Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Gratulerer med overstått :)  Høres ut som dere hadde en koselig date :ahappy: 

Får sånn følelse like før jeg besvimer. Bare at i tillegg så får jeg sånn rar hørsel og jeg sliter med å se :P 

Håper det går fort over.

Fine barske Linni :ahappy: 

Kjenner en hund som ble sparket i hodet av en hest. Hunden fikk kraniebrudd, ble operert og sånn men de klarte ikke å fikse hele bruddet. Så den har en løs bit av skallen inni hodet :P Men det gikk helt fint, og hunden fungerer like bra som før. Det ironiske er at eieren knakk nakken, og så vidt jeg vet er h*n mer eller mindre like fin som før h*n også :P

 

Vi har vært på tur, og jeg fikk endelig hentet bæsjeposen jeg glemte i forje uke :P  Hadde tenkt å gå frem og tilbake, så jeg la fra meg bæsjeposen så jeg skulle slippe å gå med den hele veien. Så ombestemte vi oss og gikk en runde istedefor. Har hatt dårlig samvittighet siden. Men nå er alt bra, bæsjeposen ligger i bosspannet og alle er fornøyd :aww:   

Bc'n min reiste seg, ristet seg og fortsatte gjetingen videre på hesten.. Men han var bitte litt mer lydig da jeg skrek nei da :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

Jeg har en valp med null respekt for hesta (og gubben har to stk som ikke har flyttet enda) De elsker å krype under porten og fly rundt inne i hesteinnhegningen. Hesta bryr seg ikke, men de er tre stk med tilsammen over et tonn, liksom, og det hender jo de rører på seg. Og da blir det fort litt rått parti for valper på ca 2-3 kg. Det har jo gått bra i flere uker nå, men da er det sikkert slutt på flaksen snart, så nå er det tettet port framover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Cloudberry skrev:

Njææ, for mye barter og lyd! :P Men ja, vi summer fortsatt. 

Hva er galt med barter liksom?! :lol: 

I dag har jeg seriøst ikke virket i det hele tatt. Det eneste fornuftige jeg har fått gjort er å vaske dusjkabinett og servant :aww: Dagen blir jo helt ødelagt når man får skjev start..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Debbie skrev:

Men gud hvor det kryr av pudler i Oslo- er det den hippeste rasen i Oslo by??

Pudler er den hippeste rasen overalt det :aww: Fornuftige Oslo-folk btw :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tricolor skrev:

Strikke- og/eller sybutikk i Fredrikstad, @Wednesday? (Ja jeg er der nå. Koser meg på ferie).

Hmmm... Jeg mener det er noe slikt sånn ca midt i gågata.

1 time siden, Raksha skrev:

 

(Blir brål når Tass kommer ut da, men det får jeg visst leve med - for det er ingen planer om å avlive bikkja, at han en periode knapt kunne gå 10 meter uten å kollapse med bakparten, var ikke så farlig, han "ble jo bedre" ) 

:icon_confused: Men herregud da. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wednesday skrev:

:icon_confused: Men herregud da. 

Jah... :(

 

Fikk gjort litt i dag faktisk, kom i mål med planene mine :o  Sitte litt her og late som jeg bare venter på at Bonden skal bli ferdig på badet, og ikke at jeg har lakenskrekk, så skal jeg gå i dusjen og så legge meg. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hesten til ei venninne sparket hunden til en bekjent, og traff på "rett" plass så hunden døde ganske kjapt. Noen år siden nå, men den episoden + flere hunder som har blitt sparket ihjel av elg har gjort meg pinglete med hundene rundt større dyr. 

 

...hvis noen har pokemonkort liggende "en eller annen plass" så er tiden inne for å finne de frem nå. De har økt ganske mye i verdi, og ihvertfall etter spillet ble lansert. Leste nettopp en kommentar fra en nordmann som solgte sine på ebay og ble 28.000,- rikere! Jeg vet hva jeg skal lete etter i morgen :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Eplefe skrev:

Jeg vil ha puddel i full utstillingspels, men jeg vil ikke ha pelsstellet. :(

Jeg og :( 

7 timer siden, Christine skrev:

...hvis noen har pokemonkort liggende "en eller annen plass" så er tiden inne for å finne de frem nå. De har økt ganske mye i verdi, og ihvertfall etter spillet ble lansert. Leste nettopp en kommentar fra en nordmann som solgte sine på ebay og ble 28.000,- rikere! Jeg vet hva jeg skal lete etter i morgen :aww: 

:lol: Det der snakka mine unger om her for litt siden, at de burde hatt pokemonkort enda, fordi de ble solgt for uhorvelig mye penger i dag. Jeg er ganske sikker på at de er kasta da, om de ikke ble det før vi flytta i fjor sommer, så ble de i hvert fall det da.. 

Det er egentlig ikke noe morsomt, når jeg tenker meg om.. :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger så lurer jeg på min egen iq! Herrefred så dum det går ann å bli.... Gikk fleksibånd morratur med jentene, så en hare i grøfta, la ned idiotboksen og ba jentene om å bli, det gikk fint det helt til jeg gikk litt for nærme haren og den spratt opp. Fleksibokser og bikkjer overalt! Jeg tok tilogmed tak i ene lina i 1 sek før jeg bare djeez hva **** driver du med?!?  Brøla det jeg var god for og så for meg avkutta bein og oppskjærte bikkjer, det gikk bra. De stoppa og ingen sår :icon_redface: 

IMG_20160720_080534.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en påkjørt katt på tur, og nå er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre. Lagt det ut på 3 sider på FB, og sjangsen for at en katt her har chip er små. Så levere den inn til dyrlegen eller la den ligge så eieren har en sjangs til å finne den? Den ligger på en relativt lite trafikert grusvei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første feriedag:D Mandag og tirsdag var rimelig intense, med mye å gjøre på jobb og besøk på ettermiddagen/kvelden. Har knapt fått åpnet sosiale medier siden helga:P Men nå er det 3 uker sammenhengende fri:frantics: Har ikke hatt så lang sammenhengende ferie sden jeg jobbet som lærer (akkurat det er jo mitt eget valg, porsjonerer som regel opp ferien i mindre bolker). Det skal bli så deilig! 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Stine skrev:

Fant en påkjørt katt på tur, og nå er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre. Lagt det ut på 3 sider på FB, og sjangsen for at en katt her har chip er små. Så levere den inn til dyrlegen eller la den ligge så eieren har en sjangs til å finne den? Den ligger på en relativt lite trafikert grusvei.

si fra til lokalavisen, og lever katten til veterinær for oppbevaring der?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Stine skrev:

Fant en påkjørt katt på tur, og nå er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre. Lagt det ut på 3 sider på FB, og sjangsen for at en katt her har chip er små. Så levere den inn til dyrlegen eller la den ligge så eieren har en sjangs til å finne den? Den ligger på en relativt lite trafikert grusvei.

Lever den til dyrlegen,ikke sikkert at eier spør der,men da er den fjernet fra veien.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Snoffe skrev:

Vi har vært på tur, og jeg fikk endelig hentet bæsjeposen jeg glemte i forje uke :P  Hadde tenkt å gå frem og tilbake, så jeg la fra meg bæsjeposen så jeg skulle slippe å gå med den hele veien. Så ombestemte vi oss og gikk en runde istedefor. Har hatt dårlig samvittighet siden. Men nå er alt bra, bæsjeposen ligger i bosspannet og alle er fornøyd :aww:   

Shit!! Nå kom jeg på at jeg hang en bæsjepose i et tre for et par dager siden, for at jeg ikke skulle glemme å ta med på hjemturen :blink:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Selv om de SER litt rare ut, så smaker de uhyre godt (ingenting er som eget oppdrett....)

13697112_1394450780582127_69278403126251

De var veldig sjarmerende da! :teehe:Vi spiste de første tomatene fra plantene i vinduskarmen i helgen så var, de var ikke akkurat homogen i str og farge, men de var veldig gode :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Pixie skrev:

Ta en tur til legen i dag. God bedring :hug:

Er ikke helt kjørbar i den formen jeg er, regner med det går over av seg selv etterhvert. Har ferie så må ikke på jobb heldigvis. Takk :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
2 timer siden, 2ne skrev:

Jeg og :( 

:lol: Det der snakka mine unger om her for litt siden, at de burde hatt pokemonkort enda, fordi de ble solgt for uhorvelig mye penger i dag. Jeg er ganske sikker på at de er kasta da, om de ikke ble det før vi flytta i fjor sommer, så ble de i hvert fall det da.. 

Det er egentlig ikke noe morsomt, når jeg tenker meg om.. :o 

Den er kjip ja! Men hvem kunne forutsett at de skulle øke så mye i verdi? Husker jeg maste til meg kort da jeg var med på handleturer som liten, men hadde foreldrene mine visst hvor verdifulle de skulle bli så hadde jeg vel ikke trengt å mase :aww: Kjæresten til broren min regnet ut at hu har kort til en verdi av omtrent 16.000 norske. Sykt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...