Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mai


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

....Nuff said    

Si hei til Yumi  

Jeg så på bilder fra i fjor sommer: ...og oppdaget at lillegutt jammen meg har vokst inn i ørene sine: De var jo mange nummer for store!  

Posted Images

1 minutt siden, Krutsi skrev:

Har jeg prøvd å terge på meg nabolaget med å være ærlig :aww: 

noen la nemlig ut på Facebook at man måtte huske på at det var ulovlig å klippe plen på en søndag, og noen hang seg på for å rette pekefinger fordi vi måtte huske på de som var syke.. 

Så jeg kommenterte at det var ikke pga helsa til folk den regelen fantes, og det var vel like plagsomt da med barn som lekte ute osv.. Eller at man klipte plena på en lørdag istedenfor :aww: 

med tanke på hvordan plenene til mange her ser ut, så er det ikke akkurat konstant bråk av gressklippere rundt omkring :lol: 

Er så glad vi bor sånn at vi kan styre på som vi vil. I går snekret og malte vi med musikk på frem til ti (har anlegg i uteboden så er ikke akkurat en radio),  og tideligere i uka var vi vel ute til ellve.  Hadde været vært bedre ville samboeren snekra og jeg malt idag også.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her starta vi dagen med frokost ute i sola i den tro at det skulle vare...Så da det skya over dro jeg og hundene på tur i stedet. 10 km med musikk på øret var deilig i dag. 

Da vi passerte et hus ble Felix veldig interessert i en busk og før jeg rakk å reagere stakk han hodet inn og der satt det ei katt..Ei veldig sinna katt. Han fikk seg en dask før jeg rakk å trekke han til meg, men jaggu kom dyret fresende etter og klaska til han i trynet enda noen ganger før den ga seg. Felix ble helt satt ut han :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Krutsi skrev:

Har jeg prøvd å terge på meg nabolaget med å være ærlig :aww: 

noen la nemlig ut på Facebook at man måtte huske på at det var ulovlig å klippe plen på en søndag, og noen hang seg på for å rette pekefinger fordi vi måtte huske på de som var syke.. 

Så jeg kommenterte at det var ikke pga helsa til folk den regelen fantes, og det var vel like plagsomt da med barn som lekte ute osv.. Eller at man klipte plena på en lørdag istedenfor :aww: 

med tanke på hvordan plenene til mange her ser ut, så er det ikke akkurat konstant bråk av gressklippere rundt omkring :lol: 

 

36 minutter siden, Raksha skrev:

:lol:

Lærte nylig at det ikke skal henge klesvask ute på søndager jeg :o  

 

Svært så religiøse folk er rundt dere, da. :sleep: Her klipper vi hvilken som helst dag det passer oss, og det er stort sett søndag. Det er vel verre å begynne med bråkete arbeid i hagen en tirsdag når naboungene har lagt seg? 

Nå er helgevasken unnagjort, huset presentabelt og vi kan ta oss en times avslapning i sofaen før familien velter inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snoffe skrev:

Jeg forsto ikke det jeg :lol: learning by doing, eller no sånt :lol:

Learning by doing er finfint det - sånn er det med det meste her i huset :lol: 

1 time siden, Malinka skrev:

Da har jeg støvsugd, ryddet kjøkkenet og bakt kake. Har til og med vasket mikroen, det trengtes, for å si det sånn :aww: Lady har blitt lånt vekk på tur, så jeg har veldig god tid. Jeg får vel lage middag til sønnen, så har jeg bare igjen å stelle meg selv før jeg skal gå om 1-1,5t. Jeg kommer sikkert til å komme for sent, for det pleier jeg når jeg har god tid :aww: 

Kanskje jeg skal finne frem solseng og ligge ute i en liten stund......

:o Solseng faktisk *skule ut på grått og regn her...*

57 minutter siden, Krutsi skrev:

Har jeg prøvd å terge på meg nabolaget med å være ærlig :aww: 

noen la nemlig ut på Facebook at man måtte huske på at det var ulovlig å klippe plen på en søndag, og noen hang seg på for å rette pekefinger fordi vi måtte huske på de som var syke.. 

Så jeg kommenterte at det var ikke pga helsa til folk den regelen fantes, og det var vel like plagsomt da med barn som lekte ute osv.. Eller at man klipte plena på en lørdag istedenfor :aww: 

med tanke på hvordan plenene til mange her ser ut, så er det ikke akkurat konstant bråk av gressklippere rundt omkring :lol: 

:lol: Jeg håper du også skrev den siste setningen der også :lol: Og jeg konkluderer nok en gang med at det er veldig deilig å slippe og forholde seg til slike rigide, wannebereligiøse regler :lol: 

Det ble en våt sykkeltur, for selvsagt begynte det å regne skikkelig da vi var klare for tur... og stakkars Yasmine som alltid danner baktroppen - jeg tror muligens hun ønsket seg skvettlapper på Willy - hun var jo full av søle i ansiktet etter endt tur :lol:. Nå er hundene vasket og spylet, så da er det vel bare å sette i gang med neslesuppen da :) 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pringlen skrev:

Kan bare konstatere at enkelte hundeklubber har morsommere årsmøter enn andre :D

WP_20160528_001.jpg

 

Kult med eget øl, men.... Uansett hvor "in touch med naturen" og jaktvant, eller whatever man er, så synes jeg det er litt usmakelig med slike bilder på en ølflaske. Det virker litt penisforlenger. Bildet er tatt ovenifra og ned på et dødt dyr, med blod og gørr. Det virker veldig respektløst, ikke noe "takk for at du gav livet ditt for vår hobby, vi behandler deg med respekt selv om du er vår mat(or whatever it is), mer "sjekk den fete greia jeg plaffa ned med gønnern min". Oh well, bare slår meg hvor forskjellig folk er - i forhold til hvilken verdi man gir de individene man deler jorda med. Innser at det er fundamentale forskjeller også internt i vestlige land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, rosinbolle skrev:

 

Svært så religiøse folk er rundt dere, da. :sleep: Her klipper vi hvilken som helst dag det passer oss, og det er stort sett søndag. Det er vel verre å begynne med bråkete arbeid i hagen en tirsdag når naboungene har lagt seg? 

Nå er helgevasken unnagjort, huset presentabelt og vi kan ta oss en times avslapning i sofaen før familien velter inn :)

Det er jo egentlig ikke det rundt oss.. Feks naboen klipte plena halv 10 i går kveld og en annen en i dag.. Men i hele boligfeltet, så er det tydeligvis 1-2 hus som mener dette.. :P 

12 minutter siden, Siri skrev:

Learning by doing er finfint det - sånn er det med det meste her i huset :lol: 

:o Solseng faktisk *skule ut på grått og regn her...*

:lol: Jeg håper du også skrev den siste setningen der også :lol: Og jeg konkluderer nok en gang med at det er veldig deilig å slippe og forholde seg til slike rigide, wannebereligiøse regler :lol: 

Det ble en våt sykkeltur, for selvsagt begynte det å regne skikkelig da vi var klare for tur... og stakkars Yasmine som alltid danner baktroppen - jeg tror muligens hun ønsket seg skvettlapper på Willy - hun var jo full av søle i ansiktet etter endt tur :lol:. Nå er hundene vasket og spylet, så da er det vel bare å sette i gang med neslesuppen da :) 

Jeg har jo faktisk litt selvkontroll.. For jeg skrev heller ikke at jeg synes det var mer irriterende av naboen å kaste ut ungene sine tidlig på morgenene for at de skal herje i Hagen enn at de klipper plena en ettermiddag :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp for å hente støvsugeren så jeg kunne støvsuge nede, men så tok jeg en titt inn på badet. Nå har jeg vasket alt så nær som dusjkabinettet. Samlet sammen rusk og ræl og ting jeg aldri kommer til å bruke (håndkrem som stinker billig parfyme for eksempel), det ble en full bærepose. Du verden hva som samler seg i skap og skuffer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til tenker jeg at jeg ikke egentlig vil ha hund. Jeg vil bare ha livet mitt tilbake, kunne dra hvor jeg vil når jeg vil, spise når jeg vil uten siklende klegg, legge fra meg ting på bordet eller i stolen, få sitte i sofaen når jeg er sliten uten masedyr oppi trynet. Få slippe oppspiste sko, oppspiste innleggssåler, oppspiste klær, sakser, papir, putevar, tepper, sekker osv osv, slippe gnagemerker på dørkarmer, murvegger, skohyller, hyller og vegglister, spare pengene som nå går på leker han ødelegger før jeg rekker å betale dem og alle de tusen tyggebeina/oksemusklene jeg kjøper for å prøve å stagge ødeleggelsene. Jeg savner å kunne gå ut døra uten å måtte trippelsjekke hele huset før jeg går og likevel vite at jeg kommer til å komme hjem til noe som er ødelagt. Jeg savner å kunne støvsuge et par ganger i uka og ha det ryddig hjemme, å kunne gå på do om natta uten å nesten gå på trynet fordi jeg tråkker på en leke, å få sove til jeg våkner av meg selv.

Heldigvis går det for det meste over når han sovner i fanget mitt.

(Og jada, eggløsningsuka begynner i dag :pinch:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Av og til tenker jeg at jeg ikke egentlig vil ha hund. Jeg vil bare ha livet mitt tilbake, kunne dra hvor jeg vil når jeg vil, spise når jeg vil uten siklende klegg, legge fra meg ting på bordet eller i stolen, få sitte i sofaen når jeg er sliten uten masedyr oppi trynet. Få slippe oppspiste sko, oppspiste innleggssåler, oppspiste klær, sakser, papir, putevar, tepper, sekker osv osv, slippe gnagemerker på dørkarmer, murvegger, skohyller, hyller og vegglister, spare pengene som nå går på leker han ødelegger før jeg rekker å betale dem og alle de tusen tyggebeina/oksemusklene jeg kjøper for å prøve å stagge ødeleggelsene. Jeg savner å kunne gå ut døra uten å måtte trippelsjekke hele huset før jeg går og likevel vite at jeg kommer til å komme hjem til noe som er ødelagt. Jeg savner å kunne støvsuge et par ganger i uka og ha det ryddig hjemme, å kunne gå på do om natta uten å nesten gå på trynet fordi jeg tråkker på en leke, å få sove til jeg våkner av meg selv.

Heldigvis går det for det meste over når han sovner i fanget mitt.

(Og jada, eggløsningsuka begynner i dag :pinch:)

Jeg tenker også av og til på hvordan livet kunne vært, er også inne på tanken om å ha en bitteliten hundepause mellom de to jeg har nå og neste hund så jeg kan reise litt og dra på helgeseminarer og slikt uten masse organisering. Men nei. Livet uten hund? :shocked:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jeg tenker også av og til på hvordan livet kunne vært, er også inne på tanken om å ha en bitteliten hundepause mellom de to jeg har nå og neste hund så jeg kan reise litt og dra på helgeseminarer og slikt uten masse organisering. Men nei. Livet uten hund? :shocked:

Nå har jo jeg hatt hund i bare 5 mnd da, det er kanskje lettere for meg å huske fordelene med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Av og til tenker jeg at jeg ikke egentlig vil ha hund. Jeg vil bare ha livet mitt tilbake, kunne dra hvor jeg vil når jeg vil, spise når jeg vil uten siklende klegg, legge fra meg ting på bordet eller i stolen, få sitte i sofaen når jeg er sliten uten masedyr oppi trynet. Få slippe oppspiste sko, oppspiste innleggssåler, oppspiste klær, sakser, papir, putevar, tepper, sekker osv osv, slippe gnagemerker på dørkarmer, murvegger, skohyller, hyller og vegglister, spare pengene som nå går på leker han ødelegger før jeg rekker å betale dem og alle de tusen tyggebeina/oksemusklene jeg kjøper for å prøve å stagge ødeleggelsene. Jeg savner å kunne gå ut døra uten å måtte trippelsjekke hele huset før jeg går og likevel vite at jeg kommer til å komme hjem til noe som er ødelagt. Jeg savner å kunne støvsuge et par ganger i uka og ha det ryddig hjemme, å kunne gå på do om natta uten å nesten gå på trynet fordi jeg tråkker på en leke, å få sove til jeg våkner av meg selv.

Heldigvis går det for det meste over når han sovner i fanget mitt.

(Og jada, eggløsningsuka begynner i dag :pinch:)

IKEA hund neste gang kanskje? Sorry, men jeg syns egentlig litt synd på hunden som får så vanvittig mye pes for ting du som hundeeier faktisk kan gjøre noe med. Tenker du over selv hvor ekstremt ofte du klager på ting han har ødelagt og hvor plagsom og slitsom du syns han er? Det er mer enn noen annen hundeeier på sonen i alle fall. Med mindre han enten har ekstrem seperasjonsangst eller er vanvittig understimulert, så handler mye av problemene dine om at du må lære han litt om hva som er lov og ikke. LÆR han at det ikke er lov å tigge, ødelegge, mase og bråke. Lær han at han kan/skal ligge på egen plass når du gir beskjed om det og gi han adgang til begrensede deler av huset/rommet når dere ikke er hjemme.

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Pixie skrev:

Av og til tenker jeg at jeg ikke egentlig vil ha hund. Jeg vil bare ha livet mitt tilbake, kunne dra hvor jeg vil når jeg vil, spise når jeg vil uten siklende klegg, legge fra meg ting på bordet eller i stolen, få sitte i sofaen når jeg er sliten uten masedyr oppi trynet. Få slippe oppspiste sko, oppspiste innleggssåler, oppspiste klær, sakser, papir, putevar, tepper, sekker osv osv, slippe gnagemerker på dørkarmer, murvegger, skohyller, hyller og vegglister, spare pengene som nå går på leker han ødelegger før jeg rekker å betale dem og alle de tusen tyggebeina/oksemusklene jeg kjøper for å prøve å stagge ødeleggelsene. Jeg savner å kunne gå ut døra uten å måtte trippelsjekke hele huset før jeg går og likevel vite at jeg kommer til å komme hjem til noe som er ødelagt. Jeg savner å kunne støvsuge et par ganger i uka og ha det ryddig hjemme, å kunne gå på do om natta uten å nesten gå på trynet fordi jeg tråkker på en leke, å få sove til jeg våkner av meg selv.

Heldigvis går det for det meste over når han sovner i fanget mitt.

(Og jada, eggløsningsuka begynner i dag :pinch:)

 

24 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg tenker også av og til på hvordan livet kunne vært, er også inne på tanken om å ha en bitteliten hundepause mellom de to jeg har nå og neste hund så jeg kan reise litt og dra på helgeseminarer og slikt uten masse organisering. Men nei. Livet uten hund? :shocked:

Jeg ble hundeløs for snart tre uker siden og jeg skal love dere det er litt av en prosess å bli vant med å være uten! Har ikke helt greid å nyte friheten enda, er fortsatt mye sorg over den tapte hunden, men det kommer seg. Ekstremt uvant hvertfall, å ikke ha noen man MÅ hjem til eller som krever oppmerksomhet til alle døgnets tider. Det kommer nok en ny etterhvert, men tror det blir ei lita pause først :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, rosinbolle skrev:

 

Svært så religiøse folk er rundt dere, da. :sleep: Her klipper vi hvilken som helst dag det passer oss, og det er stort sett søndag. Det er vel verre å begynne med bråkete arbeid i hagen en tirsdag når naboungene har lagt seg? 

Nå er helgevasken unnagjort, huset presentabelt og vi kan ta oss en times avslapning i sofaen før familien velter inn :)

Neida, ingen fare, jeg leste det på nett :lol:  Jeg bor midt i traktorland, her respekteres røde dager frem til slåtten begynner, da er det ingen som ser på kalendern for å se om de kan kjøre møkk eller slå gress. Heldigvis :lol: 

 

22 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg tenker også av og til på hvordan livet kunne vært, er også inne på tanken om å ha en bitteliten hundepause mellom de to jeg har nå og neste hund så jeg kan reise litt og dra på helgeseminarer og slikt uten masse organisering. Men nei. Livet uten hund? :shocked:

Jeg og har tenkt tanken... :o  Tviler vel på at det blir, men tanken slår meg :lol:  Men nå har jeg foreløpig landet på hunderaser, og oppdrettere, så får vi se om det blir slik når det engang blir aktuelt og da kan det jo hende at en hundepause må til mens vi venter på kull :aww: (Jeg har ikke kontakta oppdrettere da, så ikke sikker det vil selge valp til meg :lol:, den tid den sorg ) 

 

Sånn, da har jeg gjort meg til uvenns med Lus. :aww: Satt på lav strømtråd - har måttet fange henne to kvelder/ netter på rad og ha nødfiksing av gjerdet, så nå er det lav strømtråd på innsiden av nettingen (sleipe utysket løfter nemlig bare opp nettingen og kryper under, billig hagegjeder som begynner å bli slapp i fisken enkelte plasser. )  Hansken er kastet - igjen :aww: 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Pixie skrev:

Av og til tenker jeg at jeg ikke egentlig vil ha hund. Jeg vil bare ha livet mitt tilbake, kunne dra hvor jeg vil når jeg vil, spise når jeg vil uten siklende klegg, legge fra meg ting på bordet eller i stolen, få sitte i sofaen når jeg er sliten uten masedyr oppi trynet. Få slippe oppspiste sko, oppspiste innleggssåler, oppspiste klær, sakser, papir, putevar, tepper, sekker osv osv, slippe gnagemerker på dørkarmer, murvegger, skohyller, hyller og vegglister, spare pengene som nå går på leker han ødelegger før jeg rekker å betale dem og alle de tusen tyggebeina/oksemusklene jeg kjøper for å prøve å stagge ødeleggelsene. Jeg savner å kunne gå ut døra uten å måtte trippelsjekke hele huset før jeg går og likevel vite at jeg kommer til å komme hjem til noe som er ødelagt. Jeg savner å kunne støvsuge et par ganger i uka og ha det ryddig hjemme, å kunne gå på do om natta uten å nesten gå på trynet fordi jeg tråkker på en leke, å få sove til jeg våkner av meg selv.

Heldigvis går det for det meste over når han sovner i fanget mitt.

(Og jada, eggløsningsuka begynner i dag :pinch:)

Du må jo ikke ha hund hvis du ikke vil. Det er ikke til å stikke under en stol at det å ha hund legger opp til en annen hverdag, med å alltid måtte sette av tid til tur, trening og samvær med hunden. Jeg tror faktisk jeg kommer til å ta en hundepause den dagen mine to ikke er lenger, for å kjenne litt på "friheten" :P 

Det er ikke noe nederlag, skam eller lignende å innrømme at dette livet kanskje ikke er noe for deg, hvis det er det du føler? 

--------------

Jeg er litt trist i dag. Av og til når jeg er på tur så får tankene spinne litt for langt avgårde og jeg blir gående å savne alle og alt. Henger meg opp i ting som ikke er så bra her og som gjør at denne sommeren blir veldig annerledes og mindre morsom enn jeg er vant til. Føler meg ekstra ensom også når det blir slik.. Huff.. Godt sånne følelser ikke henger i sånn alt for lenge, da hadde jeg ikke taklet dette tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryker på en real smell idag, sendt C avgårde for å kjøpe noe godt (han var ikke vond å be altså) Hvorfor blir jeg i så dårlig humør av å være i litt dårlig form? Jeg kan seriøst aldri bli kroniker av noe slag! Da kommer jeg til å trille og være gretten hele tiden :P

Passer bra med dårlig vær da, så slipper jeg å ha dårlig samvittighet for å sitte under pleddet :D

Drømte noe merkelig istad og, så jeg satte meg opp i senga og begynte å leite etter en liten dame jeg skulle ha i bånd å gå sakte turer med :lol: Litt påvirka av søndagstrasketurene med Tuva kanskje :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, MarieR skrev:

IKEA hund neste gang kanskje? Sorry, men jeg syns egentlig litt synd på hunden som får så vanvittig mye pes for ting du som hundeeier faktisk kan gjøre noe med. Tenker du over selv hvor ekstremt ofte du klager på ting han har ødelagt og hvor plagsom og slitsom du syns han er? Det er mer enn noen annen hundeeier på sonen i alle fall. Med mindre han enten har ekstrem seperasjonsangst eller er vanvittig understimulert, så handler mye av problemene dine om at du må lære han litt om hva som er lov og ikke. LÆR han at det ikke er lov å tigge, ødelegge, mase og bråke. Lær han at han kan/skal ligge på egen plass når du gir beskjed om det og gi han adgang til begrensede deler av huset/rommet når dere ikke er hjemme.

Så enkelt altså, det er jo bare å lære ham det. For det hadde jeg ikke tenkt på.

Neida, jeg vet godt at det er min feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, Krutsi skrev:

Jeg har jo faktisk litt selvkontroll.. For jeg skrev heller ikke at jeg synes det var mer irriterende av naboen å kaste ut ungene sine tidlig på morgenene for at de skal herje i Hagen enn at de klipper plena en ettermiddag :aww: 

Har du??? :lol: Jeg synes du skulle skrevet det... Hilsen hun som får dårligere og dårligere filter :aww: 

1 time siden, Pixie skrev:

Av og til tenker jeg at jeg ikke egentlig vil ha hund. Jeg vil bare ha livet mitt tilbake, kunne dra hvor jeg vil når jeg vil, spise når jeg vil uten siklende klegg, legge fra meg ting på bordet eller i stolen, få sitte i sofaen når jeg er sliten uten masedyr oppi trynet. Få slippe oppspiste sko, oppspiste innleggssåler, oppspiste klær, sakser, papir, putevar, tepper, sekker osv osv, slippe gnagemerker på dørkarmer, murvegger, skohyller, hyller og vegglister, spare pengene som nå går på leker han ødelegger før jeg rekker å betale dem og alle de tusen tyggebeina/oksemusklene jeg kjøper for å prøve å stagge ødeleggelsene. Jeg savner å kunne gå ut døra uten å måtte trippelsjekke hele huset før jeg går og likevel vite at jeg kommer til å komme hjem til noe som er ødelagt. Jeg savner å kunne støvsuge et par ganger i uka og ha det ryddig hjemme, å kunne gå på do om natta uten å nesten gå på trynet fordi jeg tråkker på en leke, å få sove til jeg våkner av meg selv.

Heldigvis går det for det meste over når han sovner i fanget mitt.

(Og jada, eggløsningsuka begynner i dag :pinch:)

Husk at du trenger ikke å kjøpe så mye leker og dyre ting - forsøk å spar der det er mulig. I stedet for å kjøpe slike tyggeting som han spiser opp kan du kanskje kjøpe knoker og bein som han kan ha mye lenger? Og leker lager man jo selv. Fyll en avlagt tennisstrømpe med avispapier eller en billig tennisball eller noe... og du - leker skal ikke ligge framme. Leker er det DU som styrer over og "eier", ikke hunden. Dersom du tar dem fram bare når du skal leke med hunden, så varer de sannsynligvis mye lenger også :)

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Siri skrev:

 

Har du??? :lol: Jeg synes du skulle skrevet det... Hilsen hun som får dårligere og dårligere filter :aww: 

Husk at du trenger ikke å kjøpe så mye leker og dyre ting - forsøk å spar der det er mulig. I stedet for å kjøpe slike tyggeting som han spiser opp kan du kanskje kjøpe knoker og bein som han kan ha mye lenger? Og leker lager man jo selv. Fyll en avlagt tennisstrømpe med avispapier eller en billig tennisball eller noe... og du - leker skal ikke ligge framme. Leker er det DU som styrer over og "eier", ikke hunden. Dersom du tar dem fram bare når du skal leke med hunden, så varer de sannsynligvis mye lenger også :)

 

Overraskende nok så har jeg funnet ut at det er ikke alltid verdt det å være så ærlig :lol: 

så jeg skriver en ting, og tenker en annen :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Tonje skrev:

 

Jeg er litt trist i dag. Av og til når jeg er på tur så får tankene spinne litt for langt avgårde og jeg blir gående å savne alle og alt. Henger meg opp i ting som ikke er så bra her og som gjør at denne sommeren blir veldig annerledes og mindre morsom enn jeg er vant til. Føler meg ekstra ensom også når det blir slik.. Huff.. Godt sånne følelser ikke henger i sånn alt for lenge, da hadde jeg ikke taklet dette tror jeg.

:hug: 

 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Overraskende nok så har jeg funnet ut at det er ikke alltid verdt det å være så ærlig :lol: 

så jeg skriver en ting, og tenker en annen :lol: 

Guuuuu så kjedelig du er :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...