Gå til innhold
Hundesonen.no

Skam P3


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 620
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

" Og bare så det er sagt: Skam tilhører ikke kidsa uansett, de har bare lånt den fra oss. For kvisete fjortiser bryr seg kanskje om rulleplasser og hooking, men de betaler ikke lisens. Vi betaler lise

Jeg tenker at det er lurt å se på denne serien uten å anta at hver eneste scene er der for å fortelle eller lære oss noe, men at narrativene og opplevelsene til karakterene er der for å drive handling

Herregud. Den fineste samtalen noensinne. Alle unge, uansett legning, burde hatt en Jonas.   Den mangelen på reaksjon gjorde at jeg brast i gråt, ass. Og så tenker jeg på alle de gangene jeg har

Posted Images

Akkurat nå, simira skrev:

Ok, så de kommer ikke i hele episoder? Slitsomt. :P

Episodene kommer hver fredag, men alle klippene som skaper episoden slippes jevnlig utover i uka + tekstmeldinger mellom karakterene på hjemmesiden. Så kan du velge om du vil inn og sjekke av og til, eller bare se episoden på fredag :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, simira skrev:

Ok, så de kommer ikke i hele episoder? Slitsomt. :P

Neida, det er ikke det. Jeg trodde også det og så bare hele episoder av sesong 1 og 2. Men jeg har fulgt med på nettsiden fra halvveis ut i sesong tre. Det er helt fantastisk gjennomført og hever hele tv-serien. 

Til siste klipp... Herregud. Jeg er helt målløs. En eneste replikk på hele klippet. 4-5 ord liksom. Men så rørende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mari skrev:

Neida, det er ikke det. Jeg trodde også det og så bare hele episoder av sesong 1 og 2. Men jeg har fulgt med på nettsiden fra halvveis ut i sesong tre. Det er helt fantastisk gjennomført og hever hele tv-serien. 

Til siste klipp... Herregud. Jeg er helt målløs. En eneste replikk på hele klippet. 4-5 ord liksom. Men så rørende. 

Ja, men jeg følger ikke med, jeg er bare interessert i å se en enkelt episode fordi en del ble filmet der jeg jobber. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Mari skrev:

Til siste klipp... Herregud. Jeg er helt målløs. En eneste replikk på hele klippet. 4-5 ord liksom. Men så rørende. 

Ja :cry: For et fint klipp!

Og jeg er en sånn som stort sett ser på fredager, så må legge til en liten, Magnus :heart: han kan han og!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy fader
Fytti fader og alt det der
Denne episoden bare er så himla teit og dum og fy fader!
Hvordan våger de spille O helliga natt sånn som det der?

Bah!

Aldri har jeg grini av en Skam episode!
Ja, jeg har latt meg røre, bli emosjonell og ene med det andre. Men når de starter med denne sangen og så tar klippene bit for bit slik som nå. 
Nei fytti fy!

Dette må jo bare ha vært den mest emosjonelle episoden ever. 
Og for meg som mistet pappaen min 14.12.12 og hans favorittsang var O helliga natt, så ble dette bare so too much ...

Man kan i grunnen ikke annet enn å ta av seg hatten for NRK.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...