Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juni


Teserere
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

What's up? Anything jeg kan hjelpe med?

Brukt enda mer penger på å ringe de igjen, fordi jeg ikke har fått noe bekreftelse på om Nico kan være med eller ikke. Tror alt skal være i orden nå, hvis ikke gir jeg bare opp og blir hjemme :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raptus får flytte til Langedrag! ! Vi er så glade nå at vi har ikke ord!! 

Mange som fortjener klemmer, gratulasjoner og mye jeg gjerne skulle svart på her og der, men tiden strekker ikke til.   Vi hadde en fantastisk dag på lørdag og alt ble veldig bra. Stemningen

Jeg har lappen  Kunne hatt den i 10 år allerede om jeg ikke hadde vært så treig, men bedre sent enn aldri  Så får vi se om jeg tør å kjøre alene, da    

Posted Images

Akkurat nå, Yellow skrev:

image_zpshsaipj0j.jpeg

Jeg føler meg som en skikkelig douche ganske ofte, blant annet fordi jeg ikke klarer å late som jeg synes noens bilder sammen med tigre eller delfiner er noe som helst koselig, finner feil med nesten alle "morsomme" dyrevideoer folk viser meg, vil ikke være med familie på utflukt/ferie som innebærer dyreparker etc, må liksom skrike dyremishandling med en gang noen nevner sirkus osv. Jeg burde lære meg å være litt mer ydmyk noen ganger, men så vanskelig angående akkurat dette temaet... :sleep:

Hei, fellow traveller :D Vet du, jeg synes det bare viser integritet og kunnskap.

Folk som poserer med tigre eller delfiner vet ikke bedre, eller har valgt å late som at den informasjonen som er tilgjengelig for dem "ikke stemmer". Det blir litt som fundamentalister som nekter for at jorda er rund, at homofili virkelig ikke er noe å henge seg opp i (eller en "synd") eller at kondensstripene etter fly faktisk bare er normale fysiske regler. Det er ikke mulig å vri og vende på at det på noen som helst måte er OK å dope ned tigre for å tjene penger, eller holde marine pattedyr konstant sulten for å få de til å gjøre idiotiske triks i betongbasseng. Like lite som det ikke går an å vri å vende på at det ikke finnes noen andre sannheter enn at jorda er rund. Å evne å si "jeg var dum og jeg visste ikke bedre, men med informasjonen som ligger meg for hånden så må jeg innrømme at jeg føler meg dårlig og har endret mening" er voksent. Å sette sine egne egoistiske interesser (det var moro, se så søt da) foran velbefinnende til andre sentiente individer er for meg det samme som å synes mobbing av andre er morsomt. Det er barnslig, umodent og rektalt. Skulle ønske flere så dette. Så takk til deg for at du er fornuftig, ikke la andres barnslige holdninger get you down :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Annik skrev:

Brukt enda mer penger på å ringe de igjen, fordi jeg ikke har fått noe bekreftelse på om Nico kan være med eller ikke. Tror alt skal være i orden nå, hvis ikke gir jeg bare opp og blir hjemme :P 

Urk, ja det er litt kaos i kundesenterene pga streiken. Enkelte har blitt drapstruet på privaten av desperate passasjerer, sånn apropo idiotiske mennesker i vårt samfunn... :( Håper det ordna seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, SoppenCamilla skrev:

@Justisia og @Snøfrost :) 

13443119_10154048417106072_4167622960866 

13458596_10154048417386072_7938260480834 

13403748_10154048417366072_5792839312993

Så fine! Takk :D

Kan jeg få bruke dem på hjemmeside/blog og slikt? Du må gjerne merke dem om du ønsker, eller om jeg bare skal nevne deg som fotograf gjør jeg jo selvsagt det. Du bestemmer :)

 

17 timer siden, turbogutten skrev:

Takk for omtanken, hun har det etter forholdene bra - jeg er bare glad hun valgte å løpe istedenfor å ta igjen, da kunne det fort gått verre.. Jeg forsøker å få hun til å anmelde, på tross av at det garantert blir henlagt så blir det i det minste en del av hatstatistikken.

 

Godt å høre. Håper virkelig hun ikke får opplevd noe sånt igjen, og ingen andre heller selvsagt.

 

16 timer siden, Meg skrev:

long story short- et traume avdekket et større problem (ekstremt trange iridocornealvinkler) :( to ukers intens jobb for å beholde øyet, men det gikk ikke.  Øyet er fjernet, men det andre er i faresonen (like dårlig tilstand i dreneringa der. dog per i dag ikke skadet). hunden er tre år og ellers frisk og fin, og vi håper hun har mange år foran seg. 

Krysser fingrene for at alt går bra i mange år nå. Hun, og du, fortjener det!
Fine lille.

1 time siden, Emmy skrev:

Snart siste kjøretime før oppkjøring i morgen :frantics: Jeg har alltid tenkt at jeg ikke kommer til å bestå på første forsøk uansett, siden jeg blir så ekstremt nervøs og bare slutter å fungere i sånne situasjoner. Men det hadde vært så utrolig praktisk om jeg står og kan kjøre selv til agilitykurs i helgen, for ikke å snakke om at jeg allerede har brukt fem år og en liten formue på det her ... Ja ja. Uansett resultat gleder jeg meg til det er over, hater å gå og vente og grue meg!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine! Takk [emoji3]

Kan jeg få bruke dem på hjemmeside/blog og slikt? Du må gjerne merke dem om du ønsker, eller om jeg bare skal nevne deg som fotograf gjør jeg jo selvsagt det. Du bestemmer

Spent på åssen dette blir med quotene. Jeg krangler en del med Tapatalk. [emoji14] Men ja, bare bruk som du vil. :)

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Ja, den der bivirkningen at man blir trøtt når man ikke sover er noe herk altså :lol: Her hjelper det ikke engang med kaffe... koffein virker ikke på meg, tror jeg... 

Husker jeg kjøpte meg koffeintabletter en gang, i England. Jeg drikker jo ikke kaffe, så tenkte jeg skulle få i meg koffein og holde meg våken på annen måte. Yeah right :lol: 

Speaking of which, jeg er stuptrøtt nå. Mon tro om jeg ikke må kubbe litt i sola, på verandaen når jeg kommer hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
47 minutter siden, Raksha skrev:

Noen ganger, noen ytterst få ganger :aww: Får jeg fryktelig lyst til å være skikkelig kranglete. Kundeservice som jeg syns er teit er eksempel på slike...

Sendte mail til toysRus for å spørre om bruk av gavekort i nettbutikk. Forklarte hvor jeg har gavekort fra, og at jeg vurderer å veksle inn i gavekort hos dem, men bor langt unna butikk. Får til svar at gavekort kun kan brukes i fysisk butikk, og at uansett gavekort fra gavekorttorget  IKKE er gyldig hos dem, det må kjøpes i deres egne butikker... Hvorpå jeg takker for svaret men påpeker at det må være feil, for gavekorttorget har gavekort fra dem, men da utgår det uansett pga avstand til butikk. La til link direkte til gavekortet. Får et overfladisk svar tilbake om at det stemmer, men de kan uansett ikke brukes i nettbutikk... Ingenting om at det var feil informasjon i første svaret eller se at jeg har fått med meg at de ikke kan brukes i nettbutikk.  Goddagmannøkseskaft? :aww:  Sååååååå lyst til  å svare noe skikkelig sarkastisk tilbake, men næh. 

Som regel når jeg får dårlig service så får de høre det. Men på en saklig og behersket måte så klart. 
Men jeg er forsiktig når det er snakk om kundeforhold som vil være varige så klart :P 


Nå er jeg hjemme fra sykehuset. 5 nålestikk i halsen i løpet av rundt 20 minutter er virkelig ikke noe å anbefale! Men krysser fingrene nå for at de kan bestemme seg for om det blir inngrep, og for at prøvesvarene blir positivt nytt :) 

Og nå er jeg trøtt. Halsen er bedøvet, så jeg føler meg litt som en sånn bubblehead til biler i tillegg :lol: Sååå glad for at ingen kan se meg nå :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, *Kat84* skrev:

Som regel når jeg får dårlig service så får de høre det. Men på en saklig og behersket måte så klart. 
Men jeg er forsiktig når det er snakk om kundeforhold som vil være varige så klart :P 


Nå er jeg hjemme fra sykehuset. 5 nålestikk i halsen i løpet av rundt 20 minutter er virkelig ikke noe å anbefale! Men krysser fingrene nå for at de kan bestemme seg for om det blir inngrep, og for at prøvesvarene blir positivt nytt :) 

Og nå er jeg trøtt. Halsen er bedøvet, så jeg føler meg litt som en sånn bubblehead til biler i tillegg :lol: Sååå glad for at ingen kan se meg nå :aww: 

Dårlig kundeservice er noe av det mest irriterende jeg kommer borit Og ja, jeg har jobbet med det selv. :aww:  

 

Ugh god bedring! Og lykke til! 

 

Nå lurer jeg på om jeg skal være fornuftig eller fornuftig :lol:  Legge meg på sofaen en halvtime, eller gå ut og ordne ute nå og ta halvtimen etterpå... Tror nå. Se videre på the hunting ground og aldri, ever, la lillemor reise på amerikansk college. :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk...vann koster pæng her i livet. Var bortreist forrige uke og fikk tlf fra bedre halvdel som lurte på hva vannet som rant fra kjøleskapet var. Jeg bar han sjekke om avisings-systemet funka ev om noe var tett på baksiden, og hørte ikke mer. Så dermed gikk det i glemmeboka for min del. Da jeg kom hjem hadde han reist til USA. Så dermed har ikke temaet "kommet opp". I dag åpna jeg kjøleskapet og det "velta ut vann", så dro det frem og fant ut at det nok har lekket en stund for gulvet under og bak var svart av råte...
Har ikke råd til nye gulv nå så det får bare tørke opp inntil videre- så langt har vi 10 siste årene lagt nye kjellergulv pga vannlekkasjer, hatt to episoder der fjernvarmerør har sprunget lekk inn i huset vårt (fjernvarmerørene som går gjennom huset vårt er kommunal eiendom, men vårt tap ved eventuelle lekkasjer), pusset opp igjen bad og vaskerom pga råteskader etter forrige eiers vannlekkasjer der, samt drenert og isolert omigjen hele huset (til nette sum av 600 000 kr) pga svikt i drenering da Rema fjernet skogen ovenfor huset vårt for å bygge butikk, og vannet som trærne vanligvis hadde holdt på istedet tok veien gjennom hagen og huset vårt.
LITT lei vann akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Raksha skrev:

Dårlig kundeservice er noe av det mest irriterende jeg kommer borit Og ja, jeg har jobbet med det selv. :aww:  

 

Ugh god bedring! Og lykke til! 

 

Nå lurer jeg på om jeg skal være fornuftig eller fornuftig :lol:  Legge meg på sofaen en halvtime, eller gå ut og ordne ute nå og ta halvtimen etterpå... Tror nå. Se videre på the hunting ground og aldri, ever, la lillemor reise på amerikansk college. :aww: 

Jeg har blitt flinkere til å holde igjen. Det er derfor jeg klarer å la være å sette folk på plass så lenge jeg skal fortsette å ha en relasjon til dem som kunde :aww: 

Takk for det! Håper det blir positive prøvesvar nå som i høst. 
De fant en cyste på kjertelen der, og nå er det blitt noe seigere væske og en hardere knute enn hva det var i høst. Slik var det ikke tidligere...  Men det er sikkert helt normalt og slik det skal være. Må jo bare satse på det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, enna skrev:

Sukk...vann koster pæng her i livet. Var bortreist forrige uke og fikk tlf fra bedre halvdel som lurte på hva vannet som rant fra kjøleskapet var. Jeg bar han sjekke om avisings-systemet funka ev om noe var tett på baksiden, og hørte ikke mer. Så dermed gikk det i glemmeboka for min del. Da jeg kom hjem hadde han reist til USA. Så dermed har ikke temaet "kommet opp". I dag åpna jeg kjøleskapet og det "velta ut vann", så dro det frem og fant ut at det nok har lekket en stund for gulvet under og bak var svart av råte...
Har ikke råd til nye gulv nå så det får bare tørke opp inntil videre- så langt har vi 10 siste årene lagt nye kjellergulv pga vannlekkasjer, hatt to episoder der fjernvarmerør har sprunget lekk inn i huset vårt (fjernvarmerørene som går gjennom huset vårt er kommunal eiendom, men vårt tap ved eventuelle lekkasjer), pusset opp igjen bad og vaskerom pga råteskader etter forrige eiers vannlekkasjer der, samt drenert og isolert omigjen hele huset (til nette sum av 600 000 kr) pga svikt i drenering da Rema fjernet skogen ovenfor huset vårt for å bygge butikk, og vannet som trærne vanligvis hadde holdt på istedet tok veien gjennom hagen og huset vårt.
LITT lei vann akkurat nå.

Kan du kanskje få noe av det på husforsikringa? Sånt er så utrolig kjedelig!

 

@SFX sjekka hanskerommet på bilen etter papirene? Jeg finner stadig ting der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Kokospaniel said:

Kan du kanskje få noe av det på husforsikringa? Sånt er så utrolig kjedelig!

 

@SFX sjekka hanskerommet på bilen etter papirene? Jeg finner stadig ting der...

Det er veldig begrensa hva man får igjen ved vannskader. Da må i så fall jeg "bevise" at det ikke var min feil. Og kjøleskap som lekker og vi ikke oppdager er nok "huseiers feil". Da vi hadda massive vannlekkasjer inn pga økning av overflatevannet i området her, (pga skogen som ble fjerna) fikk vi kun igjen 30 000 kr - pga skadene inne i huset. At vannøkninga gav dreneringssvikt måtte vi også ta på egen kappe (dvs økning av huslån i praksis)  - ca 600 000 kr. Råtekadene pga vannskader på bad etter forrige eier fikk vi heller ikke noe igjen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Caroline skrev:

Jeg velger å tro at det hjelper :P Det hjelper sikkert å tro det. Men jeg tviler på at det har store effekten, for jeg kan normalt drikke kaffe og legge meg et kvarter senere (og sovne). 

Tro kan flytte fjell, så fortsett å tro det, du :D. Jeg kan også bøtte nedpå en kopp kaffe før jeg legger meg - uten å ha problem med å sovne :) 

2 timer siden, 2ne skrev:

Akkurat litt lite går greit, altfor lite er et problem :aww: 

Og er det bare akkurat litt lite, så kan man jo slå til med litt ekstra dessert i stedet :D

Sitat

Alene spiser jeg bare om jeg er sulten, og knapt nok det, og da bare mat som er ferdig på under et kvarter :lol: 

Du burde mao ha selskap hele tida, du :D 

1 time siden, SFX skrev:

 

@Mud - det er pride i Oslo i helga!

Tenkte jeg også på :lol: 

1 time siden, Pixie skrev:

Tips til rimelig dyrebutikk i Oslo sentrum? Trenger vel egentlig bare en god potesalve uten for mye parfyme, men meg og shopping...

Du finner finfin potesalve (spenefett) på Felleskjøpet til en brøkdel av prisen... Om du må bruke potesalve da (jeg har aldri gjort det på mine hunder annet enn for å forebygge snøklumper mellom tærne og under potene når jeg har vært litt sløv med å klippe der). 

32 minutter siden, Line skrev:

Husker jeg kjøpte meg koffeintabletter en gang, i England. Jeg drikker jo ikke kaffe, så tenkte jeg skulle få i meg koffein og holde meg våken på annen måte. Yeah right :lol: 

:lol: Nedtur liksom :lol: 

Akkurat nå, Perfect Image skrev:

Man vet man bor på bygda når man passerer lensmannen som går tur med to geiter i flexibånd emoji38.png

:lol: 

Edit: Har vært hos tannlegen - igjen. Jeg hadde liksom håpet på at jeg endelig skulle få satt inn den permanente tanna nå da, men nei - nå skulle det tas ny avstøpning og lages tann til meg etter den. Sukk... og når den tanna er ferdiglaga er jeg på ferie, og når jeg er tilbake fra ferie er tannlegen på ferie, så ny tann kommer ikke før i august. Jaja. Jeg overlever vel med tannprotesen min ei stund til, jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet man bor på bygda når man passerer lensmannen som går tur med to geiter i flexibånd [emoji38]

Atte hæ? [emoji38] Det minner meg om at vi kjørte inn av værene for å frakte vann til søyene som sto ett stykke fra fjøset [emoji38]

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raksha skrev:

:lol: ! Godt vi er flere! Men ser eeegentlig ikke poenget med å være teit og grinete kunde, så får bare la det være. Synd de ikke har sånn "hvor fornøyd er du med kundeservicen du nettopp fikk" greie :aww: Der pleier jeg å være brutalt ærlig. På godt og vondt. 

 

Jeg er enig. Av og til skulle jeg ønske at jeg hadde tæl som min mor. Hun snakker rett fra leveren om hun er misfornøyd med kundebehandlingen. Og ja, jeg sier av og til ... for enkelte ganger kan det være urimelig, andre ganger ikke. Nei, ta det etter evne sier nå jeg, selv om at jeg vet at det lønner seg å si i fra, på godt og vondt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, rosinbolle skrev:

I en papirhaug på kontoret, kjøkkenet eller spisebordet.

 

13 minutter siden, Kokospaniel skrev:

 

@SFX sjekka hanskerommet på bilen etter papirene? Jeg finner stadig ting der...

De lå innimellom reklame på kjøkkenbenken :D Nå må jeg legge de et lurt sted, for det er opp til tre måneders ventetid for fysioterapi. Det er jaggu godt jeg ba om rekvisisjon da jeg begynte å kjenne murringer, og ikke ventet til jeg var halt. 

6 minutter siden, Siri skrev:

Edit: Har vært hos tannlegen - igjen. Jeg hadde liksom håpet på at jeg endelig skulle få satt inn den permanente tanna nå da, men nei - nå skulle det tas ny avstøpning og lages tann til meg etter den. Sukk... og når den tanna er ferdiglaga er jeg på ferie, og når jeg er tilbake fra ferie er tannlegen på ferie, så ny tann kommer ikke før i august. Jaja. Jeg overlever vel med tannprotesen min ei stund til, jeg :) 

Hadde det ikke vært enklere å bruke tannfeen?

Vaskemaskin er satt på, jeg har fått gjort litt kontorarbeid, og nå tenker jeg at jeg skal vaske opp litt. Jeg hadde tenkt til å gå tur med hundene før jeg er instruktør på utstillingstrening etterpå, men jeg tenker at det er bedre å gjøre i motsatt rekkefølge, så kan jeg dra rett hjem i dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yellow skrev:

image_zpshsaipj0j.jpeg

Jeg føler meg som en skikkelig douche ganske ofte, blant annet fordi jeg ikke klarer å late som jeg synes noens bilder sammen med tigre eller delfiner er noe som helst koselig, finner feil med nesten alle "morsomme" dyrevideoer folk viser meg, vil ikke være med familie på utflukt/ferie som innebærer dyreparker etc, må liksom skrike dyremishandling med en gang noen nevner sirkus osv. Jeg burde lære meg å være litt mer ydmyk noen ganger, men så vanskelig angående akkurat dette temaet... :sleep:

Sånn er jeg også..

59 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Hei, fellow traveller :D Vet du, jeg synes det bare viser integritet og kunnskap

Du er ikke alene:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raksha skrev:

Noen ganger, noen ytterst få ganger :aww: Får jeg fryktelig lyst til å være skikkelig kranglete. Kundeservice som jeg syns er teit er eksempel på slike...

Sendte mail til toysRus for å spørre om bruk av gavekort i nettbutikk. Forklarte hvor jeg har gavekort fra, og at jeg vurderer å veksle inn i gavekort hos dem, men bor langt unna butikk. Får til svar at gavekort kun kan brukes i fysisk butikk, og at uansett gavekort fra gavekorttorget  IKKE er gyldig hos dem, det må kjøpes i deres egne butikker... Hvorpå jeg takker for svaret men påpeker at det må være feil, for gavekorttorget har gavekort fra dem, men da utgår det uansett pga avstand til butikk. La til link direkte til gavekortet. Får et overfladisk svar tilbake om at det stemmer, men de kan uansett ikke brukes i nettbutikk... Ingenting om at det var feil informasjon i første svaret eller se at jeg har fått med meg at de ikke kan brukes i nettbutikk.  Goddagmannøkseskaft? :aww:  Sååååååå lyst til  å svare noe skikkelig sarkastisk tilbake, men næh. 

 

1 time siden, Bananen skrev:

Hehe, samme her. Konfliktsky, much? Okei, jeg har blitt flinkere, men har fortsatt noen skritt igjen. :lol:

Jeg derimot er som kanger :lol: 

1 time siden, Kangerlussuaq skrev:

Ca den følelsen jeg sitter med, for menneskeheten hver dag. Jo flere videoer jeg ser av hvordan dyr mishandles, av hvordan foreldre tar med seg barn i akvariums, dyreparker, sirkus, helt uten å ofre det en kritisk tanke.... Så kjenner jeg at det må ligge noe iboende og grunnleggende forjævlig i mennesker. Som man aldri kommer til å kunne ta vekk. For når man klarer å behandle sentiente individer så intenst dårlig, hvordan skal man klare å behandle hverandre noe bedre? Helt.... intenst...forjævlig :(  

 

Da synes jeg du skal maile gavekorttorget og be om en uttalelse, som du deretter sender videre til toysrus. Jeg er skikkelig bedriftsplager, for 3 dager siden hadde jeg benka meg foran tv'n for å se fotball EM med øl og pringles. Pringlesen smakte helt RÆV, og jeg brukte 5 minutter på å søke opp forbrukerkontakt, sende inn en klage, dagen etterpå fikk jeg svar at de beklaget og skulle sende meg gavekort (høhø) på et par pringles som plaster på såret. Win! Bare å klage! De tjener nok penger, iallefall leketøysbutikkene. Hvor mye betaler de egentlig når de importerer kinadritten? 10kr eska? Og selger det for 249kr. Let them have it.... :P 

Det tenker jeg også.. Tenk hvor håpløs firmaer hadde vært hvis alle kundene tok imot alt tullet dems hele tiden :aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kangerlussuaq skrev:

Ca den følelsen jeg sitter med, for menneskeheten hver dag. Jo flere videoer jeg ser av hvordan dyr mishandles, av hvordan foreldre tar med seg barn i akvariums, dyreparker, sirkus, helt uten å ofre det en kritisk tanke.... Så kjenner jeg at det må ligge noe iboende og grunnleggende forjævlig i mennesker. Som man aldri kommer til å kunne ta vekk. For når man klarer å behandle sentiente individer så intenst dårlig, hvordan skal man klare å behandle hverandre noe bedre? Helt.... intenst...forjævlig :(  

 

Da synes jeg du skal maile gavekorttorget og be om en uttalelse, som du deretter sender videre til toysrus. Jeg er skikkelig bedriftsplager, for 3 dager siden hadde jeg benka meg foran tv'n for å se fotball EM med øl og pringles. Pringlesen smakte helt RÆV, og jeg brukte 5 minutter på å søke opp forbrukerkontakt, sende inn en klage, dagen etterpå fikk jeg svar at de beklaget og skulle sende meg gavekort (høhø) på et par pringles som plaster på såret. Win! Bare å klage! De tjener nok penger, iallefall leketøysbutikkene. Hvor mye betaler de egentlig når de importerer kinadritten? 10kr eska? Og selger det for 249kr. Let them have it.... :P 

Oi, denne så jeg ikke :) jeg fikk jo bekreftet at jeg kan bruke gavekort fra gavekorttorhet. Tror jeg. :lol:  men bare i fysiske butikker. Burde jeg fremdeles gi et hint til gavekorttorget? 

Jeg er kjapp med å klage på produkter, om det er enkelt,  toro har jeg vel fått 400 kr i gavekort fra pga dårlige produkter :ahappy:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SFX skrev:

Hadde det ikke vært enklere å bruke tannfeen?

:ahappy: Akkurat nå lurer jeg på om det kanskje hadde gått kjappere ja :lol: 

6 minutter siden, SFX skrev:

Vaskemaskin er satt på, jeg har fått gjort litt kontorarbeid, og nå tenker jeg at jeg skal vaske opp litt. Jeg hadde tenkt til å gå tur med hundene før jeg er instruktør på utstillingstrening etterpå, men jeg tenker at det er bedre å gjøre i motsatt rekkefølge, så kan jeg dra rett hjem i dusjen.

Jeg har en plan for den utstillingstreningen nå... tror jeg :D 

Akkurat nå, Raksha skrev:

Jeg er kjapp med å klage på produkter, om det er enkelt,  toro har jeg vel fått 400 kr i gavekort fra pga dårlige produkter :ahappy:  

Jeg er alt for dårlig til å klage på ting, tror jeg... litt sånn naiv og dumsnill (nei, jeg er ikke SGT alltid for tenk :aww:). 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...