Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå juni


Kokospaniel
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Raksha skrev:

Hvor på det o' store internettet frå man kjøpt billige helt vanlige t-skjorter? i bommulfortrinnsvis? Finner masse facy topper på salg, men jeg trenger vanlige dødelige t-skjorter i bommul, ikke fancypancygreier. Kule trykk er jo artig, men prisen er viktigere.

 

Ellos? Zalando?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har visst fått kjæreste jeg

Fra viltkamera i skogen vår ovenfor oss. Da har vi fått fra februar til 1 juni både jerv, gaupe, ulv og Bjørn på kameraet Litt stillig.

Jeg skriver ikke så mye i Akkurat Nå lenger, men jeg vil så gjerne fortelle dere en historie, som bevis for at det skjer fine ting i verden: Jeg blei tipsa om Mortified-podcasten her på sonen for leng

Posted Images

1 time siden, SFX skrev:

Det er viktig, det og - og du får sett fjell! Fjell, mmm...

Jo, men da må du jo oppsøke det - det er ikke mye hav å se mens en kjører E6 nordover og tilbringer helga på Leangen. Som jeg formoder blir agendaen for TrasselTrollet & co. 

Det er sant, men Ladestien ligger jo like ved Leangen, så om man vil rusle en tur der etter utstillinga så er man der på knappe 5 min med bil :)

Nå skal jeg dra hjem fra jobb om ikke så altfor lenge. Gleder meg sånn til venninnebesøk. Vi har kjent hverandre siden vi var 15 år gamle og selv om hun flytta fra Trheim da vi var 18 så har vi holdt kontakt og har like god kjemi i dag som den gang. Det er så fint med sånne :heart: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sittet ute og lest hele formiddagen, deilig :ahappy: Nå har jeg lest ferdig boken inne, og spist brunsj - lagde en stor bolle salat med reker og egg i går. Snart ut på tur med jentene i sola, og så må jeg vel se om det er mulig å få til pelsen på Yumi nok til at hun kan stilles i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Raksha skrev:

Hvor på det o' store internettet frå man kjøpt billige helt vanlige t-skjorter? i bommulfortrinnsvis? Finner masse facy topper på salg, men jeg trenger vanlige dødelige t-skjorter i bommul, ikke fancypancygreier. Kule trykk er jo artig, men prisen er viktigere.

 

http://www.hm.com/no/product/91281?article=91281-E
Disse er jeg veldig fornøyd med. Nesten litt store i størrelsen. "Bare" 60% bomull men funker kanskje? 

Ellers har de noen til 49 kr så jeg også, men aner ikke noe om størrelse/kvalitet på dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Paranomia skrev:

http://www.hm.com/no/product/91281?article=91281-E
Disse er jeg veldig fornøyd med. Nesten litt store i størrelsen. "Bare" 60% bomull men funker kanskje? 

Ellers har de noen til 49 kr så jeg også, men aner ikke noe om størrelse/kvalitet på dem

Mer sånne jeg er ute etter ja.

1 time siden, Malinka skrev:

https://cubus.com/no/top/t/shirt/t-skjorte/7175630_F397 Cubus basics er grei verdi for pengene synes jeg. :) 

Fant feilen min, jeg må på herreavdeling for å finne det jeg vil ha :lol:  

TO222O0A8-K11@10.jpg

Helt vanlig dødelig t-skjorte liksom, ikke noe innsvingt fancypancy topp :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, så varmt det er her i dag! Kjørte hjemmefra 7.30 fordi jeg skulle passe nevøen min et par timer. Da var det ikke mer enn 12 grader så jeg slang bare på meg en bukse og langarmet genser.  I 12 tiden skulle vi til ikea og da holdt jeg på å dø av varme. Nå har jeg kommet hjem og fått skifta til shorts. Skulle gå en tisserunde med bikkja, men etter 5 minutter la hun seg ned på gresset og streika...25 grader var visst alt for varmt i følge henne.

Nå tasser hun rundt her og finner ikke roen. Skulle kanskje hatt kjølematte til henne? Men samtidig så har vi bare sånn ca 5 dager i løpet av et år med denne temperaturen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man får kjeft av en med tittel "hundepsykolog" fordi man ikke lar valpen få hilse på kreti og pleti av alt som vil hilse på gata... og blir beskyldt for å være aggressiv fordi man svarer (høflig) NEI når noen spør om å få hilse, og deretter blir streng når de likevel slipper hunden sin bort til valpen din...

jepp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Mer sånne jeg er ute etter ja.

Fant feilen min, jeg må på herreavdeling for å finne det jeg vil ha :lol:  

TO222O0A8-K11@10.jpg

Helt vanlig dødelig t-skjorte liksom, ikke noe innsvingt fancypancy topp :aww: 

 

Ebay eller wish. Masse å velge i av vanlige bomullsskjorter til en kjempebillig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface::P

Sto på badet isted og barberte legger og sånt, siden jeg var alene hjemme lot jeg døra stå åpen. Uno er mindre kreativ når han kan komme inn enn når han blir stengt ute. Dessverre for meg var han helt stille da han først kom inn, så jeg merka ham ikke før han slikket meg på leggen. Jeg skvatt så høyt at jeg skar meg ganske greit på musa :P:icon_redface:

Nå er han ute i hagen, jeg har fått dusja og kledd på meg. Tenkte å få meg litt sol, men det blir litt mindre enn planlagt... jeg eier to bikinier, og er for feit for begge. Det var jeg ikke i fjor. På tide å skjerpe seg! 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Raksha skrev:

Mer sånne jeg er ute etter ja.

Fant feilen min, jeg må på herreavdeling for å finne det jeg vil ha :lol:  

TO222O0A8-K11@10.jpg

Helt vanlig dødelig t-skjorte liksom, ikke noe innsvingt fancypancy topp :aww: 

 

Dressmann har billige t-skjorter.. jula har nok også :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, enna skrev:

Når man får kjeft av en med tittel "hundepsykolog" fordi man ikke lar valpen få hilse på kreti og pleti av alt som vil hilse på gata... og blir beskyldt for å være aggressiv fordi man svarer (høflig) NEI når noen spør om å få hilse, og deretter blir streng når de likevel slipper hunden sin bort til valpen din...

jepp...

Sånne er så hyggeligger. 

Fikk høre jeg var dyremisshandler en gang jeg sa nei til at en hun kunne hilse på min. Sto i grøftekanten med busskass over alt, og fyren gav seg ikke. Til slutt ble jeg så forbannet at jeg brølte at han burde se til å få se litt folkeskikk  og begynne å respektere når noen sa nei. Da hadde han beskyldt meg for det ene og det andre i 15 min uten at jeg fikk kom meg noe sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN ligger jeg henslengt i en seng på et hotell i Trondheim by med mækken på fanget og to pudler som selskap :ahappy: Konemor er og jobber, og siden jeg ikke driver med sånt, ble vi her, vi :P 

I går var jeg ute og spiste middag med barna mine i Lillestrøm by (:teehe:), er nesten så en blir urban når det plutselig er sommer :lol: 

Veldig fint vær i dag, btw! Håper det holder seg sånn hele helgen, selv om yr påstår det skal regne søndag morgen :)   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
6 minutter siden, 2ne skrev:

AN ligger jeg henslengt i en seng på et hotell i Trondheim by med mækken på fanget og to pudler som selskap :ahappy: Konemor er og jobber, og siden jeg ikke driver med sånt, ble vi her, vi :P 

I går var jeg ute og spiste middag med barna mine i Lillestrøm by (:teehe:), er nesten så en blir urban når det plutselig er sommer :lol: 

Veldig fint vær i dag, btw! Håper det holder seg sånn hele helgen, selv om yr påstår det skal regne søndag morgen :)   

Takk for at dere dro med dere flott vær oppover! :ahappy: Årets andre sommerdag, nesten bare vært regn og kaldt ellers.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Christine skrev:

Takk for at dere dro med dere flott vær oppover! :ahappy: Årets andre sommerdag, nesten bare vært regn og kaldt ellers.. 

Hvor har du vært? Nå er det jo tredje dagen på rad med sommer jo! :lol: 

Jeg har bestemt meg for å stille Yumi, så tenkte jeg å dra og sette opp telt. Men så fant jeg ut at nei, det gidder jeg ikke. Jeg svipper innom Jysk og kjøper en parasoll i morgen på veien, som jeg fester på vogna på et eller annet vis :D Da trenger jeg ikke å rigge meg til langt unna eller tidlig. Er jeg ikke lur?! 

Forøvrig velkommen oppover til alle som tar turen! Jeg blir å finne ved ring 16 i morgen, om noen vil hilse på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
5 minutter siden, Line skrev:

Hvor har du vært? Nå er det jo tredje dagen på rad med sommer jo! :lol: 

Jeg har bestemt meg for å stille Yumi, så tenkte jeg å dra og sette opp telt. Men så fant jeg ut at nei, det gidder jeg ikke. Jeg svipper innom Jysk og kjøper en parasoll i morgen på veien, som jeg fester på vogna på et eller annet vis :D Da trenger jeg ikke å rigge meg til langt unna eller tidlig. Er jeg ikke lur?! 

Forøvrig velkommen oppover til alle som tar turen! Jeg blir å finne ved ring 16 i morgen, om noen vil hilse på :) 

Øh, godt spørsmål :lol: Jo! Det var faktisk fint vær på tirsdag også, men det regnet på kvelden så det er det jeg husker :aww: 

Ag-ringen er flyttet 500 meter unna på søndag, men jeg klager ikke for vi får løpe på kunstgress :heart: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Christine skrev:

Øh, godt spørsmål :lol: Jo! Det var faktisk fint vær på tirsdag også, men det regnet på kvelden så det er det jeg husker :aww: 

Ag-ringen er flyttet 500 meter unna på søndag, men jeg klager ikke for vi får løpe på kunstgress :heart: 

Hvis vi tar med tirsdagens varierende vær så er vi på fjerde dagen med sommer frøken :P 

Skulle gjerne vært på kunstgresset jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Pringlen skrev:

Takk for svar :) Tenkte det måtte være noe i den duren, men aldri hørt om det før, faktisk.

Det er nok ikke det offisielle navnet:P Men i dag har vi vært i ulendt terreng å vaset, og jeg endelig fått opp gjerdet i hagen- det som skulle ta tre uker har tatt fire mnd... Men nå er det oppe, og jeg får trolig et nydelig parti med plen som er knall til slalom:D

Resten av kvelden blir sløving for alle penga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
11 minutter siden, Line skrev:

Hvis vi tar med tirsdagens varierende vær så er vi på fjerde dagen med sommer frøken :P 

Skulle gjerne vært på kunstgresset jeg også..

Det kan jeg ikke huske, så da stemmer det sikkert ikke :aww:

Mohaha, godt at vi ag-folket har fine fasiliteter for en gangs skyld :ahappy: 

Edit: nå henger jeg med. Det er jo ikke torsdag i dag, men fredag! Det forklarer alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...