Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

Guest *Kat84*

Takk til @Justisia som indirekte er skyld i at jeg har 2 pakker Freia påskeegg og halvannet kilo smågodt stående og friste meg nå. 

Innen slutten av denne påsken her kommer jeg til å være kvalm, tjukk, og mange kroner fattigere :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

Kontaktet Zooplus og ba de sende pakken på nytt da jeg fikk beskjed om det fra PostNord da de fortsatt ikke har klart å lokalisere pakken. Fikk dette til svar: 

Ifølge sporingsinformasjonen fra PostNord er pakken din ikke blitt tapt.

Vi har kontaktet PostNord og bett dem å levere pakken din til deg raskest mulig. Hvis du ikke blir kontaktet av dem eller får ny informasjon om pakken din innen 2 dager ber vi deg å skrive til oss igjen.

Javel, tror de jeg sitter og juger da eller? TRE forskjellige personer på PostNord har sagt at pakka er borte! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Takk til @Justisia som indirekte er skyld i at jeg har 2 pakker Freia påskeegg og halvannet kilo smågodt stående og friste meg nå. 

Innen slutten av denne påsken her kommer jeg til å være kvalm, tjukk, og mange kroner fattigere :P 

Bare hyggelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod opp seint, men jaggu rakk jeg ikke 1 t 15 min skitur med Vigdis før alle 3 fikk løpe galematias baki skauen i 20-30 min før jeg stakk på europris og kjøpte nytt tøybur som det er plass til 2 hunder i, også har jeg sovet 2 timer. Sliten jeg nå :lol: Pakket til Kristiansand og! :D Det er meldt så fint vær a gitt, så på lørdagen skal vi gå fra hotellet til NTK utstillingen, greit å ta unna skikkelig lufting på den måten :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stine skrev:

Stod opp seint, men jaggu rakk jeg ikke 1 t 15 min skitur med Vigdis før alle 3 fikk løpe galematias baki skauen i 20-30 min før jeg stakk på europris og kjøpte nytt tøybur som det er plass til 2 hunder i, også har jeg sovet 2 timer. Sliten jeg nå :lol: Pakket til Kristiansand og! :D Det er meldt så fint vær a gitt, så på lørdagen skal vi gå fra hotellet til NTK utstillingen, greit å ta unna skikkelig lufting på den måten :D

Og ut fra det utsagnet kan man vite om en god del forskjellige raser du ikke skal stille ut. :lol:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg planlegger hvor og når jeg skal ta MH. Inge her i området tilbyr det i år, så da må det planlegges allerede nå. 

Vurderer å reise til Voss ca 2 uker før Sjef blir 1 år, eller å reise til Mandal når han er ca 1 år og 2 mnd. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har de to yndlingsoppdretterne mine i Sverige beardisvalper, og selvfølgelig måtte begge få blå tispevalper! Disse oppdretterne har slett ikke valper hvert år, og blå valper er ganske sjeldne. Leveringsklare noen få uker før jeg får sommerferie.

:gaah:

Jaja, de er sikkert bortlovet for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Og ut fra det utsagnet kan man vite om en god del forskjellige raser du ikke skal stille ut. :lol:

Jeg elsker mine korthåra hunder! :lol:

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Akkurat nå har de to yndlingsoppdretterne mine i Sverige beardisvalper, og selvfølgelig måtte begge få blå tispevalper! Disse oppdretterne har slett ikke valper hvert år, og blå valper er ganske sjeldne. Leveringsklare noen få uker før jeg får sommerferie.

:gaah:

Jaja, de er sikkert bortlovet for lenge siden.

Klem på!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kokospaniel skrev:

Har de fått flytta inn??

Ja, de flytta inn for ca tre mnd siden. Fint bygg, men de er vel litt spent på om det kommer vann inn igjen ?.

Er fortsatt mett etter lunch, så nå skal vi ut på sparktur. Må jo utnytte forholdene så lenge de varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
9 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg planlegger hvor og når jeg skal ta MH. Inge her i området tilbyr det i år, så da må det planlegges allerede nå. 

Vurderer å reise til Voss ca 2 uker før Sjef blir 1 år, eller å reise til Mandal når han er ca 1 år og 2 mnd. 

 

Planlegg kjapt :) Flere i sommer og høst som allerede er fulle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Christine skrev:

Planlegg kjapt :) Flere i sommer og høst som allerede er fulle. 

Oi! Da blir det nok Voss rett før han er 12 mnd! Så har jeg et i bakhånd hvis det er fullt et par mnd etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *Kat84* skrev:

Takk til @Justisia som indirekte er skyld i at jeg har 2 pakker Freia påskeegg og halvannet kilo smågodt stående og friste meg nå. 

Innen slutten av denne påsken her kommer jeg til å være kvalm, tjukk, og mange kroner fattigere :P 

Neida, så billig som det er merkes det nesten ikke på lommeboka :D

 

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Akkurat nå har de to yndlingsoppdretterne mine i Sverige beardisvalper, og selvfølgelig måtte begge få blå tispevalper! Disse oppdretterne har slett ikke valper hvert år, og blå valper er ganske sjeldne. Leveringsklare noen få uker før jeg får sommerferie.

:gaah:

Jaja, de er sikkert bortlovet for lenge siden.

Tenk om det er ledige valper...? 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jeg hadde kjøpt mye smågodt, 1,1kg, og måtte fortelle mannen. Han løp til nærmeste butikk og kjøpte han og. 8kg kommer han hjem med.. Jaja, vi går hvertfall ikke tom for godteri i påsken!

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8. mars 2016 at 0:43 PM, maysofie skrev:

2019 blir eventuelt utenom-valp :) I 2019 er Lyn 6 år, om hun skulle hatt valper burde hun ha hatt et kull før den tid pga alder. Vi får se, vi får se! Hun har en liten svakhet i gjetinga å ta høyde for, samt er hun ikke den tøffeste tøtta ellers selv om hun vokser for hver dag (uten å ha noen direkte redsler), så hun må jeg bare lære, kjenne og eventuelt la seg utvikle litt før vi bestemmer noen ting som helst :ahappy: 

Spennende! :D tenke ikke over alderen hennes, burde jo ha skjønt det da! Høres ut som ei fin frøken :wub: 

På 8. mars 2016 at 3:44 PM, Stine skrev:

Nå skulle jo dere si at neida Stine,det er så koselig å se alle bildene dine! Ikke like innlegget mitt! :lol:

Det er bra jeg har fått snapchat og kan spamme C der! Tør ikke legge til andre :teehe:

Oh, jeg vil ha snaps av staffene :D 

 

@SFX Forferdelig til uflaks du skal ha! :( satser på at det ordner seg med lånebil! :hug: 

________

ellers har jeg handla inn 2kg smågodt på vei hjem fra jobb.. Klemte til med middag fra maccern i tillegg :icon_redface: vel, jeg har full arbeidsuke så det må være lov. Før klokka 15 i dag hadde jeg gått over 13000 skritt, fin tidligvakt :D 

føler ikke valpekontoen gror like raskt som planlagt heller. Årsavgift skal betales for begge bilene, balenoen skal fikses opp til etterkontroll og volvoen skal fikses i morra, etter at jeg kjørte av veien her for et lar uker siden... Ryker over 10 000kr på bil denne måneden... :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Stine skrev:

Jeg elsker mine korthåra hunder! :lol:

Klem på!

Mitt hundehold er litt sånn at i perioder reiser jeg land og strand rundt på utstilling, i andre perioder koser jeg meg glugg ihjel med gamle, trofaste, høyt elskede hunder. Men jeg har ikke kapasitet til mer enn to hunder, det er det maksimale antallet jeg vil gå tur med, og beina mine klarer bare en hovedtur hver dag. Sånn er det bare med den saken. 

Men man kan jo drømme litt likevel. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *Kat84* skrev:

Jeg planlegger hvor og når jeg skal ta MH. Inge her i området tilbyr det i år, så da må det planlegges allerede nå. 

Vurderer å reise til Voss ca 2 uker før Sjef blir 1 år, eller å reise til Mandal når han er ca 1 år og 2 mnd. 

 

Voss Hk er veldig flinke :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, Wachita skrev:

Jeg syns jeg hadde kjøpt mye smågodt, 1,1kg, og måtte fortelle mannen. Han løp til nærmeste butikk og kjøpte han og. 8kg kommer han hjem med.. Jaja, vi går hvertfall ikke tom for godteri i påsken!

Leste i avisa om en fyr som hadde kjøpt inn 35 kg så dere har noe å gå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil ha billig smågodt! :cry: Har ikke engang oppvaskmaskin som funker *Sukk* Yep - kjempesynd på meg. Vondt i brystet har jeg og etter å ha pusta inn betongstøv fra 70 år gammel betong, tippet med sagflis :aww:  Nevnte jeg at det er synd på meg? *fnis* 

Bonden nekter å reise til tynset, med lillemor, etter jobb og barnehage i morgenn bare for å kjøpe billig smågodt. Meg ikke forstå. :aww::lol: 

 

Nå bygger de togbane, noen har foret barnet på speed i dag, så jeg hentet ned togbanen og satte pappaen i arbeid, ikke helt godt å si hvem som koser seg mest :lol: 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 minutt siden, mokken skrev:

Voss Hk er veldig flinke :ahappy:

Mail er sendt :) 

Håper det er plass da. Og at jeg ikke roter meg bort på veien :innocent: Har ikke GPS lengre for den kjøpte gubben for 8 år siden. .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, *Kat84* skrev:

Mail er sendt :) 

Håper det er plass da. Og at jeg ikke roter meg bort på veien :innocent: Har ikke GPS lengre for den kjøpte gubben for 8 år siden. .. 

Har du smarttelefon? De fungerer veldig bra som gps. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, mushi skrev:

Har du smarttelefon? De fungerer veldig bra som gps. 

Ja, det har jeg. Men denne her Google Maps er av og til litt treg. Men det går nok fint :)
Bare jeg finner skiltet til Voss så går det helt sikkert fint. Evt. så får min far være kartleser :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Bil 1 fikk varselslampe på oljetrykk i februar. Tenkte sette den på verksted, men med to biler som fungerer så fikk bil 1 stå i gata uten å bli kjørt en god stund. Null hast med å sette den på verksted liksom.. På lørdag mistet bil 2, altså hundebilen styring og bremser, og ble derfor ikke kjørbar. Litt krise syns vi det var, men trøstet oss med at vi hadde enda en bil som faktisk var kjørbar. Uflaks kommer sjeldent alene,mot alle "gode" ting er tre, sant? I går kom det feilmelding på girkassen på bil 3, og den har verkstedtime i morgen.. Hvorfor må alt hende på en gang?! 

Og midt oppi alt dette klikket oppvaskmaskinen, så nå venter vi på en del det tar ca to uker å få. Jepp, vi skal bli spreke som går til ting fremover og flinke som vasker alt for hånd :aww: 

I kveld skal jeg på kurs, men heldigvis tar jeg bilen som må på verksted i morgen så jeg får levert den i samme slengen.. Tør snart ikke ta i mer elektronikk i tilfelle ting eksploderer mellom hendene mine :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå!

Avlyste skitur med poden i dag siden jeg var sikker på at føret var ekstremt kladdete pga regn og sludd. Trenger ikke drepe den lille motivasjonen han har liksom..

Tok heller huskyen en kort tur i løypene ved Liertoppen i stedet og der var det langt i fra kladdete!  Det var is! Hei hvor det gikk unna! Jeg hadde ikke vindtette vanter og ble så iskald etter kort tid at vi snudde.  Toddy er uansett fornøyd med 6 km i vilt tempo.  Godt vi ikke tok med pulien...

 

Jeg var kjepphøy og strammet ikke inn lina hans når vi møtte en pointer.  Heldigvis tenker Toddy veldig sakte,  så når han plutselig oppdaget selv at han var på midtlinja ble han så forvirret at han bare senka farten og hoppet litt forfjamset mot hunden . På GÅ GÅ GÅ (!) fra meg var han takknemlig for å få en løsning på dilemmaet og satte av sted videre :lol:

Ikke lett å være litt sånn der blÅnd og kørka :lol:

Og matmor er vant til belgere så hun tenker fortere enn han :P

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Malamuten skrev:

Skal bare styre langt unna butikkene, ingen vits i å hamstre godteri, fordi det varer ikke noe lengre uansett :P Men kjenner jeg E rett så har vell han kjøpt med en god slump.. 

Det samme tenker jeg. Priskrigen kommer til å vare ut i neste uke også, og om den ikke gjør det så skal jeg nok greie å få i meg dosen min med snop i løpet av påska lell, koste hva det koste vil :P 

Akkurat nå har jeg spist middag og skal børste ferdig Blaze. Tok halve i går, gadd ikke mer. Så skal jeg støvsuge, både gulv og sofa. 

Ble forresten stoppa av en fyr da vi var på tur. Han lurte på hvordan det gikk, hva jeg het og om han kunne få være vennen min. Han var fra Egypt og hadde vært her i 4 mnd, så fortalte han hvordan man sier 'I love you' på egyptisk :lol: Trivelig da, jeg synes det kult at noen tørr å stoppe folk på gata bare for å prate litt. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...