Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

15 timer siden, AussieAllTheWay skrev:

Tenkte på deg men jeg gikk på ski i dag- eller på skiene du har kjøpt da :P

 

6 timer siden, mokken skrev:

Jeg kjøpte gavepapir med elgtrykk på for litt siden, da tenkte jeg på deg! :ahappy:

Vi tenker på deg @Siri!

7 timer siden, Raksha skrev:

For et vær. 17 minus i går på denne tiden,  i dag : -2 

Ja men du har fortsatt minusgrader du, er regner all julesnøen bort! :icon_cry:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

Nå er Men først og fremst skal han bli jakthund, og etter reaksjonen hans på pus å dømme så er han lovende der og [emoji38] 
 

Er da ikke katt han skal ha frem [emoji38]
( Pippi loser på kuene om hun får sjansen til å stikke ned ditt og samboer blir nesten sur på meg når jeg ikke er imponert over at hun står på oksen selv om han holder på å ta livet av henne. Jeg pleier å svare at det er ikke storfeen vår de skal jakte på [emoji38] )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

I går fikk hundene tur i deilig snø. I dag er jeg glad vi heller skal trene innendørs, for ikke f om jeg ofrer liv og helse på isen.. Terven er grei å gå tur med, men setteren eier jo ikke oppdragelse :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Line skrev:

Middag i ovnen :) Ellers så er jeg litt grinete over denne ***** isen som har lagt seg over alt. Håper det regner nok til at den smelter nå da i alle fall, sånn før det fryser på igjen. Bainna skit, som vi sier i Trøndelag :aww: 

Jeg er så enig! Keg kjente jeg ble drit sur bare jeg skulle til og fra barnehagen i dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Christine said:

I går fikk hundene tur i deilig snø. I dag er jeg glad vi heller skal trene innendørs, for ikke f om jeg ofrer liv og helse på isen.. Terven er grei å gå tur med, men setteren eier jo ikke oppdragelse :aww: 

Litt sent å sette inn støtet der kanskje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Vi tenker på deg @Siri!

:lol: Er veldig glad for det altså :lol: 

Vi har vært på sparktur nå i ettermiddag - sånn akkurat etter at sola forsvant og før det ble mørkt. Det var så vakkert oppe ved Gjetholmsjøen, og med perfekt  sparkføre kan man jo ikke være annet enn fornøyd :ahappy: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Akkurat nå, enna skrev:

Litt sent å sette inn støtet der kanskje :D

Har prøvd flere ganger, samt prøvd å utfordre andre til å lære han å gå pent på tur, men det går virkelig ikke :aww: Han hadde vært en ypperlig lederhund i spann :lol: Så de neste 9 årene hans får han bare fortsette å dure på med meg hengende bak i magebeltet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Christine skrev:

I går fikk hundene tur i deilig snø. I dag er jeg glad vi heller skal trene innendørs, for ikke f om jeg ofrer liv og helse på isen.. Terven er grei å gå tur med, men setteren eier jo ikke oppdragelse :aww: 

Prøv en uoppdragen terrier som er offer for å være førstegangshund og en beardis som mister hodet hvis hun ser en katt. I kombinasjon med speilblank is, to artroseknær og en vond hofte så er det duket for en riktig så vellykket spasertur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på slikt føre mine hunder har lært å gå skikkelig pent i bånd.. egentlig ikke tiltenkt eller rettet imot de (bestandig), men "noen" blir litt sint når de faller, og da blir det bannskap.. 

ene rottisen fikk et lokk på entusiasmen sin da hun dro meg over ende 3 ganger før vi kom oss fra siden av bilen til bak, blant annet :aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Det var på slikt føre mine hunder har lært å gå skikkelig pent i bånd.. egentlig ikke tiltenkt eller rettet imot de (bestandig), men "noen" blir litt sint når de faller, og da blir det bannskap.. 

ene rottisen fikk et lokk på entusiasmen sin da hun dro meg over ende 3 ganger før vi kom oss fra siden av bilen til bak, blant annet :aww: 

Haha, samme her, man blir liksom veeeeeldig tydelig i beskjedene sine når man står og balanserer på isen og omtrent ser livet passere i revy ... 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre dagen med løshund idag <3 jeg skal aldri ha hund som ikke kan gå løs... Han koser seg rått med å få løpe igjen nå som hosten er borte. Vi jobber oss sakte opp i lengre turer igjen :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MarieR skrev:

Haha, samme her, man blir liksom veeeeeldig tydelig i beskjedene sine når man står og balanserer på isen og omtrent ser livet passere i revy ... 

Ja, for de beskjedene blir liksom så sinnsykt ment også uten noen form for Glimt i øyet :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mackenzie skrev:

Nå er jeg "hjemme til jul", det vil si, må tilbake for å ta den siste eksamen så helt fri har jeg ikke. Men faren min har hentet valp, som jeg i skrivende øyeblikk er barnevakt for :wub: 

2v0cunp.jpg

(mobilbilde og aktiv, utålmodig tass = ikke så bra kvalitet)

Lille Falk på snart 10 uker og Kenzie er bestevenner allerede. Kenzie er strengt tatt litt for grei med den lille, for pirayaen henger etter halen hennes og lar henne knapt få fred, uten at hun sier fra. Prøver å gi henne pauser, men når han lar henne være syns hun det er så kjedelig så da er det hun som terger på seg han igjen, så tror ikke hun har det så ille tross alt :lol: Falk er altså bare SÅ fin, utrolig vakkert ansikt (altså, SE den maska!) og absolutt et fremtidig håp i utstillingsringen. Men først og fremst skal han bli jakthund, og etter reaksjonen hans på pus å dømme så er han lovende der og :lol: 

 

HA var nydelig da 

6 timer siden, Raksha skrev:

Kasko har fått sjekk og er en frisk og fin senior :wub: Lupin klør vi oss noe veldig i hodet over, så han skal dopes for en skikkelig tannsjekk, røntgen av blære og milt og eventuelt ta ut urin rett fra blæra. noe plager han, og vi vil gjerne finne ut hva..

God bedring til gutta

 

Å jeg hørte på værmeldingen i dag. Skulle kjøre langt og dem hadde lovet underkjølt regn hele vegen men det ble sata veg i steden så det var ikke glatt. Å nå er jeg stuptrøtt kan noen vekke meg så jeg får gjort det jeg skulle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Vilje skrev:

Er det noen som vet hva som har skjedd med retrieverklubben sin hundeferie i Hemsedal? Har de kuttet helt ut? @mokken, kanskje du vet?

Jeg har ikke vært medlem der de siste årene etter endel ufinheter fra styret. Så jeg aner ikke om det fortsatt er noe Hundferie i Hemsedal. Brått mistet de jo en haug med medlemmer som stilte opp på dugnader, satt i forskjellige aktivitetskomitéer, samt fungerte som instruktører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvor jeg er? På Ahus igjen! Jeg savnet de litt jeg, hadde jo tross alt 11-12 dager hjemme :P 

Så, jeg følger ikke med i AN-tråden, og ikke ellers på forumet heller, egentlig. Skal prøve å oppdatere meg i løpet av kvelden, her jeg er stuck med væskebehandling igjen.. 

Kanskje jeg bare skal feire jul her? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, 2ne skrev:

Gjett hvor jeg er? På Ahus igjen! Jeg savnet de litt jeg, hadde jo tross alt 11-12 dager hjemme :P 

Så, jeg følger ikke med i AN-tråden, og ikke ellers på forumet heller, egentlig. Skal prøve å oppdatere meg i løpet av kvelden, her jeg er stuck med væskebehandling igjen.. 

Kanskje jeg bare skal feire jul her? :) 

:console:Jeg håper virkelig du får kommet hjem til jul!

 

Her er det tørt og kaldt ute og månen lyser opp nokså bra. Gutta ble alene noen timer fra samboer dro på jobb og til jeg kom hjem fra middag sammen med kolleger. Det frista lite å gå ut i kulda, men jeg kledde godt på meg og gikk en kjapp runde i skogen på en liten time. Den dumme hodelykta mi tåler ikke kulde, så jeg må gå å holde rundt koblingen på ledningen. Det funker dårlig på en lengre tur. Har sendt mail til XXL for ei uke siden, intet svar og jeg er lite imponert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, 2ne skrev:

Gjett hvor jeg er? På Ahus igjen! Jeg savnet de litt jeg, hadde jo tross alt 11-12 dager hjemme :P 

Så, jeg følger ikke med i AN-tråden, og ikke ellers på forumet heller, egentlig. Skal prøve å oppdatere meg i løpet av kvelden, her jeg er stuck med væskebehandling igjen.. 

Kanskje jeg bare skal feire jul her? :) 

Ååå det hørtes mindre trivelig ut det da.

God bedring :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...