Symra&Pippin Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 Nå har jeg bestilt den cd'en hos Platekompaniet. Hvor mange promille sjanse for at den kommer før jul tror dere? Sikkert ikke travelt hverken hos dem eller i posten nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 4 minutter siden, Symra&Pippin skrev: Nå har jeg bestilt den cd'en hos Platekompagniet. Hvor mange promille sjanse for at den kommer før jul tror dere? Sikkert ikke travelt hverken hos dem eller i posten nå? Print ut et bilde av den og legg i en konvolutt, sånn tilfelle den ikke kommer fram 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 Jenter dusjet, igjen.... Skikkelig trivelig på kveldstur idag med gjørme og vind Men jeg har en brøddeig til heving, og jeg lagde eggesalat istad så det blir kveldskos! Med et glass Litago, ting kan ikke bli bedre enn det De nye knivene jeg fikk i julegave er skarpe..... Skulle ikke så mye til før det rabt blod ut av et kutt i fingeren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 49 minutter siden, tmp skrev: Hei i huset må puddel ha egen pute, ellers får ingen andre ha sin i fred og så må han være med skal vite Ntaaw, Albert er så søt, altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 2åring som mistet livet i snøskredet... Jeg har ikke ord *knuseklemme lillemor* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 Edward Saksehånd På TV3 nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 Fikk startnummeret til MyDog 2 på lørdag, men ikke MyDog 1.. meldte forsåvidt på i oktober og desember så kanskje derfor jeg bare har fått ett startnummer?? Noen som vet? (Har sendt mail med kvittering på at begge er meldt på å betalt) Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 http://www.iflscience.com/plants-and-animals/multiple-dogs-contract-fatal-flesh-eating-infection-uk Sånn apropos e.coli og sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 Nå har jeg hatt en lang prat med ei dame som skal ha ziva på prøve, og jeg tror ikke hun kommer tilbake. Hun kommer til å få det kjempebra, men akkurat nå er det mager trøst kjenner jeg. Zivaen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 58 minutter siden, Raksha skrev: 2åring som mistet livet i snøskredet... Jeg har ikke ord *knuseklemme lillemor* Det treffer alltid så voldsomt når alderen stemmer med egne barn. Og det tar aldri slutt. 5 minutter siden, MarieR skrev: Nå har jeg hatt en lang prat med ei dame som skal ha ziva på prøve, og jeg tror ikke hun kommer tilbake. Hun kommer til å få det kjempebra, men akkurat nå er det mager trøst kjenner jeg. Zivaen min.... Du trenger visst også en klem: Hold fast på tanken om at Ziva får det kjempebra! Støvsuge litt og så pakke inn julegaver. Og så vet jeg om en del klør som burde vært klippet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 3 minutter siden, Symra&Pippin skrev: Det treffer alltid så voldsomt når alderen stemmer med egne barn. Og det tar aldri slutt. Virkelig! Alt treffer mye mer nå, men ja når det stemmer med aldern blir det liksom noe ekstra. @MarieR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 Bestefar /oldefar på middagen i går om Toddy : han var da veldig til kosehund? ? Ung muslim på jobb i dag som aldri har klappet hund før men turde fordi kompisen hans sa Toddy var snill og han var feig : skal de være så kosete??? X'n på "julebordet " med A, meg og Toddy : han var da ekstremt kosete?? Det er vel ikke normalt at de er så glad i kos??? Bor ikke de ute? Jepp. Toddy er kosete På grensen til det maniske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 Juletreet er i boks! Da mangler "bare" å handle mat. Og jeg irriterer meg fillete over den priskrigen, for det er så mange varer som er utsolgt, og det ødelegger jo jula helt. Hverken pepperkakedeig, marsipan eller nougat har vært å få tak i, og det verste av alt, risgrøt eller grøtris Hvis noen har sett det et sted i Vestfold, så skrik ut. Har vært innom alle steder i nærområdet (Revetal, Sem og Jarlsberg), men kan ikke finne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 Dere, hva er grei pris å ta for strikketgenser til hund? Er jeg helt på jordet hvis jeg tenker 300-400 kr? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 Akkurat nå, Caroline skrev: Juletreet er i boks! Da mangler "bare" å handle mat. Og jeg irriterer meg fillete over den priskrigen, for det er så mange varer som er utsolgt, og det ødelegger jo jula helt. Hverken pepperkakedeig, marsipan eller nougat har vært å få tak i, og det verste av alt, risgrøt eller grøtris Hvis noen har sett det et sted i Vestfold, så skrik ut. Har vært innom alle steder i nærområdet (Revetal, Sem og Jarlsberg), men kan ikke finne det. Priskrigen gjelder jo bare Kiwi, Rema og Coop Xtra. Har dere andre butikker i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 1 minutt siden, Lillekrapyl skrev: Priskrigen gjelder jo bare Kiwi, Rema og Coop Xtra. Har dere andre butikker i nærheten? Ja. Jeg har vært på flere Menybutikker og en Bunnpris også. Problemet med priskrigen er jo at det ble tomt der med en gang, og da reiste folk andre steder og hamstret der istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 3 minutter siden, Snoffe skrev: Dere, hva er grei pris å ta for strikketgenser til hund? Er jeg helt på jordet hvis jeg tenker 300-400 kr? Jeg synes det virker rimelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 2 minutter siden, Caroline skrev: Ja. Jeg har vært på flere Menybutikker og en Bunnpris også. Problemet med priskrigen er jo at det ble tomt der med en gang, og da reiste folk andre steder og hamstret der istedet. I alle dager Her oppe er det ihvertfall masse varer igjen, men det hjelper jo ikke deg Æsj, så kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 10 minutter siden, Snoffe skrev: Dere, hva er grei pris å ta for strikketgenser til hund? Er jeg helt på jordet hvis jeg tenker 300-400 kr? Til stor hund har jeg betalt 400 kr, synes det er grisebillig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 12 minutter siden, Caroline skrev: Juletreet er i boks! Da mangler "bare" å handle mat. Og jeg irriterer meg fillete over den priskrigen, for det er så mange varer som er utsolgt, og det ødelegger jo jula helt. Hverken pepperkakedeig, marsipan eller nougat har vært å få tak i, og det verste av alt, risgrøt eller grøtris Hvis noen har sett det et sted i Vestfold, så skrik ut. Har vært innom alle steder i nærområdet (Revetal, Sem og Jarlsberg), men kan ikke finne det. Har du sjekket "lokalbutikkene"? Joker på Melsomvik? Spar på Våle? Jeg har en pose risgrøt du kan få hvis du kjører til Vear Kjøpte selv om jeg ikke liker. Det var billig Har også en halv eske Ming grøtris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 16 minutter siden, Caroline skrev: Juletreet er i boks! Da mangler "bare" å handle mat. Og jeg irriterer meg fillete over den priskrigen, for det er så mange varer som er utsolgt, og det ødelegger jo jula helt. Hverken pepperkakedeig, marsipan eller nougat har vært å få tak i, og det verste av alt, risgrøt eller grøtris Hvis noen har sett det et sted i Vestfold, så skrik ut. Har vært innom alle steder i nærområdet (Revetal, Sem og Jarlsberg), men kan ikke finne det. Spar brekkåsen (Våle) har alt det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 16 minutter siden, Snoffe skrev: Dere, hva er grei pris å ta for strikketgenser til hund? Er jeg helt på jordet hvis jeg tenker 300-400 kr? Jeg betalte nesten 400,- for den jeg kjøpte av @Poter her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 Skal ha svenskeskinke på lillejulaften, slik vi pleier. Men denne ganga veier den 11 kg Tror vi har mat for en stund etter det. Servert med waldorfsalat, kokt kålrot, hjemmebakt loff og kald sennepssaus. Fruktsalat til dessert. Gleder meg allerede :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 Juletreet er oppe I morgen skal jeg tusle rundt og pynte og gjøre det julekoselig mens jeg også lager marsipansnacks til jul. Jeg fant nemlig, etter å ha vært på sikkert 8 butikker, marsipan og nougat på Meny!! :D Jeg kjenner en bryggende forkjølelse, men jeg NEKTER å bli syk! Det holder med de grusomme brusetablettene jeg må ta hver kveld. DE er grusomme, de. Åherrejesuskristus! Den smaken er ubeskrivelig vond! Heldigvis hjelper det litt med en Fisherman´s Friend for å døyve smaken litt. Og så skulle jeg på Storsenteret i dag for å se om jeg kunne finne meg et juleantrekk. Det utgikk da det var kaos i alle innfartsveier til senteret allerede kl. 12... Det blir nok ikke noe juleantrekk på meg i år, for det der fikser jeg ikke Visste dere at noen bilnøkler har sånn funksjon at om man åpner døra på nøkkelen, for så å holde knappen inne så åpner vinduene seg? Det lærte vi på søndag. Vi har kommet frem til at Caddyen da har stått med åpne vinduer siden torsdag kveld og det regnet ikke bare litt i helgen... Håper vi klarer å tørke den skikkelig med kupévarmeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2015 4 timer siden, Aslan skrev: Her og kløøøøør jeg, grøss Ellers har jeg nå lært at mennesker, spesielt nordmenn er kjempeskeptiske av natur og driver ikke å deler alt mulig ukritisk på facebook, og det er ingen som setter ut ondsinnede rykter om andre personer bare for gøy Ikke sant @Krutsi Og alle er venner i alle fall her i hundemiljøet :p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts