QUEST Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 Kom mai du skjønne milde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 Og jeg innså nettopp at mai også er en vintermåned 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 Mai! Den beste måneden! Har vært treg som sirup fra jeg sto opp, på tide å få jobbet litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 1. Mai 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 På 5/1/2018 at 7:04 AM, Wilhelmina skrev: Og jeg innså nettopp at mai også er en vintermåned Expand Hehe..det er nattefrost her og på enkelte plasser i hagen er det ennå nærmere 50 cm med snø igjen.. Det blir nok ikke raket til 17.mai her nei.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 Mai du skjønne milde meg midt i 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 Årets første plenklipp ble tatt i går Noen fordeler med vestlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 Behøver ihvertfall ikke være redd for hoggorm når man er på tur med bikkja ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 1. Mai 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 På 5/1/2018 at 8:44 AM, Ingidano skrev: Årets første plenklipp ble tatt i går Noen fordeler med vestlandet Expand Plenklipp? Skal man ut med noe motorisert her i hagen, så må det bli snøfreser.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 Hjemme fra langweekend med søkstrening i Stockholm. Nå er det å overlevere huset til ny eier også sikkert rydde litt mer 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnkiogBonita Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 Sløv start på dagen i dag. Vært hjemme hos mamma i en del dager, og besteforeldrene mine og lillesøstra mi var der også var så godt å ha alle samla. Bestemor var også endelig trygg på Bonita Seinere i dag skal vi å feire onkelen min som blir 50 år 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 1. Mai 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 Gamalost..nam! Så godt at det kan spises 'naturell' Flere gamalost elskere her inne ? 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 På 5/1/2018 at 10:09 AM, Tricolor skrev: Behøver ihvertfall ikke være redd for hoggorm når man er på tur med bikkja ? Expand Nettopp en som ble bitt i skiløypa en time herfra https://www.fvn.no/nyheter/lokalt/i/ngJeka/Torje-Loland-Beras-12-ble-bitt-av-hoggorm-pa-skitur 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 1. Mai 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 På 5/1/2018 at 10:25 AM, QUEST skrev: Gamalost..nam! Så godt at det kan spises 'naturell' Flere gamalost elskere her inne ? Expand Hm..skal jeg dømme etter @Raksha's, @Lillekrapyl og @Kaja's reaksjoner her, så er ingen av dere med i 'Gamalostens venner'? Nyyydelig, dere vet ikke hva dere går glipp av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 (endret) På 5/1/2018 at 12:25 PM, QUEST skrev: Hm..skal jeg dømme etter @Raksha's, @Lillekrapyl og @Kaja's reaksjoner her, så er ingen av dere med i 'Gamalostens venner'? Nyyydelig, dere vet ikke hva dere går glipp av! Expand Helt riktig Holder meg til brunost. Barnet mitt liker pultost da. Endret 1. Mai 2018 av Raksha 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 1. Mai 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 På 5/1/2018 at 12:28 PM, Raksha skrev: Helt riktig Holder meg til brunost. Barnet mitt liker pultos da. Expand Pfft..brunost er et biprodukt,det er ikke ordentlig ost engang.. Og dessforuten så skal ikke ost være søt..så det så.. Aha..fornuftig barn det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 @QUEST jeg vet ikke helt om det er innafor å beskrive mine følelser for gammelost 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 Liker stort sett ikke ting med mugg og/eller som lukter død og fordervelse, og spiser ikke mat som ikke er drept en ekstra gang i ovn etc. Har lært meg å like Brie, og jeg spiser feta Spiser ikke agn heller (skalldyr ). Jeg har gjort det igjen! Lærer ikke av feilene mine, og har bestilt fra Zooplus Så nå kommer jeg til å sure meg helt til PostNord har levert pakka (får sikkert magesår også!). Bestilt masse godis og et strikkobbel. Labba 8 km i morges/formiddag, i sludd og reg. Møtte to folk og en hund. Veldig snålt... Må sjekke neste gang været er ekkelt, om solskinnsturisme er et fenomen også i Østmarka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 (endret) For en kjip dag. Har sitter/ligget på sofaen i hele dag med feber og fryst. Typisk meg å bli syk på fridager, er sikkert bra igjen i morgen. At jeg ikke lærer! Må lukke jakka og ha på skjerf i lurevårværet! Bra jeg har et fint lite lager av halspastiller og nesespray i det minste. Men stakkars Casper våkna til liv nå og ville leke og spise og kose. Han fikk alt det der, og nå har han resignert i hundesenga igjen. Kjedelig dag for ham og. Hvorfor er det sånn at hundemat er så dyrt i fysiske butikker? Jeg skjønner at noe forskjell må det vel være, men fôret jeg kjøper koster 690 på dyrebutikken her og 550 på nett. Inkl porto. Det er såpass stor forskjell at selv om jeg ønsker å støtte den koselige butikken i sentrum så bestiller jeg oftest på nett... Endret 1. Mai 2018 av Lola Pagola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 Gått årets første blodspor i dag Frøkna går kjempefint, men sliter med sporoppsøket... Vi skal konkurrere i Sverige, og der er det ikke oppspark i starten sånn som de norske sporene... Hun skjønner jo ingenting, hun er vant til å bli satt på sporet, hvordan lærer jeg henne at hun må finne sporstart selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 Hvordan si nei til dette ansiktet liksom? Overlevert huset til ny eier, vapse fikk en siste runde i hagen før vi dro 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 1. Mai 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 På 5/1/2018 at 12:54 PM, Shokata skrev: Liker stort sett ikke ting med mugg og/eller som lukter død og fordervelse, og spiser ikke mat som ikke er drept en ekstra gang i ovn etc. Har lært meg å like Brie, og jeg spiser feta Spiser ikke agn heller (skalldyr ). Jeg har gjort det igjen! Lærer ikke av feilene mine, og har bestilt fra Zooplus Så nå kommer jeg til å sure meg helt til PostNord har levert pakka (får sikkert magesår også!). Bestilt masse godis og et strikkobbel. Labba 8 km i morges/formiddag, i sludd og reg. Møtte to folk og en hund. Veldig snålt... Må sjekke neste gang været er ekkelt, om solskinnsturisme er et fenomen også i Østmarka Expand Men kjære deg, du går jo glipp av masse nydelig mat.. Jeg er tilnærmet altetende, dog setter jeg grensen ved rakfisk og surstrømming. Tenk bare på sushi..mmm..nydelig, kunne sikkert spist det flere ganger i uka og muggoster..nam,nam! Fantastisk i sauser også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 På 5/1/2018 at 2:22 PM, QUEST skrev: Men kjære deg, du går jo glipp av masse nydelig mat.. Jeg er tilnærmet altetende, dog setter jeg grensen ved rakfisk og surstrømming. Tenk bare på sushi..mmm..nydelig, kunne sikkert spist det flere ganger i uka og muggoster..nam,nam! Fantastisk i sauser også.. Expand Spiser røkt laks og ørret, det får duge (spiser ellers mye fisk også). Orker ikke mat som er rå. Verste jeg vet er medium stekt kjøtt hvis man ikke kan drukne det i saus Er lite kresen sånn ellers, men har noen greier ifht dette med rå mat og agn Og jeg smaker gjerne før jeg sier æsj (sier det sjeldent høyt da, men lista av "allergier" vokser... hahaha) Ikke smakt sushi, da jeg antar jeg brekker meg om jeg prøver, men ellers har jeg smakt mye ekkelt (inkludert muggoster, men sånne blå bare i mat, noe som nesten kan funke om man virkelig legegr godvilja til). Ok... jeg er sikkert kresen og sær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 Ohh! Må vise! Første bilde er tatt for noen dager siden, men grunnen til det bildet fikk jeg knipsa i dag Fikk tatt bilde av to av fire, som vaser rundt nedenfor verandaen her. Meget spennende underholdning! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Mira2.0 Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 Det er lov å klage litt her, ikke sant? Unghunder, ass. Nå har krapylet funnet ut at hun skulle eie sofa og teppe, ergo brukes kvelden til oppdragelse. Har på henne bånd, sperret av mesteparten av sofaen, sitter i den selv. Hun gjør omtrent hva som helst for å vinne den tilbake, men jeg har "tuktet" verre ting før og er ekstremt vrang av meg. (Tar ikke i henne fysisk altså, bare for å ha avklart det) Nå ligger hun og slapper av på gulvet ved beina mine, så tror vi har kommet et stykke Men hun her er så mye tøffere enn jeg er vandt med, hun er fysisk også. Men vi har fremgang i massevis fra i høst og frem til nå. Intens biting i bånd er vi ferdige med, rapping av sko er nesten borte, raptuser inne er sjeldne osv. Neste gang vil jeg nok ha valp, ikke en som er så gammel som fem måneder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. Mai 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2018 Fridag? Idag? Eksisterer ikke i turnuslivet. Får ihvertfall 150% overtid da! Det var veldig rolig på jobb idag, så vi koste oss på kaffebrenneriet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts