Wildlife Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 På tide å starte denne da? Flere som skal ha val 2017? Vi har planer om ei lita malamute frøken og kan se ut som det blir litt kjappere enn vi hadde tenkt, så muligens vi henter valp i april? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 Vi skall kanske, om rätt kombination dyker upp och det passar in med allt annat just då. Men det är väldigt många om och men känner jag... =) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 *snike seg sakte, men sikkert inn her* 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 Akkurat nå, maysofie skrev: *snike seg sakte, men sikkert inn her* Jeg å! Jeg å! Jeg å! Forhåpentligvis! Kanskje! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 Nei Men jeg ser frem til å beundre alle de søte små nøstene deres på avstand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 Jeg skal kanskje ha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 Kanskje kanskje.. Mest sannsynlig Født i 2016, men ikke reiseklar før 2017. 2 og 3 uker 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 50 minutter siden, Krutsi skrev: Jeg å! Jeg å! Jeg å! Forhåpentligvis! Kanskje! Hvor mange hunder har du egentlig nå? 28 minutter siden, Wednesday skrev: Jeg skal kanskje ha Fordi det er best med to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 Jeg står på venteliste et par steder og planlegger en valp i gave til meg selv når jeg er ferdig med bacheloren til våren Men vi får vel se hva det blir til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 20 minutter siden, SandyEyeCandy skrev: Fordi det er best med to? Ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 47 minutter siden, SandyEyeCandy skrev: Hvor mange hunder har du egentlig nå? Fordi det er best med to? Jeg skjønner godt du ikke følger med altså! Det er det folk i familien som sliter med også Men jeg har to boende hjemme og ei ute på for. Men så er den ene her hjemme syk, og uvisst hvor lenge vi har henne. Så da må jeg ha meg ny treningshund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 Hvis det passer med bryllup og økonomi er jeg i alle fall lovet førstevalg på tispe til sommeren (!!!)...Haha. Men jeg har vært i valpegjengen i årevis uten noe action, så time will show . Om noe så blir det trolig aktuelt med valp i slutten av juli eller noe i den duren. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Futtikrutt Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 Jeg venter spent på om det blir valp i 2017, Vi får se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 45 minutter siden, Krutsi skrev: Jeg skjønner godt du ikke følger med altså! Det er det folk i familien som sliter med også Men jeg har to boende hjemme og ei ute på for. Men så er den ene her hjemme syk, og uvisst hvor lenge vi har henne. Så da må jeg ha meg ny treningshund Ja, det skjønner jeg. Ny rottis, eller teste noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 4 timer siden, TrasselTrollet skrev: Vi skall kanske, om rätt kombination dyker upp och det passar in med allt annat just då. Men det är väldigt många om och men känner jag... =) aussie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Malikaz Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 Vi skal hente en nyydelig hovawart valp i Danmark rett etter nyttår Det blir vår første valp som selvstendige huseiere, å vi gleder oss så utrolig mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 Håper på et litt mer vellykket forsøk på kull her hjemme, om ikke så skal jeg se om det ikke er noe spennende tollerkull eller jaktlabkull å oppdrive.Jeg hadde planer om å prøve allerede neste løpetid, men timingen er ikke helt god allikevel så da håper jeg på et kull på tidlighøsten i stedet for senvinter/vår. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 1 time siden, SandyEyeCandy skrev: Ja, det skjønner jeg. Ny rottis, eller teste noe annet? Det blir nok noe annet men har ikke heeelt bestemt meg enda tror jeg.. kanskje.. forhåpentligvis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 Forhåpentligvis valp her også, evt unghund, ny hund til pappa. Passer fint når jeg er valpesyk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 Det blir en hund til/valp i løpet av ikke alt for mange år, men om det blir 2017 eller 2018 er ikke helt sikkert enda Hvilke rase det blir som neste er heller ikke helt klart (kommer ann på om vi bestemmer oss for en trekkhund til eller noe annet som "attåt-hund"). Eneste jeg veit er at det blir en hannhund 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 Kanskje, kanskje. Håper det kan bli valp her senere i år. Men mulig det ikke blir før i 2018 heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 Håper på en valp på oss sommer/høst 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 4 timer siden, Krutsi skrev: Det blir nok noe annet men har ikke heeelt bestemt meg enda tror jeg.. kanskje.. forhåpentligvis Hva står det mellom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 5 timer siden, Turb skrev: aussie? Ja. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 26. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2016 Forhåpentligvis vil Fjellbris samarbeide snart. Hun har jeg jo planlagt å pare i over et år allerede. Men etter 2017 tar vi nok litt pause her hos oss. For da har vi nok hunder selv. Og det er jo ikke like artig med kull når man ikke har mulighet til å beholde noe Planlegger 2, kaaaanskje 3 kull før stoppen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts