Gå til innhold
Hundesonen.no

Skam P3


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 620
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

" Og bare så det er sagt: Skam tilhører ikke kidsa uansett, de har bare lånt den fra oss. For kvisete fjortiser bryr seg kanskje om rulleplasser og hooking, men de betaler ikke lisens. Vi betaler lise

Jeg tenker at det er lurt å se på denne serien uten å anta at hver eneste scene er der for å fortelle eller lære oss noe, men at narrativene og opplevelsene til karakterene er der for å drive handling

Herregud. Den fineste samtalen noensinne. Alle unge, uansett legning, burde hatt en Jonas.   Den mangelen på reaksjon gjorde at jeg brast i gråt, ass. Og så tenker jeg på alle de gangene jeg har

Posted Images

33 minutter siden, Mud skrev:

Jeg er så imponert over skuespillet jeg. Det er helt utrolig!

Ja det er helt vilt! Tiden hvor norske skuespillere spilte alle roller som om de stod på teaterscenen er over. Good riddance! 

Fikk frysninger av meldingen fra mammaen. <3 Håper hun holder seg der.

Jeg synes dette er den beste sesongen hittil, uten tvil. Jeg ventet lenge med å starte den opp fordi jeg tenkte at en komme ut-sesong stod i fare for å bli klisje og kårny PK, det hadde jeg tålt så innmari lite. Men sånn ble det ikke. Det er en fryd å la seg rive med og få være med på berg og dalbanen.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2016 at 11:50 AM, Perfect Image skrev:

Huff :( Stakkars Isak, og så godt moren hans kom med et vettug svar i forhold til alt annet vi har sett av henne, det trengte han veldig nå.

Og ja, selv om Sonja var nok urettferdig der så er det ikke så rart. Der har hun holdt ut i tykt og tynt med en bipolar fyr, for å så bli dumpet fordi han finner seg en type. Jeg har ingen tvil om at hun vet at Even ER forelsket i Isak, men hun er bitter ung tenåringsjente hun også, som også har det vondt og må fortsette å være der til en viss grad for Even og håper vel innerst inne at det er henne han vil ha, selv om hun vet nok at realiteten er en annen selv når han kommer ut av sin maniske periode. Det er ikke rart at hun som 16-17 år gammel jente oppfører seg som hun gjør. 

Sonja er 19! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2016 at 8:12 PM, Elisabeth00 skrev:

Enig. Den gradvise oppbyggingen fra det små-bisarre, som likevel er innenfor normalen, til der Isak begynner å lure på hva som skjer, og tilslutt, det øyeblikket der Isak skjønner at noe er fullstendig galt, var utrolig bra gjennomført. 

Ja, fyttirakkern. Ble bare sugd inn, fikk frysninger når det gikk opp for Isak! Fine :cry:  Og veldig ålreit fremstilling av mani. Virkelig.

Og for noen skuespillere. Herregud :heart: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...