Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder på minstall.no


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 314
  • Created
  • Siste svar

Ja, Aina&Kaizer hadde rett, var jamen meg et bilde av Chica der også, under Kozen.. Har sendt en liten mail til "eieren" og bedt henne fjerne bildet. Hvis ikke vil jeg skrive mail til crewet.. Fant forresten ut at hvis jeg søkte på google og på tibetansk spaniel kommer det bildet av Chica som den jenta bruker, så skjønner i hvert fall hvor hun har fått det fra!

Og det er jo bra crewet tar det på alvor da:) Hehe, fikk sikkert mange henvendelser på en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Lillesøsteren min har en bruker der inne, spurte henne nå om hun hadde tatt andres bilder på nett. Nei, det kunne ikke falle henne inn. Hun hadde bare brukt et bilde av vår egen katt som lå på laptopen, tatt av meg. Flink jente det. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo virkelig ikke dem sin skyld. Tenk om adminene her skulle stått for alt som ble gjort her.

Sånn egentlig så er vel ikke de brukerne der så veldig mye verre enn sonenfolk? For det er ganske mange bilder som postes i tråder her som garantert ikke har vært spurt om tillattelse til å bruke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så poster vel ikke vi bilder og sier det er våre egne når ikke det er det?

Men å poste et bilde uten tillatelse, er fortsatt å poste det uten tillatelse.... Samme om man gjør det på et forum eller på et spill.

Er virkelig denne tråden ÅTTE sider lang, med folk som furter fordi noen unger leker at de eier dyrene deres?

:wub:

Da har du annen telling av sidene, for her er tråden på 12 sider. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser ut som Benedicte sin Tia? Foxx`s Tia eies av Foxx_stall

Ler litt av beskrivelsen

Foxx`s Tia er en shetland sheepdog/sheltie.

Foxx`s Tia er kjempe lydig å hører etter.

Foxx`s Tia er en kjempe god utst.hund;P

Foxx`s Tia har IKKE google bildet !!

Foxx`s Tia Kommer fra stallen:

Og bildet er av en Aussie :)

Fine jentene :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...