Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

8 timer siden, Line skrev:

Jeg vet at bernerklubben har det, men er det noen flere raseklubber som har minimum antall styremøter pr år fastsatt i vedtektene?

Vet ikke om det er i vedtektene, men puddelfolka snakka om å ha styremøte en gang i måneden, så da har de vel minimum 12 styremøter i året (det syns jeg hørtes drøyt mye ut :P

--

11 minusgrader her. Kom mai, du skjønne milde *sukk* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

2 minutter siden, Eplefe skrev:

@Lola Pagola jeg lærte nettopp hva det er, tydeligvis. Lærte også hva lotus birth er i går. :( 

AHA! Det er deres (vel, mest Lolas, siden du skreiv det akkurat nå, og jeg er våken) feil at jeg hadde mareritt om at jeg fødte tre barn i natt, og at det ikke gikk bra med det siste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoppenCamilla skrev:

AHA! Det er deres (vel, mest Lolas, siden du skreiv det akkurat nå, og jeg er våken) feil at jeg hadde mareritt om at jeg fødte tre barn i natt, og at det ikke gikk bra med det siste! 

Du slår meg som typen som er alt for fornuftig til å velge noe så dumt som lotus birth uansett. 66% suksessrate er uansett ikke så ille, da! 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

15 minus her. Jaja, da blir det ingen tur på junior, det er helt klart. Men, den andre turentusiasten min bryr seg da ikke om femten blå, så det er nok bare å kle på seg og komme seg ut. Jeg får bestikke mini med en godbitball med fiskepudding så han ikke sitter i gangen og ser på oss med det sørgmodige blikket sitt når vi går uten han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, maysofie skrev:

Keo hadde akkurat et realt anfall av innovernysing. Er det overhode noen måter å stilne slikt på? Han kommer og setter seg for at jeg skal stryke han på brystkassa, da roer hele han seg ned, men det kan likevell fortsette.

Å holde for snuten et par sekunder pleier å fungerer!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, JeanetteH skrev:

I natt drømte jeg at 3 tenner falt ut, dvs de ble svart over natten og jeg kunne bare plukke de ut. Deilig :blink:

Nais :lol: Jeg drømte at jeg mista tenner ikke så lenge før jeg faktisk fikk tanna slått ut.... jeg er nok synsk.... 

Så.... man må Google Lotus Birth altså? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsikkes drittnatt :aww: Førstklarer H å skade poten sin, hyl og skrik, satt fast, tenner i alle retninger og jeg måtte ringe bonden som hadde lagt seg for hjelp. Ser an til i morgen om vi trenger vet. og røntgen eller om det går seg til med ro og bånd :(   Lillemor våknet jo selvsagt av alt, og fikk ikke sove igjen, tok henne inn til oss, kl 5 så var jeg drittlei unge som sparker og klorer og setter seg opp, klatrer og i det heletatt, så bar henne inn i egen seng. Da lå hun i det minste rolig og sovna kl 6. Tusla meg inn i senga igjen og fikk selvsagt ikke sove... kl 8 var det påan igjen med lillemor. *gjesp* 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle jeg og galskapen ut på luftetur (løs selvfølgelig).. Og i det vi runder hjørnet på huset, møter vi ca 100 sau nedi Hagen.. 

Jada, Neida.. Ikke noe stress liksom.. Jeg (prøvde) å holde meg rolig og sa bare "kom nå.. Kom her".. Og de kom overraskende etter.. Unntatt Linni som måtte bjeffe litt på de før hun kom, så henne måtte jeg snakke til et par ganger.. 

Så fint med innkalling :P det ble ikke store lufteturen i dag :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige frostdager! Gleder meg sykt til å knitre gjennom skogen med solbriller og lausbikkje! Stillongs, lue og votter holder kulda ute og det er så deilig at det kniper litt i kinnene. Ha en fortreffelig søndag alle sammen. Jeg utfordrer hver og en av dere til å dele noe hyggelig med oss andre. Det er det vi trenger! :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en liten tur med unger og kløvhund.  Nevøen syntes det var ekstremt praktisk med kløvhund,  han slapp å ha med sekk jo! :lol: 

Desverre er han ikke helt i form så vi var bare ute en liten time. Nå spiller de minecraft sammen og jeg tuner ut diskusjonene og drikker kaffe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Line skrev:

Den gikk jeg og sang på i går også :lol: 

Ååååå... der kom jeg på sangen jeg hadde på hjernen i går da jeg var på tur... Skitt.... 
"Drit og dra... Tralalalalalaaaaaaa" (japp, har jo sett på Norske Talenter :aww:)

27 minutter siden, ida skrev:

Herlige frostdager! Gleder meg sykt til å knitre gjennom skogen med solbriller og lausbikkje! Stillongs, lue og votter holder kulda ute og det er så deilig at det kniper litt i kinnene. Ha en fortreffelig søndag alle sammen. Jeg utfordrer hver og en av dere til å dele noe hyggelig med oss andre. Det er det vi trenger! :D

Det skal vi også i dag - dog uten solbriller selv om sola skinner... tror kanskje ikke den skinner så mye ned i skogen der vi skal gå... men her planlegges måfåtur i skogen i dag - med GPS :aww:. Ha en fin tur, Ida :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos å ha sanger på hjernen: "Folkens jeg kommer med nyheter og må be om absolutt stillhet, damdidamdidamdidam, det vil komme snø i naaaatt. Her kommer vintern! Det er den kalde fine tida. Her kommer vintern. Endelig fred å få!" :D

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 6 minus her i dag, og litt overskyet, så da kjennes det ikke kaldt ut. Jeg orker ikke tanken på tørre knekkebrød til frokost/lunsj, så fant en fiskekake i frysern, den funker til meg og lillemor :ahappy: Koke et par poteter og ha remulade til, det funker sikkert. 

Poten til H er hoven, men hun går fint på den. Sendt melding til vet.for å høre om vi må røntge eller om det er ok å se an. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...