Raksha Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 (endret) Er det lov til å si at jeg hater at ikke sidebaren kan fjernes, slik den kunne før? Jeg vender meg sikkert til det, men grøss. Ellers ingenting å klage på akkurat nå, småbugs fikser seg etterhvert Bruker inkognitomodus for å komme inn til cacher og sånt har oppdatert seg. Endret 17. September 2015 av raksha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 @Ozzy: på nettbrett får du ikke høyremenyen, men du får et forum som er (les skal være) brukervennlig på nettbrett Høyremenyen plasseres i ditt tilfelle under postene.Hva mener du med høyre menyen? På det bildet ser jeg hodet til de som har skrevet, men jeg får jo ikke sett emnet som er svart på sist og nicket samt klokkeslett til de som har skrevet der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Ehmm. Dette blir bare pirking og mas, altså, og ikke noe som må gjøres noe med her og nå! Men jeg kjenner jeg savner litt den lille pila som var nederst på en side, så man kommer fort opp igjen! Leser jo gjerne en tråd, og så går jeg opp igjen for å gå til nytt innhold, men nå må jeg scrolle hele veien opp igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Forumet fungerer ikke i IE. Skiftet til firefox og da kom forumet opp.Og hos meg er det omvendt. Jeg kan ikke fordra IE så hvordan får jeg det til i firefox? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Jeg kommer ikke inn på forumet på telefonen (nå har jeg dog lastet ned chrome på telefonen, og det funker. Men jeg ønsker ikke å måtte bruke chrome). Fått med meg at adressen skal være hundesonen.no, uten /forum bak. Men det kommer automatisk når jeg skriver inn adressen, og da kommer jeg ikke inn på forumet. Hvordan kan jeg løse det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Jeg kommer ikke inn på forumet på telefonen (nå har jeg dog lastet ned chrome på telefonen, og det funker. Men jeg ønsker ikke å måtte bruke chrome). Fått med meg at adressen skal være hundesonen.no, uten /forum bak. Men det kommer automatisk når jeg skriver inn adressen, og da kommer jeg ikke inn på forumet. Hvordan kan jeg løse det?Merk og rediger det som kommer opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Merk og rediger det som kommer opp. Gjorde det, men når jeg søkte så endret det seg igjen. Slettet cacher flere ganger uten at det hjalp. Før det plutselig gjorde det. Så nå funker det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Vil bare si at jeg digger hvordan mobilversjonen har blitt! Endelig smileys fra tlf og! Uten å pugge koder 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Dette ble bra, IT hjertet mitt er happy 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 (endret) Liker veldig godt at der er en rapporteringsknapp, enkel bildeopplastning og utrykksikon tilgjengelig (selv om de hopper litt rundt) Ellers så finner jeg lite frem per nå på mobilen, av og til slutter siden å få med seg at man skriver eller hopper til andre steder å skrives, men det kommer seg vell Edit: Tidligere om man trykte på en tråd i listen over nylige aktive kom man opp på samme side og innlegg man sist leste, vil dette bli tilgjengelig etterhvert? Endret 17. September 2015 av maysofie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Ja, savner den funksjonen at man kom direkte inn på siste leste innlegg. Slitsomt (spesielt på AN tråden) å lese gjennom alt eller huske hva du har lest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Edit: Tidligere om man trykte på en tråd i listen over nylige aktive kom man opp på samme side og innlegg man sist leste, vil dette bli tilgjengelig etterhvert?Hvis du trykker på knappen/stjernen funker det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Jeg kommer ikke inn på hundesonen på mobilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Jeg kommer ikke inn på hundesonen på mobilen. Har du fjernet nettleserdata/clear cache? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 (endret) Hvis du trykker på knappen/stjernen funker det. Funker ikke om noen ikke har skrevet noe siden sist du var innom. Spørsmål:Hvorfor kan jeg ikke velge ingen av alternativene i Metode som skal brukes når jeg følger innhold automatisk? Jeg vil ikke ha noe på mail overhodet.Ei heller får jeg valgt at jeg ikke vil ha varsling på epost om noen kommenterer noe jeg følger. Får ikke valgt hverken eller i den boksen. Endret 17. September 2015 av maysofie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Har du fjernet nettleserdata/clear cache?hmm.. mest sannsynlig ikke siden jeg ikke kommer inn Må høre med typen om han kan hjelpe meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 hmm.. mest sannsynlig ikke siden jeg ikke kommer inn Må høre med typen om han kan hjelpe meg Trenger ikke gå inn på hundesonen for det. Hvis du bruker Chrome går du til innstillinger -> personvern -> slett nettleserdata. @maysofie jeg trodde poenget var å komme til dit man sist hadde lest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Trenger ikke gå inn på hundesonen for det. Hvis du bruker Chrome går du til innstillinger -> personvern -> slett nettleserdata. @maysofie jeg trodde poenget var å komme til dit man sist hadde lest. måtte bytte til chrome (har brukt noe annet før), men da gikk det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Er det ordnet opp i nå så jeg kan få endret tilbake til mitt egentlige nick (Synnøve) og fremdeles kan få joine chatten? (Var jo ett problem med at oss med æ,ø eller å ikke fikk tilgang der) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 @Eplefe Ja, men man kommer inn på første siden i tråden istede ettersom man ikke får trykket at man vil til det man sist har lest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 17. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Jeg får ikke varsel på likes lengre, selv om det er avhaka I innstillingene mine at jeg skal få det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Ser bra ut dette Blir nok enda bedre etter litt tilvenning Som @raksha savner jeg også muligheten for å fjerne sidebar, og jeg lurer også på om det blir mulig å fjerne format i tekstboksen. Bare for å ta det jeg kommer på nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Dette var rart Men blir sikkert vant til det Sliter litt med tapatalk og sonen, men skal prøve litt til før jeg legger inn klage på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Uvant, men ser ut til å fungere fint det lille jeg har klikket rundt. Og så kom jeg inn i chatten med "ø'en" min, det er jo fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Jeg vil gjerne slippe mailvarsling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts