Gå til innhold
Hundesonen.no

NYE bilder av medlemmene!

Recommended Posts

Jeg synes det virker som om det er en viss aldersspredning her jeg, med overvekt mellom 20 og 40. Dog, det kunne jo vært interessant om folk måtte gjette hvor gamle folk er ut fra bildene - for å se om aldersinntrykkene stemmer overens med virkeligheten.

Det er jo òg eit poeng, om folk faktisk er så gamle (eller unge) som ein trur når ein ser biletet. Når eg sa at eg trudde Kensington Gate var ein generasjon eldre, meinte eg det ut frå at ho såg ut som ho var ti år yngre enn det ho (seier at ho) er. Ho ser jo ut som ho er yngre enn meg, og så skal ho liksom vere 31? :blink: Ja, det er vanskeleg med alder :lol: .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo òg eit poeng, om folk faktisk er så gamle (eller unge) som ein trur når ein ser biletet. Når eg sa at eg trudde Kensington Gate var ein generasjon eldre, meinte eg det ut frå at ho såg ut som ho var ti år yngre enn det ho (seier at ho) er. Ho ser jo ut som ho er yngre enn meg, og så skal ho liksom vere 31? :blink: Ja, det er vanskeleg med alder :lol: .

Jeg beklager inderlig for å ha forårsaket deg så mye hodebry! :D

Sånn ser jeg ut inni meg:

Ååå, det burde jo være en egen tråd - "Sånn ser jeg ut inni meg"

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Og du gjer meg komplett nostalgisk, for du ser HEILT ut som dei gutane som var fan av heavy kristen-metall når eg var med i pinsemeinigheiten då eg var 14. :lol:

Haha, høyrest ut som ein fin gjeng :P .

Får berre leggje til til mitt forvar at eg verken er pinsevenn eller glad i heavy nokosomhelst-metall :aww: . Eg ER fæn av nynorsk då, særleg når oslingar skriv nynorsk :ahappy: .

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får berre leggje til til mitt forvar at eg verken er pinsevenn eller glad i heavy nokosomhelst-metall :aww: . Eg ER fæn av nynorsk då, særleg når oslingar skriv nynorsk :ahappy: .

Når ein jobbar på Institutt for lingvistiske og nordiske studium, og må besvare all kontakt på nynorsk med tilsvarande målform, så kostar det meg ingenting å lire av meg nokre strofar her også! :)
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett kva offentleg institusjon ein jobbar for, skal ein svare all skriftleg kontakt på same målform som ein blir kontakta i. Men det er altfor få som gjer det. Det mest profesjonelle ville jo vere å gjere det same om ein jobbar i det private, men det blir vel sjeldan gjort. Eg gjer forsåvidt heller ikkje det. Eg verken kan eller vil skrive bokmål :P .

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Guest Belgerpia

Uansett kva offentleg institusjon ein jobbar for, skal ein svare all skriftleg kontakt på same målform som ein blir kontakta i. Men det er altfor få som gjer det. Det mest profesjonelle ville jo vere å gjere det same om ein jobbar i det private, men det blir vel sjeldan gjort. Eg gjer forsåvidt heller ikkje det. Eg verken kan eller vil skrive bokmål :P .

Hmmm... har du ikke sendt mail til frankrike på engelsk du og fått svar på fransk?? *ler*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Guest lijenta

Huff dere minner meg på at jeg må bytte ut profilbildet Har krympet siden den gang. Men har ikke noen nyere bilder blir enten ikke med eller så er det vist ikke noe å få de bildene som blir tatt av meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg så det bildet tidligere og tenkte at hun var jammen kul på håret!

Jeg så det også og hun virket så kjent/lignet på noen jeg har sett, men tok det ikke med det samme - men nå så jeg det - ligner litt på en yngre Kelly Osbourne :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så det også og hun virket så kjent/lignet på noen jeg har sett, men tok det ikke med det samme - men nå så jeg det - ligner litt på en yngre Kelly Osbourne :D

En MYE penere versjon (enn KO) må jeg få legge til (forhåpentligvis uten å få kjeft av samboer :P ).
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En MYE penere versjon (enn KO) må jeg få legge til (forhåpentligvis uten å få kjeft av samboer :P ).

:angry: :twisted::argue: !

Hehe.. Neida, jeg er helt enig! Jeg likte forøvrig også sveisen! :thumbs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg føler sånt ligger litt i genetikk også. Vi har hatt noen kull med kattunger hjemme (når jeg bodde hjemme hos foreldrene mine, før pusene begynte på p-piller), og der fikk ungene være inne en uke, før de ble flyttet ut sammen med mor i kattehus/kasse(dette var type vår/sommer). Vi beholdt som regel en eller to fra de fleste kullene, og de ble alle ganske skye fordi de vokste opp ute. I det ene kullet, så ble både bror og søster på sikt veldig kosete med oss i familien, selv om de var noe mer sky ovenfor fremmede. Den ene av disse kattene lever på 14. eller 15. året nå og er generelt en ganske tillitsfull katt og er den eneste i flokken som har akseptert hunder i godt voksen alder f.eks. Noe de andre ikke har gjort. Så har vi hatt noen kull der kattene har fortsatt å være ganske skye, men tamme nok til at de kunne få litt kos av de få i familien de kjente.  Har et annet eksempel fra broren min:
      Han fikk et kull med kattunger, der alle ungene vokste opp inne og ble sosialisert med mennesker(gikk løse i leiligheten på dagen). De ble kost med og håndtert. Han beholdt en hannkatt fra dette kullet. Denne er svært sky ovenfor fremmede, men aksepterer bror og evt. folk som har vært der en stund over tid. Kattens første respons når det kommer noen, er å stikke av for så å se hva det var for noe. Jeg har klappet denne katten to ganger, begge gangene når jeg hadde vært på besøk et døgn. Jeg ser likevel bare rævva og bakbeina på pus når jeg kommer på besøk   Så, en dag der bror min bodde før, i en kjellerleilighet, så hadde de to vinduer på bakkenivå som sto åpent på kjøkkene. Kattene hadde maten på kjøkkenbenken og vinduene sto ofte åpne. En dag kommer det en fremmed hannkatt inn og kaster seg over maten. Så fort han merka folk, så stakk han. De greide en dag å lukke vinduet og stenge han inne i leiligheten og katten var livredd. Lå å gjemte seg og turte ikke komme fram. Veldig redd for alle mennesker. Etter hvert ble han tryggere. Bror min fikk han kastrert og han beholdte katten siden ingen gjorde krav på den og i dag er det verdens hyggeligste og søteste pus. Han er så tillitsfull mot alle mennesker. Du kan løfte på han, klemme han og helst kose med han hele dagen. Alt er greit. Jeg måtte inn å gi han fotbad da bror min var bortreist, og selv om han hadde sine meninger om å få foten i såpevann og sprella som verst, så bet han ikke. Når jeg slapp han og han hadde gjemt seg under senga, så var det ikke lenge før han kom ut igjen og jeg var helt tilgitt.  Det er ganske ironisk. Katt født inne, og blitt holdt inne til han var rundt 7 mnd. og kastrert er kjempesky, mens gatepus som var livredd ble verdens mest tillitsfulle pus. Det MÅ jo være genetikk i bildet?
    • Lukt og smak (for hundesanser) sitter godt i både puter, dyner og madrasser, så det er vanskelig å bli kvitt, dessverre - enda værre når bikkja har gjort seg vane  
    •  Vel, greia er den at voffa også vasker på helt nylagt sengetøy. Vi har også bytta pute, men jeg husker ikke om voffa vaska den kvelden, for det er en stund siden. Men det skal jeg prøve på igjen, og se hva som skjer. For hvis hun vasker puta på fruens plass da, så er det jo ikke lukta, men plasseringa som er viktig. 
    • Enten må madammen dusje oftere før hun legger seg, eller sengeklær skiftes enda oftere. Vi alle legger jo igjen kroppslukt i sengetøyet, noen smaker også bedre enn andre  
    • Video av Blondie før i dag. Slik er hennes problem. Jeg syns ikke det minner om noe som kan hete omvendt nysing, da det ikke er noe som ligner på nysing ved dette. Det er helt klart noe problem med å puste, det er som at hun hiver seg etter pusten, helt ufrivillig. Hun har ikke den snorke lyden som chihuahuaen i videoen tidligere i tråden har.  Heldigvis ga det seg for Blondie utover dagen i dag, men hun gikk slik som i videoen i flere timer i dag 😢 Det var vondt å vite at jeg ikke kunne gjøre noe for å hjelpe. Hun har heldigvis aldri hatt det så ille før, og det skjer ikke så alt for ofte med henne. 
  • Nylig opprettede emner