåpentligvis snart en shiba på skulderen! *dør litt på seg* Er en del jeg er usikker på siden jeg ikke har gjort dette før, f.eks om jeg skal gå for farge eller gråtoner.

Her er bildet jeg har planer om (minus sele og bånd da):

tumblr_lokc54K5Nw1qiipzjo1_500-1.jpg

Ææ! Så kult! Håper du poster resultatet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare bumpe tråden litt. Sitter i telefonen med tattovør nå og avtaler ting og tang, usikker på om det blir hodebilde eller hele kroppen på Kumerten, kommer litt an på hvor stort jeg skal ha den, men nå har jeg forhåpentligvis snart en shiba på skulderen! *dør litt på seg* Er en del jeg er usikker på siden jeg ikke har gjort dette før, f.eks om jeg skal gå for farge eller gråtoner.

Her er bildet jeg har planer om (minus sele og bånd da):

tumblr_lokc54K5Nw1qiipzjo1_500-1.jpg

Oooh! Det blir spennende! Hvilken tatovør? :jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh! Det blir spennende! Hvilken tatovør? :jump:

Jesper på Timeless Tattoo. Han sa han skulle sende meg en skisse av hva han tenker på, så jeg er veldig spent. Min første tatovering, så jeg holder på å dø litt på meg, men om denne går bra så har jeg lyst på en pus nedpå foten om noen år, når pengeboka har vokst litt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En noget utradisjonell tattovering av bikkja. Greia er den at dalmatineren er overbevist om at faren hans er hvithai... :rolleyes2: Er egentlig et under at jeg har alle fingre intakt enda! :)

Den var jo bare best da!

edit: Legge til litt for dobbelpost er teit!

Da er det bestemt at jeg skal tatovere meg torsdag klokka 11!

Vi endte opp med denne minus "voff", selv om det nok ville vært litt kult og pluss 愛熊 som betyr "beloved bear" (Kuma betyr bjørn). Jeg er superspent, så gleder meg til å poste resultatet.

Endret av MaritaS
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

MaritaS, hvordan ble resultatet? :)

Selv har jeg én tatovering, og den har jeg tegnet selv. Stolt over den og angrer ikke :D ble litt *gulp* følelse kanskje 2 uker etter, men det gikk fort over. Tok den i Helsinki i 2010, kostet meg 1300 kr :) Den har dyp symbolsk verdi.. Kort sagt, tigeren er meg og min personlighet, fuglen er til minne om bestemor som elsket fugler, treet står for min forkjærlighet til naturen og den siste er solguden, i den gamle samiske naturreligionen.

Forresten sitter den på høyre skulder, bak :)

tatovering030_4.jpg

Syns det er fantastisk at man kan bruke huden sin som lerret!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er planlegging av neste tattovering igang:)

Er det noen som har eraring med/vet om noe som er flinke på skrift i sandnes/jæren/stvg/ og evnt nordover?

Vet mange skryter av Leading light og mange av de samme sier også de er er ufornøyd med Empire. (Vet om flere som i ettertid har fjernet tattoveringer som de har tatt på Empire)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet mange skryter av Leading light og mange av de samme sier også de er er ufornøyd med Empire. (Vet om flere som i ettertid har fjernet tattoveringer som de har tatt på Empire)

Tattoveringen ble tatt i Dublin hos en utrulig flink dame, som har laga halfsleeve på søstra til ei vennine og eg blei jo super fornøyd :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne på skulderen:

381582_2366348612518_1664490322_2115050_1574689760_n.jpg

Og så har jeg to små poter på innsiden av venstre håndleddet mitt.

Neste tattovering blir "henna-mønster" på benet. Henna brukes til å lage midlertidige tattoveringer i de arabiske landene i forbindelse med bryllup, så jeg kunne tenkt meg noe mer permanent i samme stil. Ettersom jeg har bodd tre år i Abu Dhabi og mine foreldre nå bor der, betyr det noe helt spesielt for meg. Noe slikt:

Henna-Designs-for-Feet1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Æsj nå klødde det plutselig i tatoveringslysten igjen :aww: Tre prosjekter har jeg som jeg vet jeg vil gjøre hittil! Okei, fire da. Kanskje tilogmed fem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tatovering på hofta, som er totalt ødelagt. Den består av kun sorte linjer. Den er egentlig en tabbe fra min side (ung og dum?), så den vil jeg egentlig ha tatovert over. Jeg har en tatovering til det, men jeg lurer på om man kan tatovere heldekkende farge, typ mørk lilla/blå, over sorte streker? Den kan også taes i helsort, så er ikke noe problem sånn egentlig.

Selve tatoveringen jeg har var i utgangspunktet ikke en tabbe, så den skal få et bedre utgangspunkt en annen plass, av profesjonelle. Men det som nå ligner på en blanding av sau og pinnsvin med tynne streker, er ikke helt hva jeg var ute etter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Takk takk, sorry for utrolig sent svar her da :aww:

Therese fra Pink Ink i Oslo

Nå er det ikke lenge til jeg tar turen tilbake dit :aww:

Hun har tattovert meg også! Hun er fliiink! Jeg har lenge tenkt på å tattovere Aisha ett eller annet sted på kroppen, men vet ikke om jeg tørr ett helt virkelighetslignende bilde av henne. Blir du sur om jeg får Therese til å tegne en tegneserie-versjon av Aisha til meg? Det var jo egentlig en veldig god ide! Tror den skal sitte over ribbeina mine, så helt likt din blir den jo ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææææ! På tirsdag får jeg meg coverup av den stygge lille tingen på hofta! :frantics: Bilder kommer!

Har en tatovering på hofta, som er totalt ødelagt. Den består av kun sorte linjer. Den er egentlig en tabbe fra min side (ung og dum?), så den vil jeg egentlig ha tatovert over. Jeg har en tatovering til det, men jeg lurer på om man kan tatovere heldekkende farge, typ mørk lilla/blå, over sorte streker? Den kan også taes i helsort, så er ikke noe problem sånn egentlig.

Selve tatoveringen jeg har var i utgangspunktet ikke en tabbe, så den skal få et bedre utgangspunkt en annen plass, av profesjonelle. Men det som nå ligner på en blanding av sau og pinnsvin med tynne streker, er ikke helt hva jeg var ute etter :lol:

Skal ta cover på tirsdag, den jeg har er kullsvart, og jeg skal få en fin blomst over den :) Jeg trodde jeg måtte ha noe helt svart over, men det var visst ikke noe problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må innrømme jeg har lyst på henrik på venstre hofte (skal visst ikke gjøre såvondt der??)

Hva koster en sånn tatoosak??

Jeg har en på hoften, som går over hoftebenet. Jeg synes det var ****** vondt der hvor den kryssa benet. Stor forskjell! Jeg kjente at det rissa i beinet.

2hmdhtv.jpg

Her er min som ble tatt for to år siden på hoften! Rimelig vondt, da den går rett over hoftebenet. smile.gif

Tror dere denne vil bli veldig stygg etter en graviditet? :no:

Sånn er det å være modell! Forøvrig så kjenner jeg fotografen også, så det kunne være det var han jeg stjal det av :P

Stjele er stjele :P Men enig i at den tatoveringen er utrolig vakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har tattovert meg også! Hun er fliiink! Jeg har lenge tenkt på å tattovere Aisha ett eller annet sted på kroppen, men vet ikke om jeg tørr ett helt virkelighetslignende bilde av henne. Blir du sur om jeg får Therese til å tegne en tegneserie-versjon av Aisha til meg? Det var jo egentlig en veldig god ide! Tror den skal sitte over ribbeina mine, så helt likt din blir den jo ikke!

Kjør på! Hun er jo veldig flink :)

Er veldig glad jeg valgte tegneserievariant selv, innbiller meg liksom at det er litt enklere enn portrett. Men klart, drar man til en som er dyktig med portretter er det jo ikke noe å være redd for :)

Tror dere denne vil bli veldig stygg etter en graviditet? :no:

Uten å ha vært gravid selv, så vil jeg ikke tro den vil lide særlig mye akkurat.

Jeg har fremdeles veldig lyst på Eveline et sted på kroppen, men har enda ikke bestemt meg helt for hvor. Men muligens fortsette den jeg har på håndleddet der det står S-19, slik at det blir S-19-Eveline. Har jo lenge lekt med tanken på at det skal bli en slags tidslinje som forteller en historie om meg, S er jo for Siri, 19 fordi det var en fin alder der alt var supert, samt et tall jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...