puddellover Skrevet 1. August 2016 Rapporter Skrevet 1. August 2016 Gratulerer så mye 3 tisper er jo helt perfekt! Er planen å beholde en av dem? Siter
Guest 2ne Skrevet 1. August 2016 Rapporter Skrevet 1. August 2016 23 minutter siden, puddellover skrev: Gratulerer så mye 3 tisper er jo helt perfekt! Er planen å beholde en av dem? Ja, vi skal ha ei av de ut på fôr, tenkte vi Siter
puddellover Skrevet 1. August 2016 Rapporter Skrevet 1. August 2016 23 minutter siden, 2ne skrev: Ja, vi skal ha ei av de ut på fôr, tenkte vi Ja, nettopp! Jeg hadde lett stilt opp, men tålmodigheten min skal nok rekke litt til. Eyes on the Prize Siter
Guest 2ne Skrevet 1. August 2016 Rapporter Skrevet 1. August 2016 23 minutter siden, puddellover skrev: Ja, nettopp! Jeg hadde lett stilt opp, men tålmodigheten min skal nok rekke litt til. Eyes on the Prize Du kan godt få være forvert for en Malin-valp altså, om det ikke var viktig at det var Leahs linjer du fikk fra Siter
Lemen Skrevet 1. August 2016 Rapporter Skrevet 1. August 2016 Gratulerer med tre velskapte lakristroll! Blir spennende å se hvor store de blir, men det lover vel godt for mellompuddelstatus når de regnes som store fra fødselen. Håper det kommer masse valpespam for det finnes ingenting finere enn puddelvalper altså Siter
Guest Belgerpia Skrevet 3. August 2016 Rapporter Skrevet 3. August 2016 De spiser og spiser - ekstremt stille og fornøyde valper. Så og si ingen annen lyd enn suttelyder <3 Siter
AnnikenK Skrevet 3. August 2016 Rapporter Skrevet 3. August 2016 Tantebarnet mitt heter Helle og datteren hennes igjen heter Hedda Gleder meg til masse bilder etter hvert. Små krøllebøller er jo nesten ikke søte Siter
Guest Belgerpia Skrevet 11. August 2016 Rapporter Skrevet 11. August 2016 De tre små griser er 11 dager, og vokser som ugress. De kommer til å runde 800 gram før de er 14 dager gamle. De spiser og sover, og er i det store og det hele strålende fornøyde. Hermine synes hun bør få hilse på, Malin mener hun får holde 1 meters avstand enn så lenge - dog er jeg noe usikker på om det er matskåla si hun passer på eller valpene *ler* Enn sålenge så får ikke Hermine komme inn på rommet av meg, hun får stå å se inn på rommet, men ikke gå over dørterskelen - Malin synes det er helt ok. Til helgen flytter gjengen ut i stua - vel, det er planen i alle fall - vi får se hva Malin synes om Hermine nære valpene først. Det er nesten så de begynner å bli søte, og det er nok ikke lenge før vi får de første glippene på øynene. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 14. August 2016 Rapporter Skrevet 14. August 2016 14 dager gamle, øynene åpnet de i går - alle tre - og tydeligvis ørene også, nå tester vi innimellom stemmebåndene også med litt knurring og enkelte små søte bjeff. Mat er fortsatt høyest på agendaen, og det viser vekta veldig greit - de nærmer seg kiloen faktisk. De er pinlig tjukke, mor produserer nok antagelig bare rein fløte. Ei av jentene er solgt, hun skal til Trøndelag - hvem det blir vet vi ikke før om noen uker. Ei skal vi etter planen beholde og sette ut på fôr, vet ikke hvem av dem det blir heller *ler* - den siste burde vi vel vurdere å annonsere snart sånn etterhvert - greit at de får egne hjem med tid og stunder. (memo - Helle er lilla, Hedvig er rosa og Hedda er lime ) Siter
Recommended Posts