Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mai


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

....Nuff said    

Si hei til Yumi  

Jeg så på bilder fra i fjor sommer: ...og oppdaget at lillegutt jammen meg har vokst inn i ørene sine: De var jo mange nummer for store!  

Posted Images

Guest Klematis

Har heimen full av handymenn som skal flislegge badet, og jeg greide selvfølgelig å tråkke på Timmy fordi her går det ikke an at èn snakker i telefonen mens en annen kommer inn døra, da skal det nemlig bjeffes helt til vedkommende har identifisert seg og sagt hei til de firbeinte. Så da, mens jeg prøvde å smøre mat til gutta boys og få hundene til å holde kjeft samtidig, kom junior i veien og ble tråkka på. Han hylte, men det gikk visst bra. Har forsåvidt tråkka på han noen ganger før uten at han har skada seg, han tåler heldigvis litt, selv om han er liten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kokospaniel skrev:

Fikk du ikke tilbud om "dop"? Sånn type likegladsprøyte..

Damen sa at det trengte jeg ikke... jeg klarte meg jo, men det hadde sikkert vært enklere med. Godt det tok kort tid :) 

Alt var fint iallefall :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Damen sa at det trengte jeg ikke... jeg klarte meg jo, men det hadde sikkert vært enklere med. Godt det tok kort tid :) 

Alt var fint iallefall :) 

Sånne damer vil jeg si er teite! :twisted: Ønsker en å unngå sånne opplevelser, må en vel få lov til å få litt beroligende vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fikk bedøvelsesspray som smakte bananlikør :P ikke god bananlikør... 
Men ferdig så nå spiser jeg youghurtnøtter fordi jeg er flink og ferdig :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått beroligende før gastroskopi, bare bedøvelsesspray i svelget. Første gangen gikk det bra, andre gangen gjorde det ikke det :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 2ne skrev:

Etterpå skal jeg på Ahus på sjekk på gastropoliklinikken. Det blir interessant, jeg kan ikke huske å ha fått noen innkallelse av dem før jeg fikk en tekstmelding om det i helgen, så jeg aner ikke hva som skal undersøkes, jeg. Satser på at det er operasjonsområdet, jeg har ikke så lyst på kamera i rompa igjen helt enda :P 

Oi - interessante overraskelser i hverdagen liksom :lol:

2 timer siden, enna skrev:

Nabodame begraves i dag. :heart: 2 år eldre enn meg. Trist:cry:. Et hjem som også i alle år har vært fullt av både mange barn og mange hunder. 

Uff... trist :( 

Er jeg hjemme fra det månedlige sykehusbesøket. I dag var det en rolig dag, ingen skravlebøtter som snakket på meg gnagsår i ørene - bare to søte gamle gubber som satt og skravla sammen. Da fikk jeg tid til å jobbe litt mens jeg satt der :). Også bevilget jeg meg en tur innom Plantasjen på vei hjem - det ble som vanlig en litt dyrere affære enn jeg egentlig hadde tenkt :aww:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Damen sa at det trengte jeg ikke... jeg klarte meg jo, men det hadde sikkert vært enklere med. Godt det tok kort tid :) 

Alt var fint iallefall :) 

Så bra alt var fint :) 

Indremedisineren jeg har vært hos gir ikke tilbud om likegladssprøyte, bare litt bedøvende spray i svelget. Må man til sykehus for å få likegladssprøyta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
4 timer siden, rosinbolle skrev:

Kanskje du sover litt i overkant mye? Jeg ville kutta ned til maks 8 timer totalt i løpet av et døgn, for man blir fort sløv og mer trøtt hvis man sover for mye. 

Lykke til hos legen!

Takk for det :)
Hadde løsningen vært så enkel så hadde det vært fantastisk! Men for snart 1 år siden ble jeg diagnostisert med tilbakevendende depresjoner, og dette er da en av måtene det slår ut på. 
Men jeg har vært hos lege, og har fått lekser. Og har fått ny time til neste onsdag i tillegg. Så satser på at det er fort gjort å komme seg ovenpå igjen denne gang. 

Det er fint vær her da, selv om det blåser. Mye jeg skulle gjort, men ting tar tid i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Siri skrev:

Oi - interessante overraskelser i hverdagen liksom :lol:

Ja, må innrømme at jeg er litt spent på dagens legekontroll :lol: 

9 minutter siden, Siri skrev:

Er jeg hjemme fra det månedlige sykehusbesøket. I dag var det en rolig dag, ingen skravlebøtter som snakket på meg gnagsår i ørene - bare to søte gamle gubber som satt og skravla sammen. Da fikk jeg tid til å jobbe litt mens jeg satt der :). Også bevilget jeg meg en tur innom Plantasjen på vei hjem - det ble som vanlig en litt dyrere affære enn jeg egentlig hadde tenkt :aww:.

Plantasjen pleier vel å være det :aww: 

--

AN har vi fått drivhus levert på døra. Jeg er litt usikker på hvor stort dette drivhuset er, det er pakka i en ikke så altfor stor eske, liksom. Men, det er sikkert stort nok for prosjektet til mamma og datterbarnet, de ble inspirert av å bo på bygda de, så nå skal de dyrke grønnsaker og sånt sjøl :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette været fortsetter så blir det noen tunge dager fremover! Aldri vært så dårlig form som nå med fibromyalgien min...

Ellers så er det nedtelling til jeg reiser hjem til nord ?

Iben er mye bedre. Hun går på kylling og ris og ble bedre allerde etter første måltid med det. Blitt litt tynnere så idag tilførte jeg litt vom i maten, den uten laks, for å se om hun reagerer på den. Gjør hun det så blir det aldri mer vom og hundemat på hun :/

Fin form da :)

78faf04d01fb804bffaa1316c3aad4f6.jpg

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sbtlita skrev:

Hvis dette været fortsetter så blir det noen tunge dager fremover! Aldri vært så dårlig form som nå med fibromyalgien min...

Ellers så er det nedtelling til jeg reiser hjem til nord ?

Iben er mye bedre. Hun går på kylling og ris og ble bedre allerde etter første måltid med det. Blitt litt tynnere så idag tilførte jeg litt vom i maten, den uten laks, for å se om hun reagerer på den. Gjør hun det så blir det aldri mer vom og hundemat på hun :/

Fin form da :)

78faf04d01fb804bffaa1316c3aad4f6.jpg

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Liker ikke at du er dårlig :hug: men at Iben er bedre :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, 2ne skrev:

Ja, må innrømme at jeg er litt spent på dagens legekontroll :lol: 

Det kan jeg i grunnen forstå ja :lol: 

17 minutter siden, 2ne skrev:

Plantasjen pleier vel å være det :aww: 

Ja, det har du jo rett i... jeg glemmer stadig at jeg har besøksforbud der :aww: 

17 minutter siden, 2ne skrev:

AN har vi fått drivhus levert på døra. Jeg er litt usikker på hvor stort dette drivhuset er, det er pakka i en ikke så altfor stor eske, liksom. Men, det er sikkert stort nok for prosjektet til mamma og datterbarnet, de ble inspirert av å bo på bygda de, så nå skal de dyrke grønnsaker og sånt sjøl :teehe: 

.. og når jeg hører om drivhus tenker jeg alltid på historien om da mannen til TonjeM skulle sette opp drivhus :lol:. Men det er morsomt å dyrke ting selv da, det bare krever litt stell og sånt... det er det litt lett å glemme... Jeg var smart i dag og kjøpte plastikkblomster til å ha der jeg alltid glemmer å vanne og som ikke får regnvann fra oven :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13227069_1166208156756853_12674731033446
Pluto ble hele 4 år i går :D :wub: Tiden flyr! Syntes ikke det er lenge siden vi fikk han, og da var han 4 mnd :P  
Han fikk massasje i går, damen sa han var helt tipp topp i muskler og ledd, og han hadde veeeeldig fine muskler, ingen stivheter noe sted :D Trooor han syntes det var veldig godt, lå rett ut på bordet der ihvertfall. 

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det om søndag ble skutt en ulv tre mil herfra, etter at den hadde drept og angrepet sau. Det går sau 50 meter fra stueveggen min. Og mø går ti meter fra stueveggen.

Men jeg tror jeg er for sliten til at jeg orker å bekymre meg for det også. Hundene er ikke ute alene, og det er vel en god start. 

Jeg er fremdeles mer redd for hoggormen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SFX skrev:

Jeg ser det om søndag ble skutt en ulv tre mil herfra, etter at den hadde drept og angrepet sau. Det går sau 50 meter fra stueveggen min. Og mø går ti meter fra stueveggen.

Men jeg tror jeg er for sliten til at jeg orker å bekymre meg for det også. Hundene er ikke ute alene, og det er vel en god start. 

Jeg er fremdeles mer redd for hoggormen.

Har sett både ulv og hoggorm, men ble mest redd for en rød lenestol jeg så i skogen :P 
På samme tur møtte jeg ulv, rev og rådyr også rett før hjemme titta jeg inn i skogen og der sto det en rød lenestol... da ble jeg redd da :D:D for mye natur på en dag :P 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...