Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Mai 2018


QUEST
 Share

Recommended Posts

  • Svar 387
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg ringte å takket nei noen timer etter at jeg fikk tilbudet. Jeg trenger riktignok sårt en større stilling, men jeg er ikke villig til å ofre trivselen for det. Det var nemlig langvakter og det vet

Har ikke skrevet her inne på evigheter! Men synes det er for lite valpebilder i denne tråden. Sjekk denne søte valpen min da! I natt skal han sove ute i hengekøye for første gang. Det blir spennende! 

Har blitt bestemor

Posted Images

Akkurat nå, maysofie skrev:

Bestilt nye halsbånd til hele gjengen, denne gang fra Sverige med trykk og kunstskinn. Er spent på hvordan de holder! :D 

 

Hvor bestilte du fra? Skoj skal også få egendesignet halsbånd når han er utvokst. 

Her ble det bare en time i skogen i regnværet, men jeg har fått gjort unna husarbeid da. Skoj har heller ikke fått trening, men det er vel like greit å ikke venne han til at det skjer hver eneste dag. 

I natt lå Felix i gangen utenfor soverommet sammen med Skoj. Vi har barnegrind så de ikke skal føle seg så alene (ja, jeg tror de føler seg mindre alene når de kan se oss) og bortsett fra litt sutring så gikk det bra. De holdt seg i hver sin seng også, til Felix sin store glede :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yr sier det er slutt på minusgradene for denne gang.. Spent på om det vil vare helt til høsten igjen, eller om det bare er lureri denne gangen også :P

Ebay er farlig.. kjøpte slike halvballer "fitpaws lookalike"... spent på hvordan de er- prisen var hyggelig iallefall :thumbs:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tonje skrev:

Hvor bestilte du fra? Skoj skal også få egendesignet halsbånd når han er utvokst. 

Nettanskapar på Instagram :) 

Cirka 800 SEK for tre halsbånd inkludert frakt var ikke så ille. Satser på at valpen ikke vokser stort mer, men ingen krise uansett til en sådan pris.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Teserere skrev:

Superbra @WelshenNemi :D

Alle monner drar! 

Kjempebra ditt også, glemte å si det i sted :flowers: Takk :) ja alt hjelper jo. Kommer nok til å betale dyrt for den noen dager, men det får så være. Har fått gjort noe nyttig for en gangs skyld.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk man veterinærattest på at Zök ikke kan være med på ag kurs i helgen. Kjipt :hmm:

Jeg har ikke plukket søppel i det heletatt, men har ikke vært noen steder (utenom sverige) som har hatt ekstra søppel heller. Men skal slenge en ekstra pose eller to i bilen, så er jeg klar om jeg finner noe neste gang vi er utenfor gårdsplassen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg skulle bli klokere etter intervjuet, men nå et jeg enda mer usikker... det viste seg at stillingen jeg ønsket mest hadde langvakter...det er en stor ulempe for min del...så ble jeg spurt om jeg var interessert i et vikariat, og da fikk jeg permisjon fra den faste stillingen min, å gå kan gå tilbake til den etterpå. Veldig usikker på den også da det bare er midlertidig, og litt andre ting jeg ikke kan skrive her...så er det stillingen der jeg jobber fra før...får vel håpe på den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, QUEST skrev:

https://www.nrk.no/urix/nordmann-arrestert-i-thailand-_-fann-overgrepsmateriale-med-born-1.14034732

Mannen er dømt  11 !! ganger for overgrep i Norge..Jeg spør, hvorfor i alle dager sitter han ikke i fengsel, på permanent basis? :blink:

Han dro til Thailand da han slapp ut på prøve... Når han har 11 dommer bak seg burde det liksom være åpenbart at det er en viss gjentagelsesfare!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg etter ei kort arbeidsuke, men den er hjertelig velkommen uansett. Har ikke hatt mye tid med samboer de siste to ukene og han jobber seint neste uke så da blir det fint å få slappet av sammen med han i helga. Det er meldt en del sol og en god del varmere, så jeg skal være masse ute med hundene og bare nyte roen jeg har innvendig i disse dager, ikke ofte det er sånn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, QUEST said:

https://www.nrk.no/urix/nordmann-arrestert-i-thailand-_-fann-overgrepsmateriale-med-born-1.14034732

Mannen er dømt  11 !! ganger for overgrep i Norge..Jeg spør, hvorfor i alle dager sitter han ikke i fengsel, på permanent basis? :blink:

Barns rettssikkerhet er til å grine av... :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, mushi skrev:

Var hos dyrlegen i dag og de hadde fått en ny rabiesvaksine som kunne taes for tre år ved første sprøyte! Kjekt. :D

Det var da på tide, Casper skal ta sin nå snart, 3 år siden sist. Så dyrlegen din er iallefall 3 år etter ?  Er den gamle typen tror jeg, var vel bare i Norge den bare varte 1.år, den har blitt lagd for å vare 3 har jeg fått høre.

Edit; malamuten oppklarte for meg lenger ned ?

Endret av Lola Pagola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det Landstreff i Stavanger som står for planen denne helga:D Krysser fingrene for litt sol bak disse skyene. Er så utrolig glad for at jeg bare bor 15 min gåavstand fra parken slik at jeg slipper telt, hotell og van, men har en seng som står klar og en dusj som roper på meg søndags morgen. Musikken ble startet opp allerede kl 13, og stakkars unghunden i etasjen over har bjeffet i ett sett siden. Første LS for meg, første LS for ham:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Lola Pagola said:

Det var da på tide, Casper skal ta sin nå snart, 3 år siden sist. Så dyrlegen din er iallefall 3 år etter ?  Er den gamle typen tror jeg, var vel bare i Norge den bare varte 1.år, den har blitt lagd for å vare 3 har jeg fått høre.

Rabisin må tas to ganger med 1 års mellomrom før den er gyldig 3 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Malamuten skrev:

Rabisin må tas to ganger med 1 års mellomrom før den er gyldig 3 år

Åjaaa da er jeg med.  Casper hadde jo allerede tatt rabisin mange år før reglene ble endret :-)

De svenske tollerne rista alltid på hodet over at vaksinen bare gjaldt ett år i Norge mens 3 i andre land. Rare greier. Og veldig unødvendig og uøkonomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...