Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

5 minutter siden, Lola Pagola skrev:

 

Men, det er bilde av en vegg med en busk? Kan du da være 100% sikker på at det er ditt bilde?

 

 

Nei helt sikker kan jeg ikke være, derfor har jeg ikke klikket helt enda, men utsnittet er likt hvis man ser på detaljene på høyre side, hvor mye av sprekker og murstein som er med. Så godt gjort om det er et annet bilde...Men nei, vanskelig å si. Kan være hun har tatt det selv.

 

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Helt likt er det ikke (kan være filter og utsnitt som lyver) men ser for meg ut som det andre er tatt med blitz...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

5 minutter siden, Lola Pagola skrev:  

Men, det er bilde av en vegg med en busk? Kan du da være 100% sikker på at det er ditt bilde?

 

 

Nei helt sikker kan jeg ikke være, derfor har jeg ikke klikket helt enda, men utsnittet er likt hvis man ser på detaljene på høyre side, hvor mye av sprekker og murstein som er med. Så godt gjort om det er et annet bilde...Men nei, vanskelig å si. Kan være hun har tatt det selv.

 

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Helt likt er det ikke (kan være filter og utsnitt som lyver) men ser for meg ut som det andre er tatt med blitz...

Ja men tror filteret gir den effekten. Men uansett så synes jeg kanskje at det er mer mellomrom mellom to av plantene på hennes, så opphavsrettighetskrisen avblåses muligens[emoji14]

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg har hatt store planer om å være flink å legge meg tidlig mange kvelder nå. 
Men som det viser seg så er det samme leksa hver kveld. Skal bare, skal bare. Så blir det så seint at jeg blir overtrøtt og ikke får til å sove samme søren, og til slutt blir klokka så mye at det er på tide å lage kaffe. 

Når skal jeg lære egentlig? :pinch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Nuka skrev:

Når man ikke får sove, daaaa lager man signaturbanner i PS :innocent:

og hvis du ikke får sove i natt heller, så kan du jo legge ut en forklaring her, jeg skulle gjerne laget en jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tricolor skrev:

og hvis du ikke får sove i natt heller, så kan du jo legge ut en forklaring her, jeg skulle gjerne laget en jeg også.

Kan alltids prøve, men er en del vendinger med den der :P Har du photoshop?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På plass på jobb, og observerer at Smula ligger i kassa sammen med valpene :ahappy: 

Veldig mye lettere å komme seg opp om morran når det er lyst! Hadde en god time hjemme i dag før jeg dro. Fikk betalt regninger, god lufting av mammadyret, og planlagt dagen ganske greit. I kveld må jeg dra og kjøpe bikkjemat, og tipper jeg går tilbake til orijen. Fryktelig mye bajs av kongsmoor! :o Og siden hun får så mye mat nå, så blir det VELDIG mye bajs... Kjøpe litt v&h valpefor også, så hun får i seg litt mer fett mens hun dier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, MarieR skrev:

Sant! Jeg så ikke den komme i det hele tatt egentlig og om det kommer flere sesonger vil det jo uansett bare bli rart :P

Krysser fingrene for at Bris løper og står sånn at du både rekker utdrikkningslag og får blitt med på parringsferden selv! :) Kunne blitt morsomme valper med Bris og Decoy da, men som du sier - nope :P 

Jepp, enkelte ting kan de ikke tulle med. :aww: 

Hadde vært knall om hun hadde gjort det, men jeg tviler på at jeg har såpass til flaks. TJ gruer for å måtte reise alene, han skjønner nesten ikke hva Ann sier så. :lol::lol:  Og Decoy + Bris kunne blitt morsomme valper ja, men det kunne også blitt pinglete stressbomber, og det har tollerverden nok av. :P

Akkurat nå venter jeg på en telefon fra Adecco, med beskjed om jeg skal møte leder på bedriften jeg skal starte vikariere i i dag eller i morgen. Hun skulle ringe etter ni, og jeg er farget av å være sammen med en elektriker så jeg vet at sånne tidspunkt gjerne strekker seg ut over hele formiddagen. Håper dog at hun er litt kjappere enn de fleste håndverkere. :P Spekulerer litt på inngjerding mens jeg venter. Sommeprosjektet i år håper jeg blir inngjerding av endel av tomta her, men vet ikke helt hvor mye vi skal gjerde inn og type gjerde. Må i alle fall være sånn at jeg kan slippe hundene rett ut og at de har litt plass å frese rundt på, samt at vi kan ha de med opp på det som skal bli grillplass uten å måtte ha de i bånd. Blir interessant med inngjerding oppover skråningen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Betty skrev:

Jepp, enkelte ting kan de ikke tulle med. :aww: 

Hadde vært knall om hun hadde gjort det, men jeg tviler på at jeg har såpass til flaks. TJ gruer for å måtte reise alene, han skjønner nesten ikke hva Ann sier så. :lol::lol:  Og Decoy + Bris kunne blitt morsomme valper ja, men det kunne også blitt pinglete stressbomber, og det har tollerverden nok av. :P

Akkurat nå venter jeg på en telefon fra Adecco, med beskjed om jeg skal møte leder på bedriften jeg skal starte vikariere i i dag eller i morgen. Hun skulle ringe etter ni, og jeg er farget av å være sammen med en elektriker så jeg vet at sånne tidspunkt gjerne strekker seg ut over hele formiddagen. Håper dog at hun er litt kjappere enn de fleste håndverkere. :P Spekulerer litt på inngjerding mens jeg venter. Sommeprosjektet i år håper jeg blir inngjerding av endel av tomta her, men vet ikke helt hvor mye vi skal gjerde inn og type gjerde. Må i alle fall være sånn at jeg kan slippe hundene rett ut og at de har litt plass å frese rundt på, samt at vi kan ha de med opp på det som skal bli grillplass uten å måtte ha de i bånd. Blir interessant med inngjerding oppover skråningen ...

hehe, jeg kan forstå at han gruer litt for det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Det står en mann med slegge på badet mitt. Eller,det som var badet,rettere sagt.:P Det eneste han ønsker seg i løpet av arbeidsdagen er kaffe og lunsj. Ellers jobber han gratis for meg. Han burde fått en pris han pappaen min.

Biz ligger ved beina mine og bryr seg ikke om alt bråket.

Timmy nekta å stå opp,men sto i senga og nekta også å holde munn før han som kom inn døra viste seg på soverommet og ble godkjent. Da ble han stille og la seg til å sove igjen.

Viktig å sjekke at gjestene er ok,nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Raksha skrev:

Legger dem i en (åpen) plastpose i 37-38 grader vann. Helt utrolig hva de klarer å få liv i! Mine berga desverre ikke, jeg tror kanskje ikke jeg fikk varmet dem opp nok før jeg la dem tilbake hos mora. Men vi prøver igjen nestegang, garantert ikke siste gang jeg har kalde kaninunge, sånt skjer.

Usj, god bedring!  

 

Takk!

Jøss, det hadde jeg neppe kommet på å gjøre av meg selv. Smart! Synd med kaninungene dine da, selv om sånt skjer. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vims skrev:

Takk!

Jøss, det hadde jeg neppe kommet på å gjøre av meg selv. Smart! Synd med kaninungene dine da, selv om sånt skjer. :hmm:

Jeg hadde heller aldri tenkt på det selv, norske metoden er å putte dem i bhen, men vann er definitivt mer effektivt.  Ja kjempesynd, verst å miste sånne jeg har jobba endel med for å få i gang. Men de kom 2 dager før tidligste termin, og med 28dager som tidligste termin så er dag 26 veeel tidlig, både for mor og unger, så var nok derfor. Har igjen tre tykke gode rullepølser i det kullet :ahappy:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har antagelig fått plass på blodsporkurs, som jeg har forsøkt i flere ÅR!

Men hvilken av hundene skal jeg melde på? 

Foenix som har gått NBF-spor og har vist at hun har forståelse for å bruke nesa, og som jeg har ambisjoner om å få fram som kandidat til allsidighetsprisen i NBSK (krever trening/resultat i tre grener, hvor eksteriør er et alternativ)?

Eller Glam som ikke får til lydighetstrening nå som han har blitt døv, aldri har gått et eneste kurs, aldri har gått spor annet enn å følge rådyrtråkk på eget initiativ, som er i beste tenåringsalderen, og som ikke kan noen annet enn å være søt? Han må jo lære noe en dag...

Fornuften sier at dette er Foenix sitt kurs, men jeg vil ikke at Glam skal bli i bakleksa heller. Men nå er han i en sånn alder hvor jeg ikke kan forvente samarbeid og forståelse fra ham, så kanskje han skal få ha en dustesommer, og heller prioritere han til høsten på ting som krever IQ? Han er tenåring på en annen måte enn jeg er vant til, lille fjompestompen min :D

Jeg kan jo heller legge spor til ham her hjemme for å se om han gjør som jeg vil, og fokusere pengene og kurstiden på Foenix. Ja, jeg tror jeg gjør det.

Takk for hjelpen!

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Caroline skrev:

Det har da alltid vært godt! Men ikke de ekle svenske man får kjøpt i løsvekt. Må være den appelsinen til Freia. Og den plata de hadde med appelsinkrokan, den var også god! Gjett hva jeg fikk lyst på nå, liksom :P 

:drool::drool:

3 timer siden, Stine skrev:

Ikke ofte jeg ønsker mer kø inn til Oslo, men har visst beregnet altfor god tid inn til veterinæren :P

Det der er alltid et sånt dilemma altså... Det er jo umulig å beregne tid gjennom Oslo enten det er morgen eller ettermiddag, så enten kommer man aaaalt for tidlig - eller for seint. 

2 timer siden, Line skrev:

I kveld må jeg dra og kjøpe bikkjemat, og tipper jeg går tilbake til orijen. Fryktelig mye bajs av kongsmoor! :o Og siden hun får så mye mat nå, så blir det VELDIG mye bajs... Kjøpe litt v&h valpefor også, så hun får i seg litt mer fett mens hun dier.

Det er min erfaring nå også... har brukt opp snart 3 sekker med fôr, og det er enorme mengder drit som kommer ut altså... Når bikkjene driter 4 ganger hver bare i løpet av en halv dag - og da store mengder hver gang - da er det vel greit å konkludere med at nei, dette er ikke optimalt :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levert Tuva og gått tur med Vigdis i Vigelandsparken (den var mye mindre enn jeg husket!) hjemme,trøtt,frøsen og sulten, så da lagde jeg en kopp kakao og ostesmørbrød til lunsj :D Så nå er jeg bare trøtt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter på toget på vei inn til Oslo. Skal prøve å få kjøpt noen sko jeg kan bruke på labben som ikke er vonde å ha på før kl 13. Da skal jeg nemlig være på sterillab og klar til å veilede. Skal ikke produsere selv før til torsdag... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har antagelig fått plass på blodsporkurs, som jeg har forsøkt i flere ÅR!

Men hvilken av hundene skal jeg melde på? 

Foenix som har gått NBF-spor og har vist at hun har forståelse for å bruke nesa, og som jeg har ambisjoner om å få fram som kandidat til allsidighetsprisen i NBSK (krever trening/resultat i tre grener, hvor eksteriør er et alternativ)?

Eller Glam som ikke får til lydighetstrening nå som han har blitt døv, aldri har gått et eneste kurs, aldri har gått spor annet enn å følge rådyrtråkk på eget initiativ, som er i beste tenåringsalderen, og som ikke kan noen annet enn å være søt? Han må jo lære noe en dag...

Fornuften sier at dette er Foenix sitt kurs, men jeg vil ikke at Glam skal bli i bakleksa heller. Men nå er han i en sånn alder hvor jeg ikke kan forvente samarbeid og forståelse fra ham, så kanskje han skal få ha en dustesommer, og heller prioritere han til høsten på ting som krever IQ? Han er tenåring på en annen måte enn jeg er vant til, lille fjompestompen min [emoji3]

Jeg kan jo heller legge spor til ham her hjemme for å se om han gjør som jeg vil, og fokusere pengene og kurstiden på Foenix. Ja, jeg tror jeg gjør det.

Takk for hjelpen!

Enig med deg!

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ble jeg skikkeligskikkelig trøtt. Satser på jeg våkner når jeg skal ut med hundene om litt. Adecco ringte og jeg skal på omvisning og sånt på jobben i dag, og starter opp i morgen allerede. Når det først skjedde noe så skjedde det fort! :P Tenker jeg pakker hundestæsj og Bris med meg i bilen og kjører rett til Steinkjer etterpå, så får jeg trent endel før styremøte. Travle dager fremover. :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, SFX skrev:

Åh, jeg har antagelig fått plass på blodsporkurs, som jeg har forsøkt i flere ÅR!

Men hvilken av hundene skal jeg melde på? 

Foenix som har gått NBF-spor og har vist at hun har forståelse for å bruke nesa, og som jeg har ambisjoner om å få fram som kandidat til allsidighetsprisen i NBSK (krever trening/resultat i tre grener, hvor eksteriør er et alternativ)?

Eller Glam som ikke får til lydighetstrening nå som han har blitt døv, aldri har gått et eneste kurs, aldri har gått spor annet enn å følge rådyrtråkk på eget initiativ, som er i beste tenåringsalderen, og som ikke kan noen annet enn å være søt? Han må jo lære noe en dag...

Fornuften sier at dette er Foenix sitt kurs, men jeg vil ikke at Glam skal bli i bakleksa heller. Men nå er han i en sånn alder hvor jeg ikke kan forvente samarbeid og forståelse fra ham, så kanskje han skal få ha en dustesommer, og heller prioritere han til høsten på ting som krever IQ? Han er tenåring på en annen måte enn jeg er vant til, lille fjompestompen min :D

Jeg kan jo heller legge spor til ham her hjemme for å se om han gjør som jeg vil, og fokusere pengene og kurstiden på Foenix. Ja, jeg tror jeg gjør det.

Takk for hjelpen!

Bare hyggelig!

Jeg har hatt en dobbel vikartime. Inntekter fra sånt går direkte til sparekontoen, det gir motivasjon. :P Har også gjort unna en elevsamtale og en medarbeidersamtale med fagleder. Og så oppsummerer jeg at den trangeste buksa mi ikke er så trang lenger, det er utrolig hvor fort det hjelper på magemålet når man bestemmer seg for litt skjerpings.

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Akkurat nå har jeg allerede begynt å stresse med at jeg har fått oppmøtetid klokka 9 i Bergen. Det tar jo "bare" 2,5 time å kjøre til plassen for min del. Skal visst ikke ut i ringen før klokka 10, men greit å ha en times tid på meg til å roe ned surredyret også. Spesielt etter en lang kjøretur! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...