Tonje Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 7 minutter siden, Anette skrev: Etter plutte sin kalender/jobbing så tenkte jeg kanskje 25-27 august. Passer det tonje? gardermoen Det passer for meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 I morgen skal vi inn og tegne HTH-kjøkken sammen med en tegner. DET gleder jeg meg til! Og så har vi nestne klart å velge farger i stuen... Vi må bare se hvilken farge det ender med å bli på gulvet før vi finner ut hva vi vil ha på kontrastmuren. Og så fikk jeg solgt det gamle kjøkkenet for 10.000 kr! Vi så for oss at vi måtte demontere det selv og betale for å få hivd det på dynga, men nå FÅR vi betalt for at noen kommer med profesjonelle håndtverkere og demonterer det! Jeg er skikkelig gira på denne oppussingen, det kommer til å bliii så fiiint! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Inspirert av @mokken; noen som har tips til hvordan bli kvitt kraftig senebetennelse i begge hendene? Utenom å ikke bruke hendene, for det går ikke litt vondt kan jeg ogås tåle, men kan ikke ha det SÅ ille som det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Gubben har for en gangs skyld hørt etter når jeg snakker med han og faktisk fått med seg at jeg trenger en bukse til hundetrening. Og jaggu fikk jeg ikke en i bursdagsgave idag Liker når mannfolka har ører 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 For de som ser etter smeller-kurs annonseres alle arrangementer i smeller nå (håper jeg) på denne siden: https://www.facebook.com/groups/485080571823066/?ref=bookmarks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 19 minutes ago, enna said: For de som ser etter smeller-kurs annonseres alle arrangementer i smeller nå (håper jeg) på denne siden: https://www.facebook.com/groups/485080571823066/?ref=bookmarks Takk for tips, er i den gruppa. Fann ikkje så mange kurs der? Skal følge med i alle fall, vil sikkert gå fleire etterkvart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Må spamme dere litt med valpespam! Ellers har jeg de siste timene leita etter kalv. Vi fant fosterposen, Arya fant morkake og navlestreng men ingen kalv enda. Brukt hundene og gått jordet opp og jordet ned, vært i skogen men de er jo trykkere og kan jo være nærmest umulig :/ Itillegg stod inngjerdingen da inntil gressjordene våre, som er ca 60 mål med gress til knærna :/ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Sliten.no... En dag med tantebarnet, fireåringen. Da jeg skulle dra ropte han at "jeg kommer til å savne deg!", og da kjente jeg at det er fint at det bare er tre uker til vi skal på ferie sammen. Kom hjem, suste rundt med kantklipperen og klipte ned kratt og busker og småtrær, så nå er det ikke så gjengrodd her. Sparkla verandadøra, og noe maling i dag blir det ikke, nei. Nå skal jeg gå en tur med Bizi, og så skal vi gjøre ingenting resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 4 timer siden, Symra&Pippin skrev: Jeg tenker lille du er litt av et syn når du kommer gående med en hel gjeng store hunder! Vi ble tatt bilde av ja 4 timer siden, Siri skrev: Du vil deg selv vondt, du ... og jeg er imponert Det hadde ikke jeg fiksa, for å si det sånn Noen ganger må man utfordre skjebnen litt Nå er vi ute på tur igjen, greit at de får løpe fra seg litt før natta. Mandag igjen i morgen, og det minner meg på at jeg må begynne å tippe litt igjen. Jeg er virkelig ikke skapt for å jobbe, så noen millioner på kontoen hadde gjort seg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Altså, nå gikk jeg og @TrasselTrollet en veldig fin tur, litt slitsomt terreng, men veldig fin. Turen var på ca 8,5 km og Pigg har rett og slett sovet hele dagen siden. Han våknet spiste, vært ute og tisset en gang og ellers sovet... dette er så uvant at jeg nå er bekymret for om han har ræva kondis eller om han er syk... eller begynner han å bli voksen Skal heldigvis til veterinæren ganske snart å ta vaksine og årlig sjekk så jeg får få de til å se over ham også... hu og gru... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Var KM i dag også, og disse flottingene vant hver sin klasse Bilde tatt av V.Hoel 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Kveldstur gått, regninger betalt, og påmelding til matchshow sendt. Litt pelsstell gjort på skitungen også, ikke ferdig så får fortsette i morgen. Men nå har jeg ikke tenkt å gjøre noe annet resten av kvelden enn å se på Crossing Lines Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Fin helg Fredag fikk jeg tidlig bursdagsgave av samboer, nemlig ny fiiiin veske, som jeg sårt trengte Familieselskap med svigers i går med god mat, fine gaver og god stemning Og i dag på selve dagen, har jeg fått masse fine hilsninger på fb, god middag(som jeg hadde bestemt selv) og så blir det is litt senere Da er det i grunn ikke så verst å bli 29 +++++ Gratulerer til @Ozzy også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Gratulerer til @Mardina og @Ozzy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Forsiden til VG: "Camilla (22) kan bli ufør mot sin vilje". Ja, som om andre uføre har lyst til å bli det?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Gratulerer med dagen til @Ozzy og @Mardina Denne helgen har jeg kommet nesten i mål med det jeg skulle, men det som gjenstår er i det minste de tingen som kan tas etterhvert. Alle kassene jeg hadde leid er tømt så de kan hentes i morgen, jeg har 3 kasser her i stuen og noen svartsekker i kjelleren å pakke ut. Men alle møbler har havnet i riktig rom og riktig etasje, så ingen flere tunge løft. Alle gardiner er oppe og det er til og med kommet blomster i pottene utenfor. Det er godt å se en ende på det! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Henger meg på bølgen med gratulasjoner til @Ozzy og @Mardina! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Gratulere med dagen @Ozzy og @Mardina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Akkurat nå, Perfect Image skrev: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Kunne jo også vært: "Av og til når jeg kjeder meg, går jeg på hundesonen og spør om: Jeg skal velge labradoodle, goldendoodle eller cockadoodle(doo) Om jeg skal putte den nye valpens bur i stua eller i gangen Hvordan jeg skal få parret bordercollie-schäfermixen min med ei villig tispe" For eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofieAurora Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Om tre uker bærer det på en to ukers ferie til Rhodos med foreldrene mine. Og om 7 uker så begynner et nytt eventyr som samboer med min bestevenn @Th3a! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Gratulerer med dagen til @Ozzy og @Mardina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 43 minutter siden, Mardina skrev: Fin helg Fredag fikk jeg tidlig bursdagsgave av samboer, nemlig ny fiiiin veske, som jeg sårt trengte Familieselskap med svigers i går med god mat, fine gaver og god stemning Og i dag på selve dagen, har jeg fått masse fine hilsninger på fb, god middag(som jeg hadde bestemt selv) og så blir det is litt senere Da er det i grunn ikke så verst å bli 29 +++++ Gratulerer til @Ozzy også Takk og gratulerer med verdens beste dag 37 minutter siden, Pixie skrev: Gratulerer til @Mardina og @Ozzy Takk 27 minutter siden, Malinka skrev: Gratulerer med dagen til @Ozzy og @Mardina Denne helgen har jeg kommet nesten i mål med det jeg skulle, men det som gjenstår er i det minste de tingen som kan tas etterhvert. Alle kassene jeg hadde leid er tømt så de kan hentes i morgen, jeg har 3 kasser her i stuen og noen svartsekker i kjelleren å pakke ut. Men alle møbler har havnet i riktig rom og riktig etasje, så ingen flere tunge løft. Alle gardiner er oppe og det er til og med kommet blomster i pottene utenfor. Det er godt å se en ende på det! Takk! 26 minutter siden, Bananen skrev: Henger meg på bølgen med gratulasjoner til @Ozzy og @Mardina! Takk 20 minutter siden, *Kat84* skrev: Gratulere med dagen @Ozzy og @Mardina Takk Akkurat nå, Snoffe skrev: Gratulerer med dagen til @Ozzy og @Mardina Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Gratulerer med dagen @Ozzyog @Mardina!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts