Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder på minstall.no


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 314
  • Created
  • Siste svar
Eh...ja...men jeg lurer på siden du er medlem der inne, vet du hva dette med x betyr?? (det som er uthevet)

Dette var syyyk gitt.... :)

http://www.minstall.no/studfarm/presentati...itle=stovdotten

Dette har hun laget av mine bilder...

X betyr vel bare å lukke siden? Det røde krysset som fører til at vinduet lukkes? Kanskje hun ikke vil folk skal finne ut mer av dyrene, og at du ikke har henne som datter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X betyr vel bare å lukke siden? Det røde krysset som fører til at vinduet lukkes? Kanskje hun ikke vil folk skal finne ut mer av dyrene, og at du ikke har henne som datter?

Ja det kan hende.

Vel har skrevet mail til de som driver dette og mail til hun som kontaktet meg den gangen så får jeg se hva som skjer, litt teit at hun bruker opplysninger fra hjemmesiden og fulle navn...skjønner egentlig ikke hvorfor jeg reagerer sånn på at hun brukte minne ordene om Gråpus, men den stakk faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi .. :)

Minstall.no er noe tull.. Betaler penger for det .. det er helt snålt!

Ja, det er helt sykt!

Har lett igjennom 1500 sheltier nå, og søkt etter navnet til hesten min, men ikke funnet noe. Var over 10000 sider med new forest, og sportsponni, så dette kan ta tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

store_lakris har bilde av Kokos til Martine her inne. Jeg må si det er utrolig frekt av disse ungene å ta bilder av andre. Spesielt når flere skriver på sine sider at de ikke låner ut bildene til minstall osv.. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine:

Seus_seus har bilde av Emil..

Marne og Love_horses_123 har bilde av Blondie.

Helene:

Reflectiion har bilde av en tervuren med navn Ace. Er ikke dette din Ace?

Line:

Lovers_stable har en puddel med navn Felix. Din felix?

De jeg fant nå i farten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er hauger av bilder av Kelly... Fyttirakkern. Signaturen min er også fjernet fra bildene... Dette er brudd på åndsverksloven!

Noen som har kaldt seg Dyresonen som har bilde av henne blant annet.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kaldt seg Dyresonen som har bilde av henne blant annet.. :rolleyes:

Så det... Grrr. Kelly er også en hannhund ifølge minstall. :rolleyes:

Noen som vet hvordan jeg kan få kontakt med de som har siden? Det her er rett og slett ikke lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kaldt seg Dyresonen som har bilde av henne blant annet.. :rolleyes:

Kanskje det er Espen og Pip som har gått i barndommen :)

Nei, det er ikke Ace. Det er valpen til oppdretteren til Chili.

Korrekt :) som dukket opp etter en rapportering av bilde av Ace :D

*Dobbelpost, mod. Marthe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...