Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

50 minutter siden, TrasselTrollet skrev:

Tips från denna sidan - punktera inte ditt eget långfinger med hundkammen, det gör vidrigt ont och kan orsaka udda färg samt svullnad av nämnda finger...

Legg til børste også... spesielt ikke lurt å stikke tinnene under negler og sånt :aww: 

35 minutter siden, Stine skrev:

Der var jaggu dommerlista for WDS ute, og det ser ut som om vi må en tur til Tyskland i november :lol: Tuva har blitt BIR for dommeren på Vestnes, ikke akkurat i den største konkurransen, men hun ble da BIG og BIS 2 også :sleep: Kanskje jeg bare skal legge valpeplanene på is et år til og istede kjøre på med utstillinger siste året før hun er veteran :)

Klart du må :D Go go go!!! 

Det ble litt oppstandelse i briardmiljøet da dommeren for WDS ble offentliggjort for noen dager siden. Ingen hadde hørt om vedkommende, noen syntes det var kjempespennende, andre helt håpløst og fryktelig uforutsigbart... men det endte visst med at folket mente det var et spennende valg, etter å ha lest om ham, og ikke minst at han selv hadde skrevet på sin egen hjemmeside at han virkelig så fram til å få æren av å dømme briardene. 

21 minutter siden, Artemis skrev:

image_zpswbfyxuwp.jpeg

:teehe::whistle: 

OMG :lol::lol: Stakkars.... :D   

1 time siden, Raksha skrev:

Nå er endelig saken mot sjåføren som kjørte ulykkesbilen "ferdig" etter div tull. Endte med at hun trakk samtykket om førerkortbeslag siden ting trakk så innmari ut. Endte med straff på 3 mnd uten førerkort og noen tusen i bot pga for dårlige dekk. :( Så pass på at bilen er i god stand, folkens!  (at det ikke hadde hjulpet noe særlig uansett hvaslags dekk hun hadde hatt på, det er det ingen som bryr seg om :aww: )  Syns det var strengt med beslag og, men i følge dommern som hadde rettsmøtet, så var det en mild straff.  

Dårlige dekk er ofte en medvirkende årsak til både streng straff og evt avkorting av forsikringsutbetaling. De har nok lag erfaring i domsutmåling i slike saker, så det er nok helt normalt tenker jeg. 

14 minutter siden, SFX skrev:

Hva gjør jeg da, hvis det ikke tiner? Det må jo tine? Ingen strøm på fryseren og lokket åpent, da må det vel begynne å tine etter hvert, selv om det ikke er romtemperert kjeller? Det må bare tine nok til at jeg får dratt to blokker fra hverandre, ikke mer. Hundene fikk kjøttdeig til frokost, for jeg fant to klumper med det i fryseren...

Hårføner? Slå på varmtvann sånn at du får løsnet blokkene fra hverandre, ta dem opp og tørk dem godt før du fryser dem ned i gjen. 

Nå har jeg fått mine nye ski :D. Men jeg skal innrømme at jeg håper jeg ikke får behov for å bruke dem ennå, for jeg foretrekker jo skikkelig vinterføre som IKKE trenger smørefrie ski liksom :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ganzie skrev:

Hipp hurra for verdens beste prinsesse Inya som blir fire år i dag:wub:
15442262_1189186651136483_67110739943977

Født 12.12.12, ikke dårlig fødselsdato det:D

Kanskje på tide å begynne å bli voksen? Eller?:Laugh:

Grattis! :ahappy: 

Nei!! Hilsen Decoy, snart 10 år. :aww: 

Akkurat nå har jeg kommet inn fra tur. Hundene ødela idyllen ved å være på konstant bæsjejakt. Frost og et lite lag snø = rådyrbæsj og annen dritt blir til rene delikatesen. *grøsse* Ekle dyr altså. :barfy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Betty skrev:

Grattis! :ahappy: 

Nei!! Hilsen Decoy, snart 10 år. :aww: 

Akkurat nå har jeg kommet inn fra tur. Hundene ødela idyllen ved å være på konstant bæsjejakt. Frost og et lite lag snø = rådyrbæsj og annen dritt blir til rene delikatesen. *grøsse* Ekle dyr altså. :barfy:

Godt å høre, hilsen Inya:aww: Hun kommer til å være "valpen" helt til jeg får ny hund i hus:Laugh: Ganzie var "valp" til hun var 10, hun:aww:

Ett ord: Munnkurv:P Hilsen verdens verste hundeeier:devil:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anette skrev:

Æsj, fått bare dårlige nyheter idag. Pappa døde av kreft, gjett hva nå mamma har :hmm: Også må jeg testes etterhvert også da, siden mormor hadde samme type kreft (struma). 

:console:

 

Akkurat nå frister det faktisk å få lånt seg en trekkhund noen uker. Jeg savner å dra på skitur med litt hjelp. Felix og Blaze trekker greit de så lenge vi går sammen med andre, men går vi alene er det ikke mye hjelp å få gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer noen ganger livet på gården...  Samboer skulle lesse korn så regnet med det tok noen timer. Tok av meg bh'n, på med kosebukse og kosetshorte, satt på supernatural..... Så kommer han inn med to stykker for å drikke kaffe -_- Der satt jeg, som en slabb :lol: Gah. Enda godt jeg ikke hadde tatt et bad og satt bare i badekåpe :lol: 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er jeg selve dronninga av prokrastinering. 

Først nå begynner jeg å skrive rapport etter jobb. Og etterpå skal jeg filme julekalender og jeg må gå en tur til i kveld. 

Og allerede føler jeg meg veldig klar for å ta kveld :sleep:  Nei, jeg må bare holde ut! Og være effektiv fraaaaaa....... NÅ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anette skrev:

Æsj, fått bare dårlige nyheter idag. Pappa døde av kreft, gjett hva nå mamma har :hmm: Også må jeg testes etterhvert også da, siden mormor hadde samme type kreft (struma). 

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Perfect Image skrev:

Glemmer noen ganger livet på gården...  Samboer skulle lesse korn så regnet med det tok noen timer. Tok av meg bh'n, på med kosebukse og kosetshorte, satt på supernatural..... Så kommer han inn med to stykker for å drikke kaffe -_- Der satt jeg, som en slabb :lol: Gah. Enda godt jeg ikke hadde tatt et bad og satt bare i badekåpe :lol: 

Første tegnet på innflyttet bondekone; man bryr seg om hvordan man er kledd hjemme ved besøk :lol: 

du er påkledd, det er kravet :aww: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Betty skrev:

Akkurat nå har jeg kommet inn fra tur. Hundene ødela idyllen ved å være på konstant bæsjejakt. Frost og et lite lag snø = rådyrbæsj og annen dritt blir til rene delikatesen. *grøsse* Ekle dyr altså. :barfy:

Slutt å klag... dine har ikke skjegg som sånt fester seg i.... :aww: 

6 minutter siden, Perfect Image skrev:

Glemmer noen ganger livet på gården...  Samboer skulle lesse korn så regnet med det tok noen timer. Tok av meg bh'n, på med kosebukse og kosetshorte, satt på supernatural..... Så kommer han inn med to stykker for å drikke kaffe -_- Der satt jeg, som en slabb :lol: Gah. Enda godt jeg ikke hadde tatt et bad og satt bare i badekåpe :lol: 

:lol: Jeg er SÅÅÅÅ glad for at jeg ikke har naboer som bare "stikker innom"... eller venner, for den del :D Ja, venner som stikker innom altså... jeg har da venner... noen vaffal :aww: 

Har jeg sett på Snøfall... 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akkurat kommet ut av dusjen og hivd på med staffejulegenseren og en hullete joggebukse da det kom en postmann på  døra.... Jeg bruker aldri bh hjemme, så jeg tenkte at det var flaks jeg ikke vasa rundt i den lettere gjennomsiktige jule tskjorta mi :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Krutsi skrev:

Første tegnet på innflyttet bondekone; man bryr seg om hvordan man er kledd hjemme ved besøk :lol: 

du er påkledd, det er kravet :aww: 

Høres ut som passende krav for meg i dag :P 
Jeg har virkelig ikke lyst til å gjøre noe som helst av det som gjenstår i dag :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Perfect Image skrev:

Jeg forestiller meg enda henne som en litt eldre valp evnt unghund. Så nei, hun kan da ikke bli voksen enda :lol: 

Ja, hun kom da i hus i forrige uke?:icon_confused::Laugh: 
Men hun oppfører seg som en liten drittunge femten ganger daglig i allefall:Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...