Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder på minstall.no


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 314
  • Created
  • Siste svar

Jeg spilte jo minstall før, og da var det jo enkelte staller med de fine bildene, som også var de "populære". Det som overasker meg nå er at noen av de stallene er nevnt her som har tatt bilde ,,, "/

Nå fant jeg bilde av Amira, Yippi og Marko til Maren. Brukeren kaller seg Walkaway..

Jeg tror de bildene er der fortsatt .. ?

Jeg har funnet x anntal Google bilder :hyper:

Dobbeltpost mod. Einstein&Charlie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELPES! har funnet kjempemange papilloner jeg vet om! Mimmi til kennel karesinda..Kelly til Astrid.. Rita til Odd Inge! Miko til Elinzorro, Bella til Karesinda, og Tobias til Odd Inge. WOowow! mange har stjelt MIko og Bailar bilder! Quattro til Anne. Enya papillon blanidngen! Sky til Ann sissel LiLi til christina.. uff uff. 840 hunder funnet?! wow dette kan ta laaaaaang tid, si ifra om dere finner Tika??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det er vel det at de bare tar bildene. Hvis noen hadde spurt om hun kunne bruke bilde av Tini hadde det vært okey. Men ikke bare tatt de.. Nå tror jeg ikke noen bruker bilde av Tini der inne da.. har ikke sett det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, dette må være et stortproblem?? ..

Heldigvis ligger det nesten ikke ute noen bilder av dyrene mine på nettet (har ingen aktivhjemmeside).

Så jeg går utifra at det ikke er noen bilder av mine dyr der. Men Zorba er veldig lett og kjenne igjen, så bare rop ut vis dere ser bilde av han^^

Ligger nesten bare bilder av han på sonen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knurr!! Har til nå funnet ett bilde av Shira, og nå er det endelig borte...

Men fritidsproblemer som jeg har så sitter jeg å titter igjennom for å se om jeg finner noen flere bilder av henne... Og det er jo såå få hunder under blandinger, Schæfere og Alaskan Malamute... Puh! Tror jeg kan bli sittende å trykke en stund...

Er det noen som vet om det er en måte som gjør at man kan få opp fler enn 7 av gangen når søker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Ser ei jente inne der som har stjelt bilder fra en hoffe-oppdretter i Sverige. Og den oppdretteren svarte meg at de aldri har tillatt de bildene... Skal bli spennende å se hva den minstall.no-brukeren sitter igjen med av hunder for de har tatt samtlige av denne oppdretterens hunder...

Noen som har adressen til den svenske og den finske siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Jeg har gitt tillatelse til noen hvis de skriver hvem som har tatt bildet. Problemet er at hundene blir "solgt" rundt og info faller ut på veien...

egentlig vis jeg ikke annbefale og låne ut bilder. De blir jo gitt eller solgt eller noen til noen andre, og da kan de jo bare fjerne det med hvem sitt bilde det er å hva fotografen heter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...
Guest SuperUne

Hei! Vil bare si at om dere setter opp lister med "stallnavn" som dyret er i, og hva dyret heter der inne, så kan jeg hjelpe til å slette, for å få litt fortgang i det :) Vet Minstall ikke akkurat er så populært blandt dere bilde/dyreeiere, men jeg har ikke hatt noe problem med stjeling fra min hjemmeside, det gjelder bare å opplyse meget klart at bilder skal ikke lånes ut, og watermerke de godt og tydelig. Da er det også lettere for oss moderatorer der inne å avlså bilder som lastes opp, og evt se det senere, når disse watermerkene dukker opp. Da sjekker vi jo adressen (om den opplyses på watermerkeet) og om noen av nettsidene ikke gir tillatelse, så får vi slettet det med en gang uten tvil. Mange medlemmer er klåfingrede, og finner på alt mulig mellom himmel og jord av historier, så det lureste er også å oppgi nettadressen, der bildene er.

Sett opp ei liste og mail de til meg, så skal jeg ordne opp i det jeg ser og finner. Er ikke daglig bruker av dette stedet, så fint om dere mailet det til unepune@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en forespørsel om lån av bilder en gang, og det syns jeg var helt greit. Roste jenta som spurte, og sa værsågod! Jeg fatter bare ikke hva folk hyler etter..? Hvorfor er det så ille at noen fjortiser "stjeler" bilder fra hjemmesider og later som om det er deres hunder? Hvem er det egentlig som taper på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg skrev til den brukeren som brukte bilde av Marco også fikk jeg tilbake:

"jeg fant bildet på google"

eeh ja? ikke så veldig rart at marco kommer opp hvis du søker på finsk lapphund. jeg har jo lagt ut bilder av ham på hjemmeside, blogger, forum osv og da er det gjerne nevnt med at marco er en finsk lapphund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg skrev til den brukeren som brukte bilde av Marco også fikk jeg tilbake:

"jeg fant bildet på google"

eeh ja? ikke så veldig rart at marco kommer opp hvis du søker på finsk lapphund. jeg har jo lagt ut bilder av ham på hjemmeside, blogger, forum osv og da er det gjerne nevnt med at marco er en finsk lapphund.

Det er faktisk ganske mange som ikke skjønner det med at google er et sted man kan søke etter nettsider. Det er ganske mange i min klasse som klarer å skrive google som kilde i sine presentasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå søkt igjennom fire søkesider.. jeg har funnet Valborg, Gentleman, Gracie, Tino.. ALLE eies av bekjent av meg.. Tilåmed ett bilde med VANNMERKE.. Står PUGBULLY på det.. Er en mopsekennel det, men NEIDA.. hunden heter jo Pugbully.. <_<

Frekke unger!..

Hvor melder jeg om dette?

Er jo ikke mine hunder, men jeg syns dette er UR frekt!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...