Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder på minstall.no


Mirai

Recommended Posts

Noen som vil sjekke Kelpie der inne da :P jeg er mer nyfiken om det er noen småjenter som vet om rasen jeg :ahappy:

70 australske kelpier, de fleste er riktignok golden retrievere, eller så har de ikke bilde. Et par dachser, cavalierer og rottweilere der også, ser jeg. :P Ingen av bildene dine der, så vidt jeg kan se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 314
  • Created
  • Siste svar
Jeg skjønner fortsatt ikke at det skal være en sånn big deal.. Da er det vel ikke verre enn at man gjør så det ikke bare er å høyreklikke og lagre bildene da? For så superduperflinke på pc er neppe disse drittungene (beklager) som henger på sånne steder?

Semi-OT: Det er forresten noe jeg virkelig vil ha på hjemmesiden min. Hvordan gjør du det?

Jeg HTML-koder siden min, btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus

Jeg har nå begynt og lete gjennom. Det er jo tross alt BARE 10961 Golden Retrievere på minstall. Men jeg så gjennom og fant bilde av en hund jeg mener jeg har sett bilde av her på sonen før, og hjemmesiden til NRK Vestfold. Om det er noen som ble litt nysgjerrige så ligger bilde inne på stallen Tvhf og hunden blir kalt Amo og den samme hunden, den blir kalt Chess og eies av mi_stall, men den som er 'oppdretteren' til hunden kaller seg Bombei, ikke vet jeg om det er eieren selv som har lagt dem ut der, jeg mener bare og ha sett dem. Har heldigvis ikke funnet noen av min hund ennå :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg så gjennom og fant bilde av en Golden jeg mener jeg har sett bilde av her på sonen før, og hjemmesiden til NRK Vestfold. Om det er noen som ble litt nysgjerrige så ligger bilde inne på stallen Tvhf og hunden blir kalt Amo.

Det er Lisa, jakt-labbisen til Charlotte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta heller bare å søk- hund-rase-Australian Sheperd. Da får du opp absolutt alle.

Ligger forøvrig et bilde av Amira som valp inne på Engelsk Setter også..

Ah... da fant jeg en del til!

Jeg bare sender en meldig til folkene og ber de om å sette på fotograf eller fjerne bildene og forteller at neste gang spør de før de tar :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, hadde det kun vært bilder av Chicka så hadde jeg ikke brydd meg da kunne de lekt så mye de ville.

Det som plaget meg var at hun hadde gått ut med fulle navn, hadde hun ikke gjort det med meg og bare brukt bildene av Chicka så hadde jeg gitt blanke, la dem ha det gøy, får ikke gjort så store ting for man vet at alt der inne er bare lek :ahappy:

Nei, som jeg skreiv i første innlegget her, jeg skjønner at du reagerer på å plutselig fått et barn/niese, og at de kopierer teksten fra siden din.. Men bare bildene skjønner jeg ikke at er en så big deal? Hva er alderen på jentungene som "leker" der inne, liksom?

Semi-OT: Det er forresten noe jeg virkelig vil ha på hjemmesiden min. Hvordan gjør du det?

Jeg HTML-koder siden min, btw.

Husker ikke lenger, jeg bruker ikke sånne koder selv :P Men jeg tror det ligger et sted på dataforumet her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant to bilder av Josie der, og et par av søstera hennes og...

Ikke noen stor sak, men på forumet som kaller seg "Mitt dyr" ser det ut som om det er "de ansvarlige" som stjeler bilder :ahappy:

Prøvde å gå inn på siden til "Mitt dyr", men den ser ut til å være stengt nå...

Edit: Feil valg av ord... Ikke stengt, men under utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, nå fant jeg Tinka under mudi (ja, hun ligner jo på en to år gammel mudi-hann, jeg forstår det). Jeg orker virkelig ikke å lete meg gjennom 3000 labradorer + de andre rasene, så som sagt: Jeg setter pris på om noen sier i fra om de finner bilder av duste-labradoren min. :ahappy:

Edit: Det verste er jo at det står at jeg har gitt tillatelse..... Noe jeg selvsagt ikke har.

Tinka var ikke på labbis som jeg kunne se ihvertfall :P

Aaah! Gleden ved å ha en blandingshund :P

Aysha er der. Hun er blanding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Bildet av den Australske kelpien der var da flott og korrekt. :ahappy:

Ja, har du sett på maken til flott Kelpie - det slår det meste jeg har sett den rasen. Ellers har de "stjålet" to bilder av Luna, hunden til en bekjent som har samme rase som min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah! Gleden ved å ha en blandingshund :ahappy:

Ligger nok av dem der å. Men skal man lete etter hunden sin kan man starte med riktig rase og navn, men må likevel gå igjennom alle raser (for en labbis kan fort bli en DSG f.eks) :rolleyes:

Jeg orker ikke bry meg, eller gidder ikke fant jeg ut (ikke at jeg så noen der inne heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det, hvordan kan en Nuffe bli chiuaua?

Den har fire ben og hale? Jeg tror nok at det er mange veldig unge jenter der. Og da er en hund en hund. Man tar en man liker fargen på, og kaller det den rasen man vil.

Greit nok for meg - så lenge de har lov til å bruke bildene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har fire ben og hale? Jeg tror nok at det er mange veldig unge jenter der. Og da er en hund en hund. Man tar en man liker fargen på, og kaller det den rasen man vil.

Greit nok for meg - så lenge de har lov til å bruke bildene...

Så lenge de har lov til å bruke bildene ja, det er jo greit da :ahappy:

Hvis noen kommer over mine dyr, hadde jeg vært takknemlig om dere sier ifra :P

Kan godt si ifra hvis jeg kommer over noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...