Ingidano Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 Just now, Cavalierflat said: Passer hundene til ei venninne, og den ene er en dalmis. Bor i hennes leilighet, men hvor stor sannsynlighet er det for at jeg får fjernet dalmishår fra klærne mine når jeg kommer hjem? Eller blir disse klærne dalmisklær for evig og alltid? Gjengen Sokkene dine kan du bare kaste Ellers burde resten være mulig å avhåre. 2
MarieR Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 Sol fra skyfri himmel, men jeg ligger på sofaen med forslått skulder/nakke etter at den ene hesten gjorde et skikkelig byks bakover da jeg leide den ut i morrest. Regner med det går seg til, men jeg vil uuut...
Guest Stella Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 ..er det lunsj både på to- og firbente Fryktelig ustelt og langhåret puddel, men dog, denne frøkna har gjort seg fortjent til litt ekstra kos og god mat i dag! Denne ruggen av en mus (83g!!) sporet hun opp, jaktet og nedla helt selv i fjøset i nå i formiddag. Denne hunden er fantastisk, og jeg skulle så ønske man kunne laget kopier... Puddel som gårdshund? Absolutt!
Cavalierflat Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 1 time siden, Ingidano skrev: Sokkene dine kan du bare kaste Ellers burde resten være mulig å avhåre. Haha! Godt å høre. Får ta en omgang med hårfjerning når jeg kommer hjem. Ingen poeng i og begynne med det her Kule hunder disse dalmatinerne, men den pelsen gjør meg litt gaaal
Ingidano Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 Just now, Cavalierflat said: Haha! Godt å høre. Får ta en omgang med hårfjerning når jeg kommer hjem. Ingen poeng i og begynne med det her Kule hunder disse dalmatinerne, men den pelsen gjør meg litt gaaal Ja pelsen er grusom Finner fortsatt pels her etter min dalmis som ble avlivet for over ett år siden 1
Lola Pagola Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 (endret) 1 time siden, Cavalierflat skrev: Passer hundene til ei venninne, og den ene er en dalmis. Bor i hennes leilighet, men hvor stor sannsynlighet er det for at jeg får fjernet dalmishår fra klærne mine når jeg kommer hjem? Eller blir disse klærne dalmisklær for evig og alltid? Gjengen Gå med grå klær (hilsen en som valgte kle seg i helsort i dag og angrer litt). Og for all del ikke bruk fleece. Neida. Du får det bort..Enten i vask, med klesrulle eller pinsett (bh). fint bilde da ? Endret 30. Mars 2018 av Lola Pagola 3
Lola Pagola Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 (endret) Apropos liksom. Ikke bare er buksa svart, den er magnetisk og... (Jeg har stått og børstet ham altså og alt fløy på buksa... for så ille er det heldigvis ikke ?) Endret 30. Mars 2018 av Lola Pagola 1 2
QUEST Skrevet 30. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 14 minutter siden, Lola Pagola skrev: Apropos liksom. Ikke bare er buksa svart, den er magnetisk og... (Jeg har stått og børstet ham altså og alt fløy på buksa... for så ille er det heldigvis ikke ?) Phø..det der er da bare småtterier..en av korthårs chi'ene har startet vårrøytinga og det er alldeles utrolig hvor mye løse hår det kommer av hunden, med bare noen tak.. En liten chi og det var store dotter på gulvet, for ikke å snakke om at det var minst en chivalp på (fleece..) genseren og buksa.. Det var bare å glemme å prøve å få det av, så det ble vaskemaskin og tørketrommel. Og så innbiller folk seg at korthårshunder ikke røyter så mye.. 1
Raksha Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 Bonden og barnet dro på tur med ski og pulk, så jeg og hundene tok beina fatt heller. Herlig å gå på fottur når alle er på ski, for møter ingen 1
Lola Pagola Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 Søtingen er sååå nysgjerrig, lurer fælt på hva den knirkete lille tingen er ? 5 1
Debbie Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 19 timer siden, Kaja skrev: Hvor ser du hen? Husker ikke hva fargen heter, men stilig er den! 17 timer siden, tutle skrev: Den er født helt sort, så den går som skimmel regner jeg med. Far er skimmel, mor er registrert brun. http://www.chronofhorse.com/article/behind-the-stall-door-with-cornet-39 Takk for masse svar, og info. Ble så fasinert av fargen, men hesten hoppet jo utrolig bra også. 6 timer siden, Cavalierflat skrev: Passer hundene til ei venninne, og den ene er en dalmis. Bor i hennes leilighet, men hvor stor sannsynlighet er det for at jeg får fjernet dalmishår fra klærne mine når jeg kommer hjem? Eller blir disse klærne dalmisklær for evig og alltid? Gjengen Fin gjengen, det er vel Klima?
tutle Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 (endret) 10 timer siden, Frida og fuglehundene skrev: Hesten er skimmel, og så har avtegnene et mønster, men jeg kan ikke de ulike definisjonene, men de har navn som feks sabino, overo, tobiano osv Den er rett og slett "pinto", og skimler av grunnfargen 10 timer siden, Kaja skrev: I følge google er han sabino! Jeg er rimelig sikker på at hvite avtegn er hesten født med (ref linken i mitt forrige inlegg). Det ser nesten ut som om områdene har skimlet seg i forskjellig grad - blir sikkert helt hvit til slutt. Spesiell farge er det riktignok! Edit: Ser det heter bloody shoulder og er områder hvor skimlingen er "inaktiv". Endret 30. Mars 2018 av tutle 1
Lola Pagola Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 Hadde en liten kalorioverskudd-krise her, så nå har jeg gått rask tur uten Casper (litt for lang og isete runde for ham, og jeg var ikke ute etter å rusle). Uansett, nå har jeg 38 kalorier til gode i dag ? wee! 2
Symra&Pippin Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 Akkurat nå, Lola Pagola skrev: Hadde en liten kalorioverskudd-krise her, så nå har jeg gått rask tur uten Casper (litt for lang og isete runde for ham, og jeg var ikke ute etter å rusle). Uansett, nå har jeg 38 kalorier til gode i dag ? wee! Jeg skylder aktivitet for 5428873654 kalorier, sånn omtrent. Herregud som jeg har spist snop denne påska. 1 3
Lola Pagola Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 Akkurat nå, Symra&Pippin skrev: Jeg skylder aktivitet for 5428873654 kalorier, sånn omtrent. Herregud som jeg har spist snop denne påska. ? en tur i rask gange fikser det meste! Jeg har vært dritflink denne påsken faktisk, gikk på en bananbrød smell i dag da som førte til kalorioverskuddet, men sånn ellers må jeg si jeg øyner ett håp for bedre vaner! 1
Tonje Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 Akkurat nå, Symra&Pippin skrev: Jeg skylder aktivitet for 5428873654 kalorier, sånn omtrent. Herregud som jeg har spist snop denne påska. Samme her, nesten så jeg gleder meg til den magre hverdagen igjen. Nesten.. Her har det vært aktivitet hele dagen med tur og besøk. Vi var ute til i 18tida ca, da begynte det å bli kjølig og var veldig godt å komme inn. Denne påska er så fin!
Cavalierflat Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 5 timer siden, Lola Pagola skrev: Apropos liksom. Ikke bare er buksa svart, den er magnetisk og... (Jeg har stått og børstet ham altså og alt fløy på buksa... for så ille er det heldigvis ikke ?) Der ja 1 time siden, Debbie skrev: Fin gjengen, det er vel Klima? Enig Det stemmer, søteste Klima det!
Raksha Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 14 minutes ago, Symra&Pippin said: Jeg skylder aktivitet for 5428873654 kalorier, sånn omtrent. Herregud som jeg har spist snop denne påska. Her og! Har vært ille denne påska og førpåska. Starta når det kom billig kvikklunsj. Men snart hverdag igjen, da blir det andre bo... eh brød! Nå har jeg fått barnet i seng, jeg slukte på sofaen etter turen vår, og føler meg rett og slett influensasjuk. Regner med det er bedre i morra. Nå skal jeg kose meg med varm drikke og *kremthosthark* sjokolade Påskepub på fjellstua i dag, men kjenner at det utgår med høye kneløft og hornmusikk, jeg ORKER ikke folk. Sett nok folk for et helt år. Det var over 600 trimmere på skirennet i går og majoriteten av den var jeg med å registrere og ta i mot, så jeg så de fleste to ganger Det er MANGE folk det for en liten eremitt. 1
Frida og fuglehundene Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 (endret) 59 minutter siden, tutle skrev: Jeg er rimelig sikker på at hvite avtegn er hesten født med (ref linken i mitt forrige inlegg). Det ser nesten ut som om områdene har skimlet seg i forskjellig grad - blir sikkert helt hvit til slutt. Spesiell farge er det riktignok! Jeg misforsto deg, så da ble det ikke meningen å sitere deg lenger, men jeg lar dette stå for de interesserte: Sabinoer har gjerne hvite bein og mye hvitt på hodet, og trenger heller ikke være "pinto". Skimler skimler av i ulikt tempo og noen områder blir gjerne fortere avskimlet Endret 30. Mars 2018 av Frida og fuglehundene 2
Lola Pagola Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 Er ikke fan av Toto, men synes gruppa "I bless the memes down in africa" er skikkelig festlig. Dedikert til Africa av Toto ? 2
Banshee Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 Jeg er så innmari glad og takknemlig for at jeg fortsatt har denne lille fyren i livet mitt Håper han henger med lenge enda. 11
QUEST Skrevet 30. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 En cane corso og en dogo canario begge under ett år gamle selges på finn..begge to kuperte..gad vite hvor disse ble kuperte..
yurij Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 18 minutter siden, QUEST skrev: En cane corso og en dogo canario begge under ett år gamle selges på finn..begge to kuperte..gad vite hvor disse ble kuperte.. Begge Cane Corso født samme dato? Noen som har kjøpt to kullsøsken og sliter?
Lola Pagola Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 Akkurat nå, yurij skrev: Begge Cane Corso født samme dato? Noen som har kjøpt to kullsøsken og sliter? Er jo to forskjellige raser? ? 1
Recommended Posts