Ginaml Skrevet 7. Desember 2015 Rapporter Skrevet 7. Desember 2015 10 minutter siden, Christine skrev: Eww! Ene bikkja mi kastet opp i håret mitt nylig. Deilig altså! Det hørtes ikke særlig deilig ut! Burde kanskje si meg fornøyd med at oppkasten ihvertfall ikke havnet på meg.
Stine Skrevet 7. Desember 2015 Rapporter Skrevet 7. Desember 2015 Superenkel forskning viser at det er vanskelig å sove når man hoster... Dritt altså!
mushi Skrevet 7. Desember 2015 Rapporter Skrevet 7. Desember 2015 Superenkel forskning viser at det er vanskelig å sove når man hoster... Dritt altså! Ligg med hodet høyt.
Stine Skrevet 7. Desember 2015 Rapporter Skrevet 7. Desember 2015 3 minutter siden, mushi skrev: Ligg med hodet høyt. Prøvde, funker dårlig når det kiler i halsen uansett.... Sutta på halspastiller og, men det hjelper jo nada
rosinbolle Skrevet 7. Desember 2015 Rapporter Skrevet 7. Desember 2015 Det ble stilt på soverommet da. Hurra! *live oppdatering fra Trøndelag* 3
maysofie Skrevet 7. Desember 2015 Rapporter Skrevet 7. Desember 2015 Kjøpe sykkellys med silikonfester fra Europris til udyra er det beste jeg har gjort på lenge, kan endelig gå tur uten den store magliten og refleksvester Nå kan jeg ikke forsvare kjøp av Orbiloc senere, da
mokken Skrevet 7. Desember 2015 Rapporter Skrevet 7. Desember 2015 6 timer siden, Debbie skrev: Nå har frøken gullmynt fått løpetid- bare 8,5 mnd siden sist... Bare 8.5 mnd? Eller mente du uke? Prøve å sove litt snart, lang dag i morgen!
Guest Klematis Skrevet 7. Desember 2015 Rapporter Skrevet 7. Desember 2015 Haha. La meg i senga,Bizi kommer og står oppå brystet mitt mens halen går i alle retninger og hun står å ser på meg og gir meg både koser og nusser. Så legger hun seg ved siden av meg og kommer med noe som høres ut som et fornøyd sukk. Fine,fine lille jenta mi.
Ganzie Skrevet 7. Desember 2015 Rapporter Skrevet 7. Desember 2015 8 timer siden, Pringlen skrev: Ha ha Minner meg om en kunde jeg hadde i dyrebutikken jeg jobbet før. De hadde stort akvarie, og barnet hadde funnet en hammer....... Plutselig veldig glad for at gubben solgte sitt akvarium rett før ungen ble født 11 timer siden, Cloudberry skrev: http://www.klikk.no/mote/altfordamene/mote/article712385.ece Var ikke så veldig informativt da Jeg ooorker ikke kjøpe ny kjole, mest fordi det er så utrolig pes. Finner en gammel i skapet, og ordner noe som holder inn slapp kropp med svangerskapskilo på (hvor lenge etter fødsel kan jeg kalle ekstravekta for svangerskapskilo mon tro? ) Halvannet år, minst
Pippin&Symra Skrevet 7. Desember 2015 Rapporter Skrevet 7. Desember 2015 Hundesport, altså bladet, er ikke noen veldig viktig ting i livet mitt, men akkurat nå kom jeg på at det må da være veldig lenge siden jeg har fått det? Husker ikke når, og husker ingenting av hva det handlet om. Finner faktisk ikke et eneste nummer under bordet her heller, der ligger bare haugevis av blader om hage og grønn politikk. Kommer Hundesport veldig sjelden nå?
Aslan Skrevet 7. Desember 2015 Rapporter Skrevet 7. Desember 2015 8 minutter siden, Pippin&Symra skrev: Hundesport, altså bladet, er ikke noen veldig viktig ting i livet mitt, men akkurat nå kom jeg på at det må da være veldig lenge siden jeg har fått det? Husker ikke når, og husker ingenting av hva det handlet om. Finner faktisk ikke et eneste nummer under bordet her heller, der ligger bare haugevis av blader om hage og grønn politikk. Kommer Hundesport veldig sjelden nå? Ja, har gått fra månedlig til fire ganger i året tror jeg 2
Jeas_89 Skrevet 7. Desember 2015 Rapporter Skrevet 7. Desember 2015 9 timer siden, Pringlen skrev: Ha ha Minner meg om en kunde jeg hadde i dyrebutikken jeg jobbet før. De hadde stort akvarie, og barnet hadde funnet en hammer....... Hahahahaha
Pippin&Symra Skrevet 7. Desember 2015 Rapporter Skrevet 7. Desember 2015 18 minutter siden, Aslan skrev: Ja, har gått fra månedlig til fire ganger i året tror jeg Aha. Like greit.
Paranomia Skrevet 7. Desember 2015 Rapporter Skrevet 7. Desember 2015 Venter fortsatt på marsvinfødsel Marsvinet lurer meg med å bæsje bæsjen sin med rier, så jeg tror fødselen har starta sånn 20 ganger daglig
maysofie Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Skrevet 8. Desember 2015 3 timer siden, mushi skrev: Ligg med hodet høyt. Etter til sammen 7mnd med kikhoste kan jeg skrive under på at det å ligge med hodet høyt er det eneste som funker mot hoste. Hodet høyt og god luft i rommet. Kjenner lungene skriker litt med tanken på å hoste til man besvimer av oksygenmangel igjen
Paranomia Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Skrevet 8. Desember 2015 Jaggu hjalp det å klage To nydelige jenter ute Gleder meg sååå til de tørker! 8
Eplefe Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Skrevet 8. Desember 2015 Mr. Eple har lagt seg til en ny og spennende vane, nemlig å skru av alarmen min før jeg er våken på morgenen. Jaja, så får man begynne med ekstra alarmer à la ungdomsskolen.
Annik Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Skrevet 8. Desember 2015 Telefonen min vil ikke synkronisere kontakter med facebook lengre. Skjedde plutselig i går Prøvd å søke masse på google, og det ser ut som det er et vanlig problem. Det er bare det at alle har skrevet om det i 2011...
Wednesday Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Skrevet 8. Desember 2015 Sykere enn i går Feber og full pakke.
Ozzy Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Skrevet 8. Desember 2015 Damir er 2 og et halvt år idag! Lille valpen begynner å bli voksen 14
SoppenCamilla Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Skrevet 8. Desember 2015 33 minutter siden, Ozzy skrev: Damir er 2 og et halvt år idag! Lille valpen begynner å bli voksen Lille fangguttepluttelutten! Gratulerer med dagen! Håper du får noe skikkelig digg å tygge på! 1
Wednesday Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Skrevet 8. Desember 2015 Jeg vil ikke bli drapsmann! Folk må lære seg å bruke refleks! Fatter ikke at det skal være så vanskelig. Voksne folk bare jogger rett ut i veien i regn og mørke. Hva pokker innbiller de seg?? 4
Tekopp Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Skrevet 8. Desember 2015 2 minutter siden, Wednesday skrev: Jeg vil ikke bli drapsmann! Folk må lære seg å bruke refleks! Fatter ikke at det skal være så vanskelig. Voksne folk bare jogger rett ut i veien i regn og mørke. Hva pokker innbiller de seg?? Folk tror de lyser i mørket, der de tusler rundt i sine svarte vinterjakker uten refleks! Jeg skjønner ikke hvorfor ikke neongule refleksjakker er det høyeste av vintermote.
Wednesday Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Skrevet 8. Desember 2015 3 minutter siden, Tekopp skrev: Folk tror de lyser i mørket, der de tusler rundt i sine svarte vinterjakker uten refleks! Jeg skjønner ikke hvorfor ikke neongule refleksjakker er det høyeste av vintermote. Får lyst til å sveive ned ruta og fortelle dem at det gjør de IKKE! I dag var det en ungdom som gikk i svarte klær i svarte været på siden av veien. Jeg kommer kjørende bak i veldig lav fart, og så han ikke før det var centimeter om å gjøre! Gammel nok til å vite bedre! Argh. INGEN bruker refleks i denne byen. Kommer til å skje en ulykke. Håper bare ikke det er jeg som dreper noen.
Raksha Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Skrevet 8. Desember 2015 1 time siden, Wednesday skrev: Sykere enn i går Feber og full pakke. Huff håper gutta er friske nok til barnehagen i det minste
Recommended Posts