Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

9 minutter siden, Kokospaniel skrev:

Leser bok? Evt leser til eksamen hvis du ikke er ferdig. Oh store internett blir fort ferdigsurfa. 

Sjekker om de kanskje kan lære deg litt ekstra?? 

Eksamen er ferdig, så har ikke mer pensum å lese på. Ikke har jeg med noe å lese på heller. Har sett gjennom læringsmålene og sånt da, for å se hva jeg bør fokusere mest på den siste uken nå.

Radiografene er opptatt med diverse, som desverre ikke er så mye for meg å delta på (har blitt vist osv, men ikke noe jeg kan gjøre). Får surfe litt til.. 50min til, så får vi litt å gjøre på likevel :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

*Putti plutti pott melodien* Rydde,rydde, rydde, rydde, rydde, rydde,rydde,rydde, rydde ,rydde- Kom så må du rydde- rydd, rydd 

Den o'store rydde dagen. Har ryddet hundedrit i hagen, satt på en vaskemaskin, gitt dyrene og meg mat. Sjekket kontoen, og nå sitter jeg her med dere. Har "litt" mer å gjøre før jeg kan si meg ferdig. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte akkurat veterinær og spurte etter priser. Begge hundene skal vaksineres, og Blaze trenger mest sannsynlig fjerning av tannstein. Over 900,- for vaksinering av begge og 1700,- pr bikkje for tannrens :| Sikkert helt vanlig, men jeg synes det er drøyt jeg ass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tonje skrev:

Ringte akkurat veterinær og spurte etter priser. Begge hundene skal vaksineres, og Blaze trenger mest sannsynlig fjerning av tannstein. Over 900,- for vaksinering av begge og 1700,- pr bikkje for tannrens :| Sikkert helt vanlig, men jeg synes det er drøyt jeg ass...

Den vaksineringa har blitt rådyr!!

Trenger tannrens på en hund selv snart- da hun er "feilvare" og ikke får åpnet/lukket munnen som hun skal, så det blir så fort belegg på vansklige plasser- ellers tar jeg tannstein selv, og sparer endel på det- selv om det egentlig kun er 2 av 6 som er plaget av det.

 

AN sitter jeg å sikler over denne karamellkonfekt oppskriften og tenker at den kan jeg sikkert lage i kveld- men først skal vi ut på ski- etter at jeg har drukket mer kaffe og strikket noen runder til.... *fungerer dårlig før kl 12*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, SFX skrev:

Vet dere hva som er lett å ta for gitt i livet?

Mus.

Jeg sitter ved en arbeidsstasjon som har en helt elendig mus i dag, og det gjør noe med hele arbeidsflyten. 

Åååååå... da er det faktisk umulig å gjøre noe. Jeg er handicappet uten... eller med dårlig fungerende sådan :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Tonje skrev:

Ringte akkurat veterinær og spurte etter priser. Begge hundene skal vaksineres, og Blaze trenger mest sannsynlig fjerning av tannstein. Over 900,- for vaksinering av begge og 1700,- pr bikkje for tannrens :| Sikkert helt vanlig, men jeg synes det er drøyt jeg ass...

Jeg går fortsatt god for denne typen; http://www.dyresjappa.no/products/plaqueoff-dental-godbiter

Den er i alle fall effektiv på Pøbel. Når jeg merker at han begynner å få noe brunt på tennene/dårlig ånde, gir jeg ham doseringen til vekten hans i maten et par dager (en gang om dagen). :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Tonje skrev:

Ringte akkurat veterinær og spurte etter priser. Begge hundene skal vaksineres, og Blaze trenger mest sannsynlig fjerning av tannstein. Over 900,- for vaksinering av begge og 1700,- pr bikkje for tannrens :| Sikkert helt vanlig, men jeg synes det er drøyt jeg ass...

Så med andre ord ca. 450 kr per hund for vaksine? Det høres da helt normalt ut. Og 1700 kr for noe som krever anestesi og overvåkning er da også ganske normalt (forutsatt at det blir gjort ordentlig).

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bananen skrev:

Haha, også skrekkfilmlyden i bakgrunnen. :lol:

:lol: Det tenkte jeg ikke over en gang. Det er alltid en zombie, skrekk, skyting eller noe i bakgrunnen her :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AussieAllTheWay skrev:

:blink: eller håpløs musmatte...

 

26 minutter siden, Siri skrev:

Åååååå... da er det faktisk umulig å gjøre noe. Jeg er handicappet uten... eller med dårlig fungerende sådan :aww: 

Det er bestilt ny, så da er den forhåpentligvis her i løpet av få dager. Så låner jeg musa til ei annen i mellomtiden, det er pes å jobbe i excel uten mus...

21 minutter siden, Snoffe skrev:

Jeg endte opp i sofaen :aww: 

Tror jeg skal sitte her litt før jeg gjør mer rydding. Akkurat nå føles det ut som veldig mye, men jeg vet jo at det ikke er det sånn egentlig. Det bare kjennes sånn ut :aww: 

Rydding ER alltid for mye, men jeg har lært meg til å dele alt opp i laaaange to do-lister. Bedre med småoppgaver enn "rydde og vaske huset". Jeg kan til og med dele opp det å vaske opp i fire punkter om det er mye på kjøkkenbenken. Også selvfølgelig et belønningssystem underveis - fem utførte punkt = tillatelse til å sjekke etter Skam-oppdateringer :whistle: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

 

Det er bestilt ny, så da er den forhåpentligvis her i løpet av få dager. Så låner jeg musa til ei annen i mellomtiden, det er pes å jobbe i excel uten mus...

Rydding ER alltid for mye, men jeg har lært meg til å dele alt opp i laaaange to do-lister. Bedre med småoppgaver enn "rydde og vaske huset". Jeg kan til og med dele opp det å vaske opp i fire punkter om det er mye på kjøkkenbenken. Også selvfølgelig et belønningssystem underveis - fem utførte punkt = tillatelse til å sjekke etter Skam-oppdateringer :whistle: 

Jeg er så dårlig på sånne lister :P Men er flink til å begynne i et hjørne, før jeg tar neste gjerne med innlagt pause :aww: Nå har jeg belønnet meg selv med risboller og en strekk på sofaen :aww:  Må nok fortsette litt til. Slipper heldigvis å vaske da, det gjør noen andre. Er derimot enda viktigere at det er ryddig :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Vilje skrev:

Så med andre ord ca. 450 kr per hund for vaksine? Det høres da helt normalt ut. Og 1700 kr for noe som krever anestesi og overvåkning er da også ganske normalt (forutsatt at det blir gjort ordentlig).

550, for vaksine, avslag på hund nr 2. Jeg er klar over at det er normalt mange steder, men jeg synes det er dyrt uansett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Snoffe skrev:

Jeg er så dårlig på sånne lister :P Men er flink til å begynne i et hjørne, før jeg tar neste gjerne med innlagt pause :aww: Nå har jeg belønnet meg selv med risboller og en strekk på sofaen :aww:  Må nok fortsette litt til. Slipper heldigvis å vaske da, det gjør noen andre. Er derimot enda viktigere at det er ryddig :P  

Høres ut som veldig bra belønning, helt etter min bok :D

24 minutter siden, Siri skrev:

Excel uten mus er jo helt umulig :aww: 

Jeg er glad du forstår mine verdensproblem!

I dag har jeg kontorplass langs en vindusvegg, og det er altså så griselekkert vær ute. Blå himmel og snø på bakken. Hamar er en vakker by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Jeg er glad du forstår mine verdensproblem!

:D 

Akkurat nå, SFX skrev:

I dag har jeg kontorplass langs en vindusvegg, og det er altså så griselekkert vær ute. Blå himmel og snø på bakken. Hamar er en vakker by.

Særdeles vakkert :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i byen, men kom ikke noe lenger hverken med antrekk til julaften eller julegaver. :P Må skrive opp hva hver enkelt skal få slik at jeg vet hva jeg skal kjøpe før jeg drar tror jeg. Klarer ikke å ta avgjørelser på shopping med mindre jeg har en plan på forhånd :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...