Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

3 minutter siden, Raksha skrev:

Barn og hunder turet, og nå syns jeg de skal la Tass slippe snart altså. Møtte svigersøster og Tass på tur, og skulle ha dem til å gå inn først siden jeg hadde tre hunder og et sutrete barn, og hun bare en hund (hver vår inngang, men ikke veldig mange meter mellom) men neida, han kan ikke gå opp trappa etter å ha vært på tur han, så han måtte bare sitte litt. Jeg hadde som sagt sutrete barn og hunder som frøs, så gikk inn først vi, da fikk han beina med seg og gikk inn selv han og... 

Visste dere at 2åringer er sabla effektive når de vil? Satte på klesvask jeg, så kom hun og sa at jeg måtte bli med, for melka var på kanten. På kanten av hva fikk jeg ikke svar på før jeg kom inn i stua og så at akvarievannet var hvitt.. et par sko, bankidkodebrikken, en dinosau, en perm med skolepapirer - heldigvis ikke viktige, og melken...  Kasta meg rundt og reddet ut fisken og sneglene og putta dem i det andre karet, håper de takler den brå overgangen, sikkert bedre enn melk. :aww:  

:lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, maysofie skrev:

Får ikke åpnet prislisten til NKK pga idiotisk nett og mobil, er det noen som kunne dobbelsjekket hva prisen av innmelding av DNA-resultater/andre helsesjekker er? Mener det ikke var mer enn 100-150kr, venninne mener hardnakket at det er over HD/AD-pris.

image.thumb.png.20ef0b291ad6e51647c3e04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Krutsi skrev:

Og jeg ler! Jeg er SÅ glad vi ikke har akvarium, nettopp pga det der :lol: 

Jeg ler jeg og, nå. :lol: Og var ikke verre enn at jeg tok bilde før jeg startet redningsaksjonen :lol: 

12313882_10156376284235171_5456655981015

 

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om å varme opp mat to ganger etter servering? Dvs vi hadde pinnekjøtt lørdag. Igår varmet vi rester (vet ikke hvorfor, men vi varmet opp alt), og det er enda mer igjen. Er det ok å varme det enda en gang? Jeg er skeptisk, er vandt til å kun varme opp en gang (altså en gang etter varmet første gang)... Hadde vært veldig enkelt om jeg bare kan varme opp og koke noe ris idag siden jeg skalspise middag alene :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aslan skrev:

@Raksha hun har jo sikkert fått høre at melk er sunt, og da må jo fisken og få melk, stakkars som bare drikker vann tross alt :lol: 

Må være noe sånt. :lol:  Er en stk Bonde som skal få rote frem materialer til å lage topp til det, i kveld. Så har jeg noe å drive med etter leggetid... 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Snoffe skrev:

:ide:Men kan du ikke bruke Glam på en av dine tisper? Hilsen hun som kan null og nada om hundereproduksjon :lol: 

Jo, det kan han i teorien, men jeg bruker ham ikke på alle de tre teoretiske avlstispene mine og deres hypotetiske døtre igjen :P Jeg kunne tenkt meg å bruke en hannvalp fra dette jentekullet på en datter etter Mira (13 måneder) og Glam (7 måneder) født i 2017, for eksempel.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SFX skrev:

Jo, det kan han i teorien, men jeg bruker ham ikke på alle de tre teoretiske avlstispene mine og deres hypotetiske døtre igjen :P Jeg kunne tenkt meg å bruke en hannvalp fra dette jentekullet på en datter etter Mira (13 måneder) og Glam (7 måneder) født i 2017, for eksempel.

Du trenger med andre ord flere hannhunder :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Raksha skrev:

Jeg ler jeg og, nå. :lol: Og var ikke verre enn at jeg tok bilde før jeg startet redningsaksjonen :lol: 

12313882_10156376284235171_5456655981015

 

Ha ha :D Minner meg om en kunde jeg hadde i dyrebutikken jeg jobbet før. De hadde stort akvarie, og barnet hadde funnet en hammer.......

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sorcerer:Gratulerer med dagen @BareLinn :cheerleader:

Det er forresten helt utrolig hvor mørkt det er ute nå :( Ikkeno snø, måne eller noe som helst. Bare mørke, slaps og flekkvis speilholke. Jeg må stikke på solarium en av de nærmeste dagene, for å motvirke SAD'en/vinterdepresjonen min litt nå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, laikamor skrev:

Hva tenker dere om å varme opp mat to ganger etter servering? Dvs vi hadde pinnekjøtt lørdag. Igår varmet vi rester (vet ikke hvorfor, men vi varmet opp alt), og det er enda mer igjen. Er det ok å varme det enda en gang? Jeg er skeptisk, er vandt til å kun varme opp en gang (altså en gang etter varmet første gang)... Hadde vært veldig enkelt om jeg bare kan varme opp og koke noe ris idag siden jeg skalspise middag alene :P

 

 

Pinnekjøttet går det helt fint med. Kålrotstappen bør du lukte på, evt lag ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snoffe skrev:

Du trenger med andre ord flere hannhunder :aww: 

Hehehe, ja, det er også en måte å se det på. Men jeg trenger jo egentlig bare en sæddose, så det er nok mer hensiktsmessig å IKKE ha alle hannhunder selv som jeg vil bruke, særlig siden ikke alle valper blir avlshunder. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Pringlen skrev:

Ha ha :D Minner meg om en kunde jeg hadde i dyrebutikken jeg jobbet før. De hadde stort akvarie, og barnet hadde funnet en hammer.......

:lol: ! Derfor jeg nekter større kar enn 150liter... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg lei syke dyr! Lommeboka mi er lei også! 
Og vet dere hva? Krage funker særdeles dårlig på katt! Ikke klarer hun å drikke vann, spise mat eller bruke kattedoen. Må revurdere den kragen altså. 

 

Spoiler

20151207_110158.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Debbie skrev:

Men hvordan gikk det????? Dette er jo som en krimserie, slutter jo akkurat når det ble spennende...

Helt enig.  

 

Jeg er hjemme fra jobb, er ikke i form. Tror kroppen har slått knute på seg selv, særs ubehagelig.

Prima er vel hjemme, og ho er ikke imponert over formen til mor..... kunne du ikke vært litt sliten da...

 

Jeg vet ikke, og aner ikke hvordan jeg kan finne det ut. Hvis det var innbrudd kommer det vel i lokalavisa etter hvert, jeg har tipset dem.

I dag er det min tur å sitte inni et ullteppe med vondt alle steder, rennende nese og frostrier. Skulle sittet eksamensvakt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, laikamor skrev:

Hva tenker dere om å varme opp mat to ganger etter servering? Dvs vi hadde pinnekjøtt lørdag. Igår varmet vi rester (vet ikke hvorfor, men vi varmet opp alt), og det er enda mer igjen. Er det ok å varme det enda en gang? Jeg er skeptisk, er vandt til å kun varme opp en gang (altså en gang etter varmet første gang)... Hadde vært veldig enkelt om jeg bare kan varme opp og koke noe ris idag siden jeg skalspise middag alene :P

 

 

Null stress.. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Pringlen skrev:

Pinnekjøttet går det helt fint med. Kålrotstappen bør du lukte på, evt lag ny.

 

1 minutt siden, Krutsi skrev:

Null stress.. :P 

 Da satser jeg på det! Kålrabistappen ble tomt på lørdag, men det spiser jeg uansett ikke. Har komper igjen da,.men har ikke så lyst på det tredje dagen på rad, så da blir det ris :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hvor teit er det å bestille seg rosetter fra nettbutikken til nkk? Terven fikk sin første pallplassering i helga, og det syns jeg er stas. Arrangøren hadde ikke rosetter, og jeg vil forevige det med noe annet enn premiene :P Sitter å funderer på å bestille fra nkk, men noe i meg sier det er teit når vi var i Sverige? :aww: Ikke at jeg bryr meg om hva andre tenker, jeg bare lurer på om jeg skal gjøre det eller ikke :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Christine skrev:

Hvor teit er det å bestille seg rosetter fra nettbutikken til nkk? Terven fikk sin første pallplassering i helga, og det syns jeg er stas. Arrangøren hadde ikke rosetter, og jeg vil forevige det med noe annet enn premiene :P Sitter å funderer på å bestille fra nkk, men noe i meg sier det er teit når vi var i Sverige? :aww: Ikke at jeg bryr meg om hva andre tenker, jeg bare lurer på om jeg skal gjøre det eller ikke :lol: 

Kan du ikke bestille fra SKK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Taz skrev:

Er jeg lei syke dyr! Lommeboka mi er lei også! 
Og vet dere hva? Krage funker særdeles dårlig på katt! Ikke klarer hun å drikke vann, spise mat eller bruke kattedoen. Må revurdere den kragen altså. 

 

  Skjul innhold

20151207_110158.jpg

 

Auuuuuuu, stakkars pus :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...