Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå - september


Bananen
 Share

Recommended Posts

34 minutes ago, Symra&Pippin said:

Her er det hjemmelaget lammegryte og rødvin som gjelder! Og peis og alt det andre som hører til! :ahappy:

Lam her også.  Og rødvin. Og hunder. Gubben kommer hjem fra Berlin i natt (jobb) og ungene er enten ute og spiller fotballkamp eller hos venner. Jeg kobler av fra både journalister og jobb forøvrig :) Fredag kveld i sofaen helt alene (bortsett fra hundene da) er helt ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når du står midt på en idrettsplass et sted i Ungarn og griner av lykke, men du kjenner ikke en kjeft rundt deg som du kan sprette metaforiske champagneflasker med... Foenix ble internasjonal cha

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd og litt stolt av lille store Fetter som har blitt B-godkjent redningshund på ettersøk i helgen. Flinke gutten min.  

Jaggu ble hun ikke fylkesmester og vinner av klassen også

Posted Images

Teite utstilling. 
Jeg kan ikke drikke rødvin når jeg skal kjøre i 6-tida i morgen tidlig! Og jeg får jo lyst på det når alle andre her skriver at de gjør det :P 

Får ruse meg på frisk luft snart heller. Et par timeres tur nå i kveld, så printing av startnummer og klargjøring av alt som behøves i morgen. 
Så blir det leggetid. Hvis jeg i det hele tatt får sove da :huh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Tonje skrev:

Det hørtes mer normalt ut ja. 

Hadde Førde bare vært en storby så :P 

Blaze fikk dosen sin og Felix fikk også, men det kan hende han må få den siste flasken i tillegg, får se det an. Han har vært lite plaga av flått så i fjor fikk han ingenting faktisk, selv her på vestlandet. I år har de festet seg på de turene vi har stått/sittet mye i ro, men det har bare vært 1 eller 2 stk. 

 

19 timer siden, *Kat84* skrev:

Ja det kan godt hende. 
Når det koster et par tusen i Oslo-området å trekke et par tenner, og jeg betalte 800 for å trekke 2 tenner som ikke ville ut av seg selv på mopsen vi hadde så er ikke forskjell i veterinærpriser så veldig overraskende :o 

 

Jeg husket feil! 340 betaler jeg for en 3 pkn (altså 3 mnd for 1 hund). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mokken skrev:

 

Jeg husket feil! 340 betaler jeg for en 3 pkn (altså 3 mnd for 1 hund). :)

Det var da enda godt! Begynte virkelig å lure på hvor hinsides prisene var bare fordi det kalles Bergen :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å gå tur langs stranda med hundene, men jeg så på lang avstand at en hund løp som en gal fram og tilbake der, så da gikk vi ikke dit. Forstår at det er fristende å slippe hunder der, men man kan jo ikke vite om menneskene (som jeg håper var i nærheten) har noen innkalling å skryte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tre litt amorøse-mammma-kelpier en liten stund når det kom en 3 mnd gammel bebis på besøk. Men Talli tar kaken :lol: Hun vurderte faktisk baby viktigere enn godbit en kort stund. Og for de som kjenner Talli så er det en ekstrem reaksjon :lol: 

14191985_10157433105545072_5582783844817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forstått det slik at erotiske noveller selger som hakka møkk på Amazon, så jeg har tenkt til å prøve det ut. Uheldigvis for meg har jeg null peiling på den slags, men kanskje det er noen her som har en god nisje til meg?

Kan ikke være, på grunn av for mye konkurranse (utrolig nok):

- Vampyrer

- Varulver

- Homofile cowboyer

- Dinosaurer (!)

- BDSM 

- Prostitusjon

Forresten bør det være en nisje som flere enn ti er interessert i. Så for eksempel komodovaraner og tinnfigurer er nok ikke noe jeg bør begi meg inn på. 

Prøv å tenk "for usannsynlig for å finne i visuell form på grunn av aktørene eller scenario".

Fyr løs!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tommy skrev:

Har forstått det slik at erotiske noveller selger som hakka møkk på Amazon, så jeg har tenkt til å prøve det ut. Uheldigvis for meg har jeg null peiling på den slags, men kanskje det er noen her som har en god nisje til meg?

Kan ikke være, på grunn av for mye konkurranse (utrolig nok):

- Vampyrer

- Varulver

- Homofile cowboyer

- Dinosaurer (!)

- BDSM 

- Prostitusjon

Forresten bør det være en nisje som flere enn ti er interessert i. Så for eksempel komodovaraner og tinnfigurer er nok ikke noe jeg bør begi meg inn på. 

Prøv å tenk "for usannsynlig for å finne i visuell form på grunn av aktørene eller scenario".

Fyr løs!

Skolejenter i uniform er vel også noe oppbrukt :P men aliens er vel kanskje innafor? :lol: 

men, jeg innbiller meg at slike ting kunne fint at vært bedre hvis de hadde vært mer virkelighetsnær.. Så det kan du jo prøve da.. :P 

1 minutt siden, enna skrev:

Jaggu meg har jeg produsert mer enn jeg trodde når jeg teller over de siste årene.... :)

Flink du! Var forresten innom på time hos en kollega av mannen din i dag.. Han kunne konkludere med at hjertet mitt var 100% frisk :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Krutsi skrev:

Skolejenter i uniform er vel også noe oppbrukt :P men aliens er vel kanskje innafor? :lol: 

men, jeg innbiller meg at slike ting kunne fint at vært bedre hvis de hadde vært mer virkelighetsnær.. Så det kan du jo prøve da.. :P 

Virkelighetsnær alien-erotikk it is. "When the Mars Rover bent over".

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fårikålen var helt utsøkt, kjøttet var så mørt og deilig :ahappy: Selvfølgelig ble det plommekompott til dessert :ahappy:

Spoiler

Gruer meg litt veldig til i morgen. Kommer ut en artikkel om ME i avisen i morgen, og de har intervjuet meg og 3 andre. Er så grise redd for at det skal bli noen negative reaksjoner på dette, jeg står for alt som er blitt sagt og skrevet altså... Men er like fullt skummelt. Jeg gikk tusen runder med meg selv og hadde tusen diskusjoner med mamma. Og vi ble enig om at det er viktig at noen står frem, og at denne gangen var det meg. Men jeg skriver ALDRI noe om sykdommen på facebook f.eks, og jeg er generelt ganske tilbakeholden med mindre det er naturlig at det kommer opp. Så dette er fryktelig langt utenfor komfortsonen min.

 

 

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Snoffe skrev:

Fårikålen var helt utsøkt, kjøttet var så mørt og deilig :ahappy: Selvfølgelig ble det plommekompott til dessert :ahappy:

  Skjul innhold

Gruer meg litt veldig til i morgen. Kommer ut en artikkel om ME i avisen i morgen, og de har intervjuet meg og 3 andre. Er så grise redd for at det skal bli noen negative reaksjoner på dette, jeg står for alt som er blitt sagt og skrevet altså... Men er like fullt skummelt. Jeg gikk tusen runder med meg selv og hadde tusen diskusjoner med mamma. Og vi ble enig om at det er viktig at noen står frem, og at denne gangen var det meg. Men jeg skriver ALDRI noe om sykdommen på facebook f.eks, og jeg er generelt ganske tilbakeholden med mindre det er naturlig at det kommer opp. Så dette er fryktelig langt utenfor komfortsonen min.

 

 

Uansett om noen skulle reagere negativt så må du ikke bry deg om det. Det er ikke så lett i praksis men hvis noen er så dumme at de kritiserer deg over noe sånt så er de rett og slett det, dumme. Du er tøff som står frem, og som du sier så må noen det!  

Vil gjerne lese artikkelen :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg ønsker meg en gris. Uff jeg er så slitsom å ha i hus.

Livdyr auksjon på tolga i morgen, med blant annet gris... Just saying :aww::lol: 

 

Noen dager altså... Fytti.  nå har jeg slutta å spy og pulsne har slutta å dundre i hodet. Jeg BURDE visst bedre enn å dra på handletur med ulmemigrene og kvalme, burde. Vel vel. Leggingen gikk til ******* også, så noen ganger må man bare... Hun sover søtt :wub: 

29534920726_883a15e0b4_b.jpg

 

Kasko på sin side mener at jeg ikke er frisk nok til å stå opp, så han er dypt bekymret og kommer ikke nært nok... 

29488662731_96e06b93e8_b.jpg

 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag møtte jeg også en sånn som syns det er urettferdig overfor Uno at han ikke får hilse på andre hunder i bånd. Jeg har en pubertetstulling som trekker i båndet så han nesten kveler seg fordi han vil bort til hunden... er det noe vi bør trene på så er det nettopp det å ikke bry seg om andre hunder. 

Ellers har jeg lagt inn småjobb på finn for å se om noen var villige til å komme og grave hull i hagen min, som består av et tynt lag jord og masse stein. Må prøve å få plassert gjerdestolpene litt bedre så vi får utnyttet til fulle den lille hageflekken vi har. Fått tilslag fra en som vil ta med seg sønnen sin og lære ham å jobbe, litt annerledes måte å tilbringe en lørdag for en 13 år gammel gutt! Får drikke underveis, lapskaus og betaling etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Wednesday skrev:

Er dårlig i armene, så er vanskelig å skrive for hånd med penn! Det passer dårlig med å være student! Lærer ikke like godt når jeg skriver på pc. Veldig upraktisk.

 

Know your pain. Jeg dro ens ærend på jobb for å hente noen skriveblokker her forleden kveld, når jeg skulle pugge verbbøyninger på tysk :P Kunne selvsagt bare skrevet det i word på pc'n.... MEN DET FUNGERER JO IKKE SÅNN. MÅ...SKRIVE.

 

@Lola Pagola nå skal jeg spille red dead redemption til ps3, bare pga anbefaling fra deg et sted på sonen. Tenk det du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg ønsker meg en gris. Uff jeg er så slitsom å ha i hus.

Gris er så kjeke dyr :) Men var ganske trist når svigermor måtte avlive grisene fordi den ene hadde gått på trynet og ødelagt ryggen sin (prolaps eller noe) og klarte ikke stå, gå eller tisse :( Trist når man har hatt dem fra de er helt små.

12 minutter siden, Ozzy skrev:

Uansett om noen skulle reagere negativt så må du ikke bry deg om det. Det er ikke så lett i praksis men hvis noen er så dumme at de kritiserer deg over noe sånt så er de rett og slett det, dumme. Du er tøff som står frem, og som du sier så må noen det!  

Vil gjerne lese artikkelen :)

Jeg vet, men er så vanskelig :P  Min søster hadde en alvorsprat i dag tidlig om det samme :P 

Er Bergens Tidene (BT) som kommer med artikkelen :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...