Debbie Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Dere har det alle bra? Her skinner sola, huset er fjonget, Prima er ikke turet og matmor er sulten.Vil gjerne ha deres innspill på dette innlegget. Jeg har fått svar fra de som lager kløven, se komentarene.- og skal jeg ta imot tilbudet eller bare droppe det? Hva ville dere gjort? Link:https://gyldenlykke.wordpress.com/2015/03/22/produktomtale-av-kloven-eqdog/comment-page-1/#comment-527Så skal jeg ta imot en ny kløv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Kø/veiarbeid nr 3 og jeg har bare komt til Lærdalstunnellen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Vil gjerne ha deres innspill på dette innlegget. Jeg har fått svar fra de som lager kløven, se komentarene.- og skal jeg ta imot tilbudet eller bare droppe det? Hva ville dere gjort? Link:https://gyldenlykke.wordpress.com/2015/03/22/produktomtale-av-kloven-eqdog/comment-page-1/#comment-527Så skal jeg ta imot en ny kløv? Jeg tror jeg ville tatt imot tilbudet, og gitt dem en siste sjanse, vel og merke med forbehold om at det ER siste sjanse, og dersom det ikke går denne gangen heller, så får du pengene tilbake. Om de ber deg velge mellom ny kløv eller penger, og kun det (altså at dersom du velger kløven, så får du ikke penger om den ikke er bra nok den heller), så hadde jeg tatt pengene. Jeg syns svaret var såpass seriøst, og jeg fikk inntrykk av at de tar det på alvor (spesielt siden de innrømmer at det har vært dårlige kroker, og at de har skiftet leverandør), så jeg hadde nok strukket meg litt for å gi dem en siste sjanse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Nå har jeg gnagsår i hendene etter å ha fungert som anker bak ziva i sporet. Neste gang skal jeg bruke hansker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Herregud så digg temperatur ute! Burde egentlig hatt på hansker, men gikk fint uten når jeg begynte å bli varm i trøya Skikkelig trollsk å gå i skauen med tåke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Dere har det alle bra? Her skinner sola, huset er fjonget, Prima er ikke turet og matmor er sulten.Vil gjerne ha deres innspill på dette innlegget. Jeg har fått svar fra de som lager kløven, se komentarene.- og skal jeg ta imot tilbudet eller bare droppe det? Hva ville dere gjort? Link:https://gyldenlykke.wordpress.com/2015/03/22/produktomtale-av-kloven-eqdog/comment-page-1/#comment-527Så skal jeg ta imot en ny kløv? Jeg leste det som at du får igjen utleggene dine og en evt. kløv kostnadsfritt i tillegg? Hvis det stemmer, så ville jeg gitt de en sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Jeg leste det som at du får igjen utleggene dine og en evt. kløv kostnadsfritt i tillegg? Hvis det stemmer, så ville jeg gitt de en sjanse.Tror det bare er penger eller kløv som jeg forsto det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Har ikke hørt om det før, men googlet det:-) Satt oppe og jobbet i halve natt, så nå har jeg en viss kontroll igjen, tror jeg:)programmet lager referanselisten automatisk og får tallene til å stemme hele veien.. Det er veldig greit og sparer mye arbeid.. Jeg tror keg hadde grått hvis jeh ikke hadde det når jeg skrev bachelor :p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Arbeidsdagen over. Den var travel, morsom og givende, men det er helt greit at det er helg nå likevel. Fredagskvelden er min, lørdagen er hundene sin og søndagen deles likt mellom Regnskogfondet og hundene. Skal jeg spandere på meg en kartong vin synes dere? Det var fryktelig mange regninger denne måneden, men en kartong vin skal jeg nok klare. Hjemme venter en fantastisk høstsuppe med rotgrønnsaker og lammekjøtt, rester fra i går. I'm gleding me! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Da var løpetida i gang hos frøkna. Forklarer teit oppførsel om nettene i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Skal jeg spandere på meg en kartong vin synes dere? Det var fryktelig mange regninger denne måneden, men en kartong vin skal jeg nok klare. Hjemme venter en fantastisk høstsuppe med rotgrønnsaker og lammekjøtt, rester fra i går. I'm gleding me!Klart du skal, du har fortjent det Hjemme, handlet og snart ut med jentene i strålende sol og 13 grader 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt mer penger ut av dem, så jeg ikke gikk i tap i det minste. Og de vil overta huset 16. november, så jeg må få flyttet min opprinnelige overtagelsesdato fra 1. desember Accio banankasser! 36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Du kan ta banen opp til Forskningsparken og drikke en kopp te med meg om du vil, mens jeg hamrer løs på tastaturet. Jeg har med to røde sirkusartister... Jeg skulle nesten ønske jeg var i oslo og likte te, bare fordi jeg syns det hørtes knallkoselig ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Hadde planer om å sove et par timer, men det klarte jeg ikke så jeg stod opp og vasket hus istede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Oi, det har jeg glemt fortelle dere! Jeg har visst fått meg kjæreste Det begynte som en VELDIG intern spøk, men så viser det seg at felles kompis hadde rett om at vi kom til å like hverandre 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt mer penger ut av dem, så jeg ikke gikk i tap i det minste. Og de vil overta huset 16. november, så jeg må få flyttet min opprinnelige overtagelsesdato fra 1. desember Accio banankasser!Gratiuerer. Skulle vært nærmere så hadde du fått mine. Men det er gjerne en butikk i nærheten som ikke moser dem med en gang. Også kan det være at en lokalavis på butikken ikke blir levert tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Eksamen overstått og bestått! Så utrolig lettet 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Kan jeg stille sort hund i denne da, eller er den for mørk? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Kan jeg stille sort hund i denne da, eller er den for mørk? Fin og fjong! Jeg stemmer for ja, men har null snøring. Sykt mange sko! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Kan jeg stille sort hund i denne da, eller er den for mørk?Den var veldig fin! Hvis hele hvit-off white-greien gjelder svarte hunder er jo mørkegrått kjempelurt for da fremstår hunden som ekstra svart ved siden av! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Fin og fjong! Jeg stemmer for ja, men har null snøring. Sykt mange sko! Nei altså Det er bare de som står fremme det der - har skoskap i tillegg og støvletter i garderoben 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Hender fra en tid til annen jeg klipper klør på snille evt små og sure hunder, gratis, på jobb. Damen idag var såå fornøyd og hunden hadde aldri vært så rolig og stille under kloklipp før. Hun takket og bukket og stappet en hundrelapp i lomma mi sjeldent man får "tips" i min jobb! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Kan jeg stille sort hund i denne da, eller er den for mørk?Detta har jeg ikke greie på, men jeg tenker at bikkjene blir borte vekk i sort. Så det er jo litt hvordan du vil ha det egentlig. Vil du skjule bikkja, så gå med sort, vil du ikke så still med noe som fremhever bikkjene dine. Lyse farger, grått eller beige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Hmm ja, kjolen er ikke helt sort da. Støvlettene skal jeg ikke ha på i ringen altså, hadde dem bare nå. Sånn ser sort hund ut mot kjolen: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Er bildet tatt med blitz? Vanskelig å si noe med mobilkvalitet, men jeg synes det er en markert forskjell på henne og kjolen som får hennes sort til å se "renere" ut mot den tweedlignende gråfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts