Perfect Image Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Kan hunden få en svinekotelett rå med ben? Hun spiser rå kyllingklubber nesten daglig, om det har noe å si.Mine har ihvertfall alltid fått det Vi kjøper stoore pakker fra sverige og vaner alltid rå på hundene da! O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Akkurat nå er jeg og hundene alene igjen, samboern måtte dra på jobb tidligere enn først tenkt. Ugunstige arbeidstider er litt kjedelig til tider altså...Får sette på den feelgood-filmen jeg har lyst til å se da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Min enøyde banditt skulle liksom hjelpe meg å finne kantarellen! Tror luktesansen ble defekt sammen med synet.. Men sånn ellers så skal hun og slita få lov å lære seg å sniffe seg frem til soppen iløpet av 2016 slik at vi er superklare til neste høst igjen Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 På lekeplassen koste vi med en 7 uker gammel dvergpuddel valp, herlighet så liten og søt Min tobeinte toåring satte seg så pent på huk og rakte fram hånden og ble overøst med valpekos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 3 valper fra samme dvergschnauzerkull har nå gått MH 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Batwoman The real one . The one and only . Har jeg strøket stoltrekk som har vært på vask... det var litt kronglete, men jeg fikk det til . Også du veit at bikkja har kosa seg med fårikål når gryta er tom og det lukter fårikål av skjegget hennes... ja HENNES.. det var selvsagt prinsessen som var på ferde. Igjen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 The real one . The one and only . Har jeg strøket stoltrekk som har vært på vask... det var litt kronglete, men jeg fikk det til . Også du veit at bikkja har kosa seg med fårikål når gryta er tom og det lukter fårikål av skjegget hennes... ja HENNES.. det var selvsagt prinsessen som var på ferde. Igjen På med neseklype! Kål! Jeg sier ikke mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 På med neseklype! Kål! Jeg sier ikke mer.Jeg er usikker på om prinsessen får innta sengen i natt ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Utslitt men megafornøyd med hundene. Lani har sagt hun er FRISK med store bokstaver og vært helgas mest intense og kjappeste og jeg har virkelig aldri hatt en slik hund i henne før! Nå ruller Valpis rundt på gulvet med Frøya (til ida) og vi ser på TV. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Vil på fjelltur! Alt for lenge siden jeg har vært på fjellet...Dagstur til Nerskogen ikke førstkommende uke, men den etter? Vi skal på hytta den uka og krysser fingrene for godvær. Kan hente på stasjonen på Berkåk. Sånn, da er det bestemt. [emoji14] -----Passer tantebarn i kveld. Alltid fin deal - søsters og mannen får gå ut og finne på sprell, jeg får alltid godis. Og leie relativt ny film på alt-i-boksen. Og selvsagt ha en hyggelig kveld med søte barn Jeg har også lært at knall og fall lett kan trøstes med stor, myk hund som legger seg omtrent oppå dem i sofaen. Selvfølgelig Våte hundekyss gjør tårer til latter Jeg er også smått forelska i min nye klosaks. Det blir aldri mer billig klosaks fra Europris på meg - den jeg kjøpte hos veterinæren er sylskarp og presis! Me like!! Sprelledyret holdt foten sin nesten helt i ro også, ikke verst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 I natt drømte jeg at settervimsen ble eneste ES med excellent på norsk vinner, og at han derfor ble beste veteran og best i rasen ...og jeg som reiser nedover kun for å kunne stille ut veteran, og syns blått er mer enn bra nok Null forhåpninger eller noe da vi stiller kun for gøy, men det var en veldig gøy drøm også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Dagstur til Nerskogen ikke førstkommende uke, men den etter? Vi skal på hytta den uka og krysser fingrene for godvær. Kan hente på stasjonen på Berkåk. Sånn, da er det bestemt. -----Passer tantebarn i kveld. Alltid fin deal - søsters og mannen får gå ut og finne på sprell, jeg får alltid godis. Og leie relativt ny film på alt-i-boksen. Og selvsagt ha en hyggelig kveld med søte barn Jeg har også lært at knall og fall lett kan trøstes med stor, myk hund som legger seg omtrent oppå dem i sofaen. Selvfølgelig Våte hundekyss gjør tårer til latter Jeg er også smått forelska i min nye klosaks. Det blir aldri mer billig klosaks fra Europris på meg - den jeg kjøpte hos veterinæren er sylskarp og presis! Me like!! Sprelledyret holdt foten sin nesten helt i ro også, ikke verst. Gjerne Hvilken klosaks? jeg trenger ny... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Gjerne [emoji3] Hvilken klosaks? jeg trenger ny...Sånn rød som de selger på Sveberg... [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Burde lage litt mer rådyrgodis, enn orker ikke lukta før leggetid. Tro om man rekker det før kurs i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Er det mulig?Jeg må skifte knottene på kjøkkeninnredningen, fordi det er tre varianter og det ser bare rotete ut. Jeg kjøpte billige på eBay, men skruene er tre mm for lange og gjør knottene løse. Så jeg dro på CO for å kjøpe der, i fall det er en egen norsk standard på tykkelsen på skapdører. Men disse skruene er for korte, så knotten faller av!Er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Millers, kanskje? Har den jeg også, men syns den ble fort sløv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Bare seksten sider på fire dager, begynner vi å bli gamle?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Jeg er for dum til å skjønne det der med tid som relativt, og sånt. Ser interstella og skjønner ikke tidsgreiene. Godt jeg ikke skal bli fysiker når jeg blir stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Gratulerer med dagen @Krilo ! Jeg har hatt en veldig lat dag idag. Litt deilig og litt kjedelig. Men jeg fortsetter latskapen til jeg er klar for senga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Å jobbe på flyplass når alle i byen tar høstferie..... og KLM kansellerer en haug med flygninger.Så satte de meg på jobb med en ikke-utlært 18 åring og ingen ekstrabemanning... takk!Det værste er at jeg ikke jobber i flyselskap, så ingen av henvendelsene var til meg... men jeg må allikevel stå og ta imot kjeft som er ment til andre, fordi jeg har en skranke uten kø! Hører fortsatt ringelyd i ørene etter å ha måtte tatt samtlige telefoner på "mute" etter noen timer med konstant ringing.Jeg har gjort jobben til to personer + flyselskapene i dag, så jeg orker ikke engang se på tv, jeg bare legger meg under dynen med en gang! Trodde det å være statlig ansatt var avslappende jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Bare seksten sider på fire dager, begynner vi å bli gamle?!Lei kanskje? Jeg tenkte å ha en stille og lat søndagskveld, men her sitter jeg med nyvasket hus, nyvaska sofaputer som er hengt til tørk, oppvasken er tatt, hundepelser stelt - igjen, diverse ting er ryddet og oppvasken er tatt. MandagsSiri kommer til å elske SøndagsSiri i morgen når jeg står opp til rent og pent hus og ingen oppvask på kjøkkenet . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Gratulerer med dagen @Krilo Cujo!(eller bare altfor glad i kattedritt) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Jeg er super trøtt og sliten og skulle legge meg.. Så våknet barnet i dårlig form, varm og hostet til det kastet opp.. Jaja.. Heldigvis er jo søvn oppskrytt Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Snakk om å grue seg til stevnehelg, så ille har det ikke vært siden debuten i lydighet!Debutere med ny hund i elite som ikke kan alle øvelsene og er svært upresis med meg som fører med mindre jeg jobber mye med henne, men morsom å gå med, endeløs energi. Dog noe manglende impulskontroll, som ikke alltids er så positivt i en ring med potensielle hoppehindre og tunneler. Ganske glad eieren ikke skal være med, tror dette kan bli party Gruer meg også litt til å gå med Keo, rutinene rundt ringen på stevneplassen er litt merkelige og gir oss unødvendige utfordringer. Men det blir vell gøy uansett! Sist rasket vi med oss 2x 1.plass i forskjellige klasser, så litt gode minner har vi fra tidligere stevner der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Er det mulig?Jeg må skifte knottene på kjøkkeninnredningen, fordi det er tre varianter og det ser bare rotete ut. Jeg kjøpte billige på eBay, men skruene er tre mm for lange og gjør knottene løse. Så jeg dro på CO for å kjøpe der, i fall det er en egen norsk standard på tykkelsen på skapdører. Men disse skruene er for korte, så knotten faller av!Er det mulig?Kanskje du kan putte inn noen skiver i mellomrommet kanskje stoppskiver er tynne nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts