Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder på minstall.no


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 314
  • Created
  • Siste svar
Funderer på om jeg skal gjøre noe med det her eller gi f... De ungene som har lagt det ut vet mest sannsynlig lite om kopirett..

De man burde gå etter, er jo egentlig de som står bak siden. De veit garantert alt om kopirett, men "gjemmer seg bak" noen regler i retningslinjene sikkert (uten at jeg har lest de så nøye...). De tjener på at folk spiller dette spillet, og siden de er ekstremt dårlige til å følge opp at folk stjeler som ravner, så burde noen ha tatt tak det oven for de også...

Slike spill domineres av ganske unge brukere, der mange ikke helt forstår seg på copyright. Hva de skriver om dyrene bør være det samme for folk, da dette er et SPILL med virtuelle hunder (det blir jo litt anerledes i slike situasjoner der de har stjålet ganske mye tekst fra en hjemme side som i Renate sitt tilfelle). At hunden ens er plutselig blitt en annen rase, eid av en tante eller skifta kjønn bør man overse rett og slett (siden det ser ut som en del henger seg opp i slikt...). De fleste både der og andre steder veit nok at dette er virtuelle hunder som tilhører et spill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lagd en side for oss "mindreårige" www.kopi.moo.no

Hadde de bare lest den..

Jeg rapporterte det nå, jeg som har tatt bildet...

Hvor får jeg rapportert det? Finner ingen "kontakt" side.

De man burde gå etter, er jo egentlig de som står bak siden. De veit garantert alt om kopirett, men "gjemmer seg bak" noen regler i retningslinjene sikkert (uten at jeg har lest de så nøye...). De tjener på at folk spiller dette spillet, og siden de er ekstremt dårlige til å følge opp at folk stjeler som ravner, så burde noen ha tatt tak det oven for de også...

Slike spill domineres av ganske unge brukere, der mange ikke helt forstår seg på copyright. Hva de skriver om dyrene bør være det samme for folk, da dette er et SPILL med virtuelle hunder (det blir jo litt anerledes i slike situasjoner der de har stjålet ganske mye tekst fra en hjemme side som i Renate sitt tilfelle). At hunden ens er plutselig blitt en annen rase, eid av en tante eller skifta kjønn bør man overse rett og slett (siden det ser ut som en del henger seg opp i slikt...). De fleste både der og andre steder veit nok at dette er virtuelle hunder som tilhører et spill...

Jeg er absolutt enig... De burde virkelig få smake sin egen medisin.. Det som irriterer meg er ikke at barna har det morro med spillet, men at bildene er tatt uten lov(greit nok det), men de har også fjernet signaturen min som var lagt inn på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under hjelp og deretter under Drama :blink:

Jeg får ikke rapportert mine siden brukeren ikke eksisterer lenger! Men bildene er der fortsatt!

Prøv å send en mail eller ring kanskje? Ringe synes jeg alltid er best under slike tilfeller. Hvis du sender mail kan de unnlate og svare eller bare komme med unnskyldingher. Men hvis du ringer, da har du dem :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg fant denne litt festlig i disse retningslinjene da:

Det skal også gjøres klart at dersom en bruker på noe vis skulle bli psykisk syk som følge av bruken av Minstall.no, tar vi fullstendig avstand fra dette og frasier oss alt ansvar.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant 6 brukere som alle hadde Amigo i stallen sin. Jeg har sendt melding om bildetyveri til ledelsen med henvisning til alle brukerne med beskjed om at dersom de ikke fjerner bildene øyeblikkelig vil det komme anmeldelse.

Det står i retningslinjene deres at det ikke er lov å kopiere bilder fra hjemmesider osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: Kanskje sonen bør avskrive seg ansvar for psykisk sykdom og avhengighet ja.

Bør sjappe seg å saksøke dem for avhengighet før det dukker opp i rettningslinjene... ("jeg heter monica, og jeg er sonen-avhengig")

EDIT; for å ikke være helt OT:

Lett igjennom en del, og finner ikke noen av Bocca eller Rex, men hadde hvert fint om noen sa ifra om de kom over dem. (vet ei spurte meg om de kunne bruke bilder, men jeg sa pent nei. ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte på Groenendael. Kom opp mange bilder, og noen av de har jeg sett på andre nettsteder.

Jeg har ikke tenkt over dette før.. Ser jeg bilde av bikkja mi der inne blir jeg sur. haha.

De kunne i det minste ha SPURT først liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse av mine bilder der inne, men fikk de fjernet da..

Oscar er forresten blitt en tispe der inne som heter Molly, Amira, Luna, og Dina bl.annet. Og jeg er selvfølgelig en løgner når jeg sier det er min hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...