Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

Guest *Kat84*

Vært på farten i hele dag. Endte opp med å kjøpe Acana for til Sjef siden det blir både grisete og upraktisk å styre med V&H når jeg ikke har egen frys her jeg er. Har bare en liten en i kjøleskapet, og ellers hadde jeg måttet kjøre helt til huset som tar over 40 minutter hver vei bare for å hente nok til 3-4 dager... 

Og jeg er forvirret. Min tur til utblåsning her ;)
Han sier gang på gang unnskyld. Og viser til at det var jo bare en misforståelse, det var jo ikke han diverse påstander kom fra. Men det vet jeg jo. Søstera løy om at han hadde klaget på ting og gav meg inn for noe som bare var resultat av hennes nysgjerrighet. 

Vi har jo oppklart det her. Jeg vet at ting ikke var slik det så ut som først. Min reaksjon gav hans reaksjon, og så ballet det på seg. 
Og ja, i forhold til ham så vil jeg ikke at det skal være slik. Men den søstera... Jeg aner ikke om jeg hadde taklet å ha hun som del av livet mitt fra nå av. Men så er det jo det her med at vi er jo glad i hverandre da... 

Har alltid trodd at jeg hadde full kontroll jeg. Men det har jeg altså ikke! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

Guest lijenta
5 minutter siden, *Kat84* skrev:

Vært på farten i hele dag. Endte opp med å kjøpe Acana for til Sjef siden det blir både grisete og upraktisk å styre med V&H når jeg ikke har egen frys her jeg er. Har bare en liten en i kjøleskapet, og ellers hadde jeg måttet kjøre helt til huset som tar over 40 minutter hver vei bare for å hente nok til 3-4 dager... 

Og jeg er forvirret. Min tur til utblåsning her ;)
Han sier gang på gang unnskyld. Og viser til at det var jo bare en misforståelse, det var jo ikke han diverse påstander kom fra. Men det vet jeg jo. Søstera løy om at han hadde klaget på ting og gav meg inn for noe som bare var resultat av hennes nysgjerrighet. 

Vi har jo oppklart det her. Jeg vet at ting ikke var slik det så ut som først. Min reaksjon gav hans reaksjon, og så ballet det på seg. 
Og ja, i forhold til ham så vil jeg ikke at det skal være slik. Men den søstera... Jeg aner ikke om jeg hadde taklet å ha hun som del av livet mitt fra nå av. Men så er det jo det her med at vi er jo glad i hverandre da... 

Har alltid trodd at jeg hadde full kontroll jeg. Men det har jeg altså ikke! :icon_confused:

Hvis dere satser igjen kan dere da være uten søstera. I forhold til mine foreldre så hjelper det godt å bo minimum en time unna. Da oppfører dem seg bedre selv om dem mår meg på telefonen

Nå har jeg blitt så pass gammel og har fått meg det huset jeg vil og forhåpentligvis den jobben jeg vil fra sommeren så jeg vet ikke om jeg er klar for et samboerforhold men bør tenke på utsiden av boksen for å få det til å fungere tror jeg. Så her blir det ingen 1,7 unge volvo hund og rekkehus med gubbe i huset.  Om det blir noen gubbe kan jeg like godt se på det å ha hvert sitt og møtes som å bo sammen men i nærheten av hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Krutsi skrev:

Er det egentlig noe nei-nei å ha to hunder i samme bilbur? Jeg blir liksom ikke enig med meg selv :aww: 

Et argument er jo i tilfelle ulykke så kan to hunder i felles bur skade hverandre både i selve ulykka og grunnet smerter/frykt etterpå. Ellers, tja. Skal ikke ha mer enn en hund, så har ikke tenkt så mye på det :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lola Pagola skrev: [emoji38]Ja det er noe i det! Selv om jeg bare husker Casper som eksemplarisk da[emoji14] (Tror faktisk han var veldig enkel og så forventer ikke at det skal gå like smertefritt neste gang). Ånei. . Kan ikke snakke om valper engang nå, til og med DET gjør meg desperat! Dette var virkelig ille...[emoji38]

Det er vel tegn på at du begynner å bli klar for valp igjen, det [emoji14] 

Er nok fare for det ? men tispa jeg kanskje vil ha fra skal ikke ha sitt første kull før om om god stund, og foreløpig er det ikke noe annet som frister. Må få orden på det kaotiske livet mitt før det blir aktuelt uansett. Får kose meg med Casper, han er heldigvis sinnsykt søt selv om han er voksen :wub:

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vims skrev:

Hva er det amerikanerne gjør for å vekke til live kalde kaninunger? :) Høres ut som noe man bør vite om til en gang man ikke bor i leilighet...

 

I dag har jeg brukt en tredjedels husleie på lege og apotek. Nettopp hatt influensa, så jeg skaffa meg litt lungebetennelse og diverse annet småplukk i samme slengen. Det likte ikke astmaen. Flaks at vofsen er nordpå den neste måneden, kunne blitt kjedelig for henne dette.

Håper alle jeg kjenner har tenkt å invitere meg på middag de neste par ukene, for dette var ikke helt med i planene mine. :hmm:

Legger dem i en (åpen) plastpose i 37-38 grader vann. Helt utrolig hva de klarer å få liv i! Mine berga desverre ikke, jeg tror kanskje ikke jeg fikk varmet dem opp nok før jeg la dem tilbake hos mora. Men vi prøver igjen nestegang, garantert ikke siste gang jeg har kalde kaninunge, sånt skjer.

Usj, god bedring!  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pringlen skrev:

Hvorfor det? 

Mye kan nok skyldtes at jeg har flere stemmer i hodet mitt, og denne gangen er det "regelrytteren og den pertentlige" som krangler med den som er fornuftige :P 

20 minutter siden, Aslan skrev:

Et argument er jo i tilfelle ulykke så kan to hunder i felles bur skade hverandre både i selve ulykka og grunnet smerter/frykt etterpå. Ellers, tja. Skal ikke ha mer enn en hund, så har ikke tenkt så mye på det :teehe: 

Det bekymrer jeg meg ikke så mye for.. Dixi kommer nok til å tåle en sinna Linni.. Rottisen har heldigvis tykt skinn :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, lijenta skrev:

Hvis dere satser igjen kan dere da være uten søstera. I forhold til mine foreldre så hjelper det godt å bo minimum en time unna. Da oppfører dem seg bedre selv om dem mår meg på telefonen

 

Ja, hun bor heldigvis rundt 45 minutter fra huset vi har hatt. 
Men jeg har jo nå sett på hus for utleie som er mye nærmere der de bor. Men de har jo unger, fritidsaktiviteter, og full pakke de også. Så egentlig er det vel lite kontakt det vil bli. 
Men slik som hun drev på så er jeg så skeptisk til hva hun finner på i kulissene fremover i så fall. Men mye av det befinner seg vel i mitt eget hode også. Jeg er fullt klar over at det blir litt vel negativ tankegang det der :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Ja, hun bor heldigvis rundt 45 minutter fra huset vi har hatt. 
Men jeg har jo nå sett på hus for utleie som er mye nærmere der de bor. Men de har jo unger, fritidsaktiviteter, og full pakke de også. Så egentlig er det vel lite kontakt det vil bli. 
Men slik som hun drev på så er jeg så skeptisk til hva hun finner på i kulissene fremover i så fall. Men mye av det befinner seg vel i mitt eget hode også. Jeg er fullt klar over at det blir litt vel negativ tankegang det der :lol: 

Skjønner deg godt for sant sliter på alt for mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, lijenta skrev:

Skjønner deg godt for sant sliter på alt for mye

Ja det gjør det. Og når hun kunne gå til han og han trodde på alt hun sa... Så blir jeg usikker der også. 
Jeg må slutte å overtenke for mye egentlig. Men det er jo mennesker jeg i så fall skal ha med å gjøre mye resten av livet. 

Men som sagt så vil det ta lang tid før jeg er klar for å gå helt tilbake. Det må jobbes med tilliten og tryggheten igjen. 
Selv om han viser tydelig hva han vil. Med søte god natt meldlinger, spør om vi ikke kan gjøre noe i helgene, sender plutselig sånn kyssesmiley... 

Dustemannfolk  :wub:   :pinch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Ja det gjør det. Og når hun kunne gå til han og han trodde på alt hun sa... Så blir jeg usikker der også. 
Jeg må slutte å overtenke for mye egentlig. Men det er jo mennesker jeg i så fall skal ha med å gjøre mye resten av livet. 

Men som sagt så vil det ta lang tid før jeg er klar for å gå helt tilbake. Det må jobbes med tilliten og tryggheten igjen. 
Selv om han viser tydelig hva han vil. Med søte god natt meldlinger, spør om vi ikke kan gjøre noe i helgene, sender plutselig sånn kyssesmiley... 

Dustemannfolk  :wub:   :pinch:

Å han gjør det bare vanskligere da. Men dere får ta opp alt som lå og naga og komme til buns i alt før dere kan bygge ting oppover igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, lijenta skrev:

Å han gjør det bare vanskligere da. Men dere får ta opp alt som lå og naga og komme til buns i alt før dere kan bygge ting oppover igjen

Ja han gjør det. 
Men vi må diskutere. Trenger ikke henge oss opp i fortiden for mye. Vi har avklart hva som stemte og ikke. I stor grad i hvert fall. 
Men vi må være sikre på at vi ser ting på samme måte fortsatt. Og at vi begge setter veldig tydelige grenser ovenfor andre ifht hva de får vite, hva som diskuteres med andre osv. 

I mellomtida så er det Sjef som er mannen i huset. Uten alle ulempene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Ja det gjør det. Og når hun kunne gå til han og han trodde på alt hun sa... Så blir jeg usikker der også. 
Jeg må slutte å overtenke for mye egentlig. Men det er jo mennesker jeg i så fall skal ha med å gjøre mye resten av livet. 

Men som sagt så vil det ta lang tid før jeg er klar for å gå helt tilbake. Det må jobbes med tilliten og tryggheten igjen. 
Selv om han viser tydelig hva han vil. Med søte god natt meldlinger, spør om vi ikke kan gjøre noe i helgene, sender plutselig sånn kyssesmiley... 

Dustemannfolk  :wub:   :pinch:

Men dere har unger sammen også? Det er jo også et hensyn som bør veie en del...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Pringlen skrev:

Men dere har unger sammen også? Det er jo også et hensyn som bør veie en del...

Ja, jeg har en i fra før. Og vi har en sammen. Og ja, deres beste veier veldig tungt. Så har de det egentlig så greit om jeg ikke får til å stole helt på verken han eller resten av dem? De synes det er dumt nå også da. Så det blir nesten som å velge mellom pest eller kolera. 
Vi må bruke lang tid. Det er helt sikkert. Tilbake til datingstadiet eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krutsi skrev:

Er det egentlig noe nei-nei å ha to hunder i samme bilbur? Jeg blir liksom ikke enig med meg selv :aww: 

 Her deler to bur. Det må bare bli sånn.

Akkurat idet jeg tenker "legge seg tidlig, veldig tidlig" så kommer jeg på at det er sesongavsluttning på twd i dag :o  Må sove litt når jeg legger lillemor tror jeg *gjesp* 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, *Kat84* skrev:

Ja, jeg har en i fra før. Og vi har en sammen. Og ja, deres beste veier veldig tungt. Så har de det egentlig så greit om jeg ikke får til å stole helt på verken han eller resten av dem? De synes det er dumt nå også da. Så det blir nesten som å velge mellom pest eller kolera. 
Vi må bruke lang tid. Det er helt sikkert. Tilbake til datingstadiet eller noe. 

Du finner nok ut hva som er best, ene eller andre veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Pringlen skrev:

Du finner nok ut hva som er best, ene eller andre veien :)

Ja, det går seg til etterhvert. Først må jeg få alt det rundt på avstand. Og ha mer kontroll på bosituasjon og slikt. Huset er for salg, så det er for sent å gjøre noe med nå. 
Når det er solgt så er han kanskje så heldig å få komme tilbake igjen hvis det tar tid :lol: Så snill er jeg liksom :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, JeanetteH skrev:

...føler jeg meg gammel. Eller jeg syns det er i kategori gammel :lol: ( @Siri kommer til å myrde meg) Jeg har begynt å like appelsin sjokolade :o 

I så fall ble jeg født gammal for det har jeg alltid likt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, *Kat84* skrev:

Ja, det går seg til etterhvert. Først må jeg få alt det rundt på avstand. Og ha mer kontroll på bosituasjon og slikt. Huset er for salg, så det er for sent å gjøre noe med nå. 
Når det er solgt så er han kanskje så heldig å få komme tilbake igjen hvis det tar tid :lol: Så snill er jeg liksom :P 

Hvis det er søstra som har så dårlig påvirkning på ham så hadde han måttet velge, om det var meg. Jeg hadde nektet å ha et slikt menneske i livet mitt :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
12 minutter siden, *Kat84* skrev:

I så fall ble jeg født gammal for det har jeg alltid likt ;) 

For meg så er det litt som å like Sherry :lol: 

(men jeg er jo født 90 så jeg bør ikke uttale meg om gammel/ung tendenser :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lola Pagola skrev:

Er nok fare for det ? men tispa jeg kanskje vil ha fra skal ikke ha sitt første kull før om om god stund, og foreløpig er det ikke noe annet som frister. Må få orden på det kaotiske livet mitt før det blir aktuelt uansett. Får kose meg med Casper, han er heldigvis sinnsykt søt selv om han er voksen :wub:

Det hjelper på å ha en voksen søt en ja! :ahappy: 

58 minutter siden, Krutsi skrev:

Mye kan nok skyldtes at jeg har flere stemmer i hodet mitt, og denne gangen er det "regelrytteren og den pertentlige" som krangler med den som er fornuftige :P 

Det bekymrer jeg meg ikke så mye for.. Dixi kommer nok til å tåle en sinna Linni.. Rottisen har heldigvis tykt skinn :lol: 

Spørsmålet er om Linni tåler å bli skvisa mellom Dixi og burveggen om du skulle måtte bråbremse, tenker jeg. Det er i hvert fall mitt argument for å ikke ha Leah og Nora i samme bur, Nora er dobbelt så stor, så om noe skulle skje, så kan det skade Leah mer enn nødvendig om hun og Nora tumler rundt i buret eller lignende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, JeanetteH skrev:

For meg så er det litt som å like Sherry :lol: 

(men jeg er jo født 90 så jeg bør ikke uttale meg om gammel/ung tendenser :lol: )

Jeg husker at jeg stjal appelsinsjokoladenfra skapet da jeg var så liten at jeg måtte bruke stol for å klatre opp på benken for å nå opp til skapet det lå i... :aww:  Men så fikk jeg jo ikke smake sherry da jeg var liten, så det kan jo tenkes at jeg også ble født 90 :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, JeanetteH skrev:

...føler jeg meg gammel. Eller jeg syns det er i kategori gammel :lol: ( @Siri kommer til å myrde meg) Jeg har begynt å like appelsin sjokolade :o 

:o Man er bare voksen og fornuftig når man liker appelsinsjokolade :aww: 

15 minutter siden, JeanetteH skrev:

For meg så er det litt som å like Sherry :lol: 

(men jeg er jo født 90 så jeg bør ikke uttale meg om gammel/ung tendenser :lol: )

Sherry og portvin stiller vel litt i samme klasse :lol::lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...