Toril Skrevet 25. September 2015 Rapporter Skrevet 25. September 2015 Gratulerer masse!!! Jeg gleder meg uhemmet til å hilse på Skip,samme hvem av dem det blir 1 Siter
Mirai Skrevet 26. September 2015 Rapporter Skrevet 26. September 2015 Liker navnet, syns det var finere enn å ha et 100% tullenavn . Vi hilser gjerne på når han har kommet hjem . 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 26. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2015 Liker navnet, syns det var finere enn å ha et 100% tullenavn . Vi hilser gjerne på når han har kommet hjem . Takk! Ja, vi vil gjerne hilse på! Siter
Delete Skrevet 26. September 2015 Rapporter Skrevet 26. September 2015 Kunne ikke valgt en bedre rase ;D Siter
monica_n Skrevet 26. September 2015 Rapporter Skrevet 26. September 2015 Gratulerer! Tenker på Skippy the bush kangaroo med det navnet, det er jo ganske passende! 2 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 9. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2015 Hils på Skip 33 Siter
Snoffe Skrevet 9. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2015 Gratulerer! Tenker på Skippy the bush kangaroo med det navnet, det er jo ganske passende! Det tenkte jeg også! Passer perfekt til en whippet Hils på Skip Så søt! Siter
Fillerya Skrevet 9. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2015 Nydelig! Gratulerer så mye :wub: Siter
Lemen Skrevet 9. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2015 Hils på Skip Jeg dør! Så aldeles nydelig han er! Hurra for Skip! Siter
Snøfrost Skrevet 9. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2015 Gratulerer så mye med en fin liten tass Siter
Siri Skrevet 9. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2015 Grattis så mye med søteste valpen Siter
Guest lijenta Skrevet 9. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2015 Gratulerer med søte valpen Siter
Heidihj Skrevet 9. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2015 Åh! For en fin liten Skip [emoji7] Gratulerer så mye! Siter
Rocket Skrevet 9. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2015 peeeeeen valpis! Og kult navn det ble! Siter
SiriEveline Skrevet 10. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2015 Grattis ser kjempekul ut! Og apropo navn, en venninne har whipsen Ibsen, fint og morsomt [emoji14] Siter
LØJ Skrevet 10. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2015 Gratulere masse masse! Så herlig Siter
SoppenCamilla Skrevet 10. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2015 (endret) Nå er vi hjemme! Det var en laaaaang tur hjem, med mange pauser. Janka kjørte nesten hele veien, hun er en helt! Skip sutra litt de første 20 minuttene eller så, og prøvde å klatre rundt over alt, men så sovnet han i fanget mitt. Så stoppa vi når han våkna. Stoppa en kjempekort tur innom hos Toril på veien, og da vi satte av Janka og Malle i Drammen, så måtte Skip være bak i buret resten av veien hjem. Det gikk ihvertfall fint! Han var så stille at jeg trodde han hadde daua, jeg. Kom hjem litt over fem, da hadde vi vært på veien siden kvart over sju (var hos oppdretteren klokka åtte). Sliten! Det er ikke Skip, da. Han har sjarmert alle som bor på gården her, tygd på lekene vi har kjøpt inn, utforska huset, og sett på katten på avstand. Han har enda ikke sovet siden vi kom hjem, selv om jeg prøver å fortelle ham at han er skikkelig søt når han sover! Vi har hatt en kjempekoselig tur, og det har vært kjempemoro å overnatte hos Stine (SD) og Krutsi! Men det er deilig å komme hjem, også. Her kommer noen bilder jeg har tatt på veien, det kommer fler, bare ikke i dag! Orker ikke bruke flere hjerneceller. Endret 10. Oktober 2015 av SoppenCamilla IMG-koden gikk vekk :( 14 Siter
Lola Pagola Skrevet 10. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2015 Ser bare det første bildet, men aaaw så nydelig! Gratulerer med å ha fått ham hjem! Siter
SoppenCamilla Skrevet 10. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2015 Ser bare det første bildet, men aaaw så nydelig! Gratulerer med å ha fått ham hjem!Nå skal de være der! Jeg fikk tydeligvis ikke lov til å sette inn img-koder selv. 1 Siter
MonicaT Skrevet 10. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2015 Så nydelig og vakker han er 1 Siter
Recommended Posts