Guest Jonna Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 "Flokken"Også slår du over på Bergensk og roper "Flokken, kor e Flokken hen?" Siter
SoppenCamilla Skrevet 21. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2015 Får vi se bilde? Jeg vet ikke hvem som blir min, enda! De er bare fire uker, så vi venter et par-tre uker til for å se hvem av hannene som blir mest lovende. 2 Siter
mara Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 (endret) I rest my case Endret 21. September 2015 av mara 15 Siter
SoppenCamilla Skrevet 21. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2015 Jeg sa til Fredrik: "De vil at han skal hete Sid"Fredrik: "Men Sid og 'sitt' er ikke det det samme? ...*kunstnerisk pause*... Den kommer sikkert aldri til å lære det uansett! " 1 Siter
Margrete Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Tenker det blir Sid jeg. Samboeren til Camilla synes Asti er litt mye og stor, så da sender jeg bare en pm til han og sier at jeg kommer ikke å henter Asti før valpen heter det på stamtavlen sin 8 Siter
Zitka Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Tenker det blir Sid jeg. Samboeren til Camilla synes Asti er litt mye og stor, så da sender jeg bare en pm til han og sier at jeg kommer ikke å henter Asti før valpen heter det på stamtavlen sin Han kommer nok ikke til å hete det på stamtavlen.. Er man heldig, så får man velge mellom noen alternativer.. Men som regel får man utdelt et stamtavlenavn Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
SoppenCamilla Skrevet 21. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2015 Han kommer nok ikke til å hete det på stamtavlen.. Er man heldig, så får man velge mellom noen alternativer.. Men som regel får man utdelt et stamtavlenavn Sent from my iPhone using TapatalkJa, hva han heter på stamtavla legger jeg meg ikke oppi, altså. 1 Siter
Margrete Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Han kommer nok ikke til å hete det på stamtavlen.. Er man heldig, så får man velge mellom noen alternativer.. Men som regel får man utdelt et stamtavlenavn Sent from my iPhone using TapatalkHysj, du skal nå bare ødelegge alt Siter
Poter Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Hulken, Hulken, Hulken! 1 Siter
Ozzy Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 (endret) Hvis du skal være så kjip at du ikke kaller han for Jan Thomas så stemmer jeg for Fantomas! (Sid fungerer sikkert helt greit........ ) Endret 21. September 2015 av Ozzy 2 Siter
Djervekvinnen Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 En whippet blir jo perfekt! Gratulerer! Det blir spennende å høre mer om Navneforslag har du vel fått rikelig av, så har ingen bidrag. 1 Siter
Lemen Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Jeg har ingen navnforslag, bortsett fra at jeg synes Stælken er fint Jeg synes bare at det er så himla stas at det kommer et lite pinnedyr til Camilla & co. Jeg gleder meg masse på deres vegne! *ser frem til valpespam* 1 Siter
Alvira Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Grattis med valp! Jeg foreslår Arthur eller Anton eller Sigurd Siter
Malinka Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Jeg stemmer på Sid Gratulerer med valp!!!!! Gleder meg til bilder! Siter
Perfect Image Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Ja altså Sid er jo helt perfekt for en whippet! Ellers stemmer jeg for Dobby, Stilk og Snoppen Siter
Shlush Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Bilde av foreldrene daaa?  2 Siter
Debbie Skrevet 22. September 2015 Rapporter Skrevet 22. September 2015 Snoppen??? Stakkars Sid er det mange whippeter som heter, bare et lite obs, hvis dere ville ha noe orginalt.Twiggy synes jeg var kult. Siter
Siri Skrevet 22. September 2015 Rapporter Skrevet 22. September 2015 Stælken må jo være det ultimate liksom... 2 Siter
SoppenCamilla Skrevet 22. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2015 Bilde av foreldrene daaa?  De finner du her. Jeg ønsker meg han her. 3 Siter
SoppenCamilla Skrevet 25. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2015 Kjære tid, gå fortere. Hilsen utålmodig. TUSEN TAKK for alle navneforslag! Jeg har ledd og rynka på nesa, og alt det der! Nå har valpen fått navn, med mindre vi får ham, og han skikkelig ikke passer til det, selvsagt. Han skal hete Skip! Vi liker det, fordi det er kort og lett, også føler vi at vi får med litt av Skinny med videre (hvis man kan si det uten å høres helt tett ut), for vi kalte henne Skipskip. 18 Siter
Guest Yellow Skrevet 25. September 2015 Rapporter Skrevet 25. September 2015 Kjære tid, gå fortere. Hilsen utålmodig. TUSEN TAKK for alle navneforslag! Jeg har ledd og rynka på nesa, og alt det der! Nå har valpen fått navn, med mindre vi får ham, og han skikkelig ikke passer til det, selvsagt. Han skal hete Skip! Vi liker det, fordi det er kort og lett, også føler vi at vi får med litt av Skinny med videre (hvis man kan si det uten å høres helt tett ut), for vi kalte henne Skipskip. Ingen verdens ting tett med det. Siter
Snoffe Skrevet 25. September 2015 Rapporter Skrevet 25. September 2015 Kjære tid, gå fortere. Hilsen utålmodig. TUSEN TAKK for alle navneforslag! Jeg har ledd og rynka på nesa, og alt det der! Nå har valpen fått navn, med mindre vi får ham, og han skikkelig ikke passer til det, selvsagt. Han skal hete Skip! Vi liker det, fordi det er kort og lett, også føler vi at vi får med litt av Skinny med videre (hvis man kan si det uten å høres helt tett ut), for vi kalte henne Skipskip. Liker navnet Skip 1 Siter
Lemen Skrevet 25. September 2015 Rapporter Skrevet 25. September 2015 Kjære tid, gå fortere. Hilsen utålmodig. TUSEN TAKK for alle navneforslag! Jeg har ledd og rynka på nesa, og alt det der! Nå har valpen fått navn, med mindre vi får ham, og han skikkelig ikke passer til det, selvsagt. Han skal hete Skip! Vi liker det, fordi det er kort og lett, også føler vi at vi får med litt av Skinny med videre (hvis man kan si det uten å høres helt tett ut), for vi kalte henne Skipskip. Så fint tenkt! Gleder meg til å hilse på lille Skip! Siter
Recommended Posts