Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder på minstall.no


Mirai

Recommended Posts

Skrevet

Litt mer "hurping" og ufine kommentarer er fjernet fra tråden. Det står ganske klart i Silje sitt innlegg at dette er vi ferdige med nå.

Se, her er streken klart og tydelig:

------------------------------------------------------------------

Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM.

  • Svar 314
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Litt mer "hurping" og ufine kommentarer er fjernet fra tråden. Det står ganske klart i Silje sitt innlegg at dette er vi ferdige med nå.

Se, her er streken klart og tydelig:

------------------------------------------------------------------

Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM.

Men det er fremdeles lov å tipse om hunder som man finner bilder av der inne eller?

Skrevet
Men det er fremdeles lov å tipse om hunder som man finner bilder av der inne eller?

Min skyld.. Greide ikke helt å la være å svare på direkte tiltale! Sorry! :) Da hurp has gone away! :)

Silje ba vel bare om slutt på hurping, ikke på hundebildefunn! Og jeg er snill nå asså! *love* :)

Skrevet

Det er selvfølgelig lov å melde fra om funn, og man må gjerne bruke epostadressen som Une la ut (den ligger også lett tilgjengelig i en quote på forrige side).

Edit: Som jeg sa, alt om å være sur, tull osv er det slutt på i tråden nå. Ett innlegg er fjernet.

Skrevet

aargh.. hu som hadde bilde av Marco som jeg fikk fjernet har lagt til enda et bilde av ham..! Burde man ikke lære når man får advarsler. Google betyr ikke at man kan stjele alt man finner..

Guest SuperUne
Skrevet

Maile meg da, Izziebelle, så skal vi nok få ordnet det :icon_confused:

Skrevet

*flir*

Måtte melde meg inn i minstall nå, for å se om Casper var der. Og jammen meg er ikke valpebildene av ham de mest brukte når det kommer til dalmatinere...

Kjenner også igjen mange andre. Ja ja, er jo småjenter og ikke verdens undergang, litt smigrende egentlig da. (Bortsett fra når de kaller Casper for Kajsa, og sier hun er dum..)

Edit: kjenner jeg ble litt provosert likevel, men finner ikke noe sted å rapportere/sende melding til de som har lagt ut bilde?

Skrevet
*flir*

Måtte melde meg inn i minstall nå, for å se om Casper var der. Og jammen meg er ikke valpebildene av ham de mest brukte når det kommer til dalmatinere...

Kjenner også igjen mange andre. Ja ja, er jo småjenter og ikke verdens undergang, litt smigrende egentlig da. (Bortsett fra når de kaller Casper for Kajsa, og sier hun er dum..)

Edit: kjenner jeg ble litt provosert likevel, men finner ikke noe sted å rapportere/sende melding til de som har lagt ut bilde?

hehe, har også meldt meg inn for å se hva det gikk i. og ser det er poppis og stjele bilder fra finn anonser. men jeg ser ikke helt det store problemet. er jo en gjeng med små jenter... la dem kose seg...

Skrevet
Send mail til: [email protected]

Jeg fant et rapporteringssystem, så brukte det. Tok en evighet da men, skikkelig dårlig system. Men takk for addresse, får bruke den neste gang, om det blir noen neste gang, tror kanskje det blir med denne gangen :ermm:

hehe, har også meldt meg inn for å se hva det gikk i. og ser det er poppis og stjele bilder fra finn anonser. men jeg ser ikke helt det store problemet. er jo en gjeng med små jenter... la dem kose seg...

Neida, det er ikke noe stort problem, og egentlig bryr det meg ikke så mye når det er snakk om småjenter som bare koser seg med å drive tulle-oppdrett/gård. Men jeg blir jo likevel litt provosert da, er jo enkelt og greit å bare ta å spørre meg... men hvis de finner bildene på google gidder de vel ikke gå til kilden heller. Neida, finner jeg flere inne på der engang, så får de bare være der. Men på en måte så må de jentene også skjønne at det ikke er greit å stjele ting på den måten, det er jo såå enkelt å bare spørre, jeg hadde sagt ja iallefall.

Skrevet

Vært gjennom alle mopse bildene og fant ingen av Gulla eller Bosse :icon_redface:

Hper bare de ikke ligger der som noen annen hunderase, selvom det egentlig ikke er så kriiise!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...